יש את קולן הגברים הטוב ביותר בשוק שמושך נשים, אבל בחרנו רק קולני בושם פופולריים ועמידים. ניחוחות לא רק מחזיקים מעמד לאורך זמן, אלא שהבשמים הטובים ביותר מושכים אליך נשים.

ניחוח

הוא תחביב מיינסטרים, אבל הוא מפתח אישיות גברית שהופכת אותו לאטרקטיבי לנשים. הרבה פעמים הרבה יותר קל למשוך נשים, ונשים נמשכות באופן טבעי לגברים שמריחים טוב. כמה ניחוחות מושכים יותר נשים, וזו הסיבה שיצרניות הבשמים פיתחו ליין של קולנים שנשים אוהבות.

אז אם אתה רוצה להיות אחד מהחבר'ה המסוגננים והגבריים האלה במשרד

או כשאתה מבלה עם חברים, בדוק את הניחוחות האלה שיהפכו אותך לאטרקטיבי לנשים סביבך – אודווד פורד של טום , ה-Royal Oud Cologne של Creed, 1 Million Intense של Paco Rabanne, Intenso של דולצ'ה וגבאנה וה-Lagerfeld Classic של קארל לגרפלד. אם תעקבו אחר העצות בכתבה ותבחרו לעצמכם אחד מהניחוחות הללו, את בטוחה ב-100% שנשים ימצאו אותך מושכת יותר.

כדי להקל עליך, רשמתי 5 מתווי הריח הכי מושכים שנשים משתגעות עליהם. עם זאת, בואו נדבר על הניחוחות הפופולריים ביותר, שהם גורם המשיכה מספר אחת לנשים.

נשים נמשכות לריחות שונים, ואין ריח אחד שיכול להיות אפרודיזיאק מיידי. בין אם זה פרומונים או קולון וניל, כמה בשמים גורמים לנשים לעצור ולרצות להתקרב אליך. חלק מהניחוחות שנשים אוהבות כוללים את אלה המכילים תמציות עץ או טבק.

חלק מהניחוחות הפופולריים לגברים לבחירת הניחוח הנכון למשוך נשים הם ניחוחות עץ. ריחות מתובלים כמו קינמון וציפורן מושכים הן לנשים והן לגברים. ריחות מרגיעים כמו לבנדר יכולים להרגיע נשים וליצור תחושת התרגשות גדולה יותר.

וניל

הוא ריח נעים הפונה לגברים ונשים כאחד. וניל פופולרי מאוד בקלן לגברים, ולא בכדי. בשמים טבעיים אלו נמצאים בשימוש נרחב על ידי חברות בשמים כדי לרגש אנשים. פרומונים טבעיים משפיעים על התנהגות אנושית, ולכן מושבת פרומונים לגברים יכולה למשוך נשים.

רוב מותגי הקלן והריח הגדולים משתמשים בפרומונים

כדי לשחזר את האפקט הזה. לעתים קרובות אנו שומעים שבממלכת החיות, פרומונים הם ריחות הפועלים כאותות המשמשים למשיכת זכרים. לבני אדם אולי אין פרומונים במובן המדעי המחמיר, אבל יש להם ריח משלהם.

למרות ההבדלים הברורים בהעדפות הריח של אנשים

מחקר הראה שחלק מהריחות אכן עשויים להיות מושכים מטבעם. חלק מהריחות שנשים מוצאות אהבה הם מושכים ביותר, בעוד שאחרים מפחידים אותם. אבל לפני שאתם צוללים לתוך בקבוק הקלון שפג תוקפו שלפתם מהמגירה, דעו שלא כל הבשמים ה"גבריים" מושכים נשים.

בושם או קלן הם הרבה יותר חזקים ויש להשתמש בהם נכון

כדי שלא ישפיעו על ריח הגוף. השתמש במוצרים נטולי ריח כמו חומרי ניקוי או קרמים כדי לתת לריח הטבעי שלך לזרוח. ניחוחות, קולנים וניחוחות אישיים צריכים להשלים את הריח הטבעי שלך.

הריח הטבעי יכול להתמזג עם ריח הגוף שלך

כדי ליצור תערובת מושקית נעימה. אם אתה רוצה להראות לנשים סביבך את אישיותך הרב-תכליתית, פשוט אין ניחוח טוב יותר. אם אתה מחשיב את עצמך כג'נטלמן, אז הניחוח הזה הוא בשבילך. אם אתה מסוג הבחורים שרוצה להרשים נשים עם היוקרה והמעמד שלהן, אז זה ללא ספק הבושם המתאים לכך.

גברים שלא אוהבים להתנסות הרבה יכולים ללבוש את זה בתור ניחוח החתימה שלהם מכיוון שהוא מנצח

זהו ריח חזק ולא יהיה האפשרות הטובה ביותר עבורך אם אתה מופנם ולא רוצה למשוך לעצמך הרבה תשומת לב. בושם גברים Kouros של איב סן לורן מיועד לגברים שמחפשים רומנטיקה או שרוצים להרשים את בן או בת הזוג.

זהו אחד מריחות הקלון החזקים והגבריים שנשים אוהבות. זהו אחד התווים הפופולריים ביותר בניחוחות לא רק לגברים אלא גם לנשים. הוא מתוחכם ונחשב לאחד מהניחוחות הבודדים שמהם נהנו דורות של נשים.

הגרסה בטעם מריחה כמו טימין וגברים רבים מוצאים אותה להיט. לא רק שזה טעים נהדר, אבל זה מריח נהדר עבור גברים ונשים כאחד.
למידע מורחב בנושא של איזה בושם מושך נשים נא לבדוק כאן: perfume4all.co.il

זהו הניחוח היומיומי הטרי והנקי המושלם שלך בטוח שינצח נשים עם הפשטות שלו

התערובת של ניחוח ושמן הופכת אותו לקלון הפרומון המושלם לשימוש ביום ובלילה. עם הפרומונים הטבעיים שלו מעורבבים עם קלן עדין ומתוחכם, אתה יכול ליצור ניצוצות שגורמים לנשים לשים לב.

XiSt מוכרת קולן ללא ריח לגברים, אבל אתה יכול להשתמש בו עם כל בושם שתבחר. החברה מציעה גם חמישה ריחות קלן שתוכלו להשתמש בהם עם מוצר זה.

XiSt Male Pheromone Oil משתמש בטכנולוגיית דיפוזיה מתקדמת (ADT) כך שאשכול הפרומונים שלך יגיע ליותר נשים גם אם אינך משתמש בניחוח

ADT עוזר להרים את ניחוח שמן הפרומון לאוויר סביבנו ומפזר אותו באוויר כאשר אתה משתמש בו עם קלן או ריחות אחרים.

מושבת פרומונים זו גם עוזרת לנשים להרגיש יותר בנוח עם גברים ומשפרת את מצב הרוח שלהן, כך שתוכל להפיק את המרב ממערכות היחסים שלך. אם אתה מרגיש באמת נועז, מושבת הפרומונים תעבוד עם הכימיה הטבעית של הגוף שלך ותוציא נשים מדעתן.

פרומונים מעוררים רצונות נסתרים ופנטזיות נועזות וגם גורמים לנשים להתעכב זמן רב יותר

המשיכה של פרומונים (הורמוני מין ריחניים) מוגזמת לעתים קרובות, במיוחד כאשר מפרסמים מנסים למכור ניחוחות ותרסיסים של פרומונים שלדעתם יגרמו לגברים שלא לעמוד בפניהם בפני נשים. התוצאות של מחקר מתוקשר מאוד על רגישותן של נשים לפרומונים של גברים גרמו גם לכמה גברים להאמין שניחוח הזיעה הטבעית שלהם מושך מאוד נשים.