קערות מרכזיות מושכות באופן טבעי את תשומת הלב לשולחן ויכולות לתפקד כחפצים עצמאיים או כבתים לכדורים דקורטיביים, אבנים מלוטשות או פרחים מלאכותיים, גבעולים וניצנים.

פריטים אלה לא רק משמשים כאחסון

אלא הם גם המקום המושלם להציג את המבטאים הדקורטיביים האהובים עליך. אם הסלון שלכם זקוק למעלית, העניקו לו את המראה המיוחד הזה על ידי הוספת כמה אביזרים מתחשבים לעיצוב הבית. בחר מבטאים דקורטיביים ואביזרים מהנים לבית כדי ליצור מראה ייחודי.
למידע בתחום של קלמנטינה לבית עליך לגשת לאתר klemantina-home.com

שקול את רעיונות העיצוב הספציפיים לחדר

כדי לקשט את כל הבית שלך עם אביזרים. עם המבחר העצום שלנו של סגנונות מהנים, פונקציונליים וטרנדיים, אתה יכול לקשט את החלל שלך מלמעלה למטה. בקולקציית עיצוב הבית שלנו יש משהו לכל טעם, מהדגשים נועזים ועד לפריטים בולטים. המגוון שלנו כולל את כל הסגנונות כגון מודרני, חופי, מסורתי, מודרני ווינטיג'.

התשוקה שלנו לחללים איכותיים בעבודת יד ומעוצבים באומנות הביאה לאוסף גדול של רהיטים

ריהוט לבית ואביזרים הזמינים בבוטיק המקוון שלנו. קטלוג העיצוב והריהוט המקוון שלנו כולל מגוון רחב של פריטים אסתטיים ממעצבים מובילים בתעשיית עיצוב הבית. עם מבחר כה גדול של פריטי עיצוב הבית של מותגים כמו Trademark Fine Art, Style And Apply ו-Safavieh, בטוח תמצא משהו שאתה אוהב. קבל השראה מרעיונות עיצוב הבית שנבחרו בקפידה ומצא את היצירה המושלמת לכל חדר בבית שלך.

ניתן למצוא באינטרנט או בחנויות רהיטים

טפטים, קישוטי חלונות, אביזרים לבית וכו'. אתה יכול לחשוב על מייקלס כעל חנות אומנות, אבל אתה יכול גם לקנות ריהוט לבית שלא דורש שום כישורי עשה זאת בעצמך. מייקלס מציעה מספר רב של קישוטים עונתיים, מסגרות, אמנות קיר, סידורי פרחים וכו' ב-1,250 חנויות ובאינטרנט.

כאשר הם משיקים את העסקאות שלהם עם 50% הנחה

אתה יכול לקבל מבצעים מדהימים על מאות פריטי נוי איכותיים וגבעולים פרחים. הם לא יודעים מה אתה יכול למצוא, אבל יש להם מחירים מדהימים עבור מסגרות ורהיטים אקראיים. קניתי כאן שולחנות קפה, וילונות, קישוטי קיר וכל מיני ריהוט לבית.

ומכיוון שהוא מיועד למתחילים

המחירים סבירים. למרות שהחנות ידועה בעיקר בביגוד ובאביזרים שלה, היא מציעה גם מגוון רחב של פריטי עיצוב לבית במחירים נוחים. HomeGoods, חברת בת של TJ Maxx ומרשלס, מספקת לחנויות שלה סחורות כגון מצעים, ריהוט לבית, שטיחים, רהיטים וקישוטים, והכל במחירים נמוכים. ברור של-Homegoods יש יותר ריהוט וריהוט לבית לבחירה, אבל אין לי אותם בסביבה, אז אני בעיקר קונה ב-TJ Maxx.

כאשר קונים רהיטים

אנו בודקים את 18 המקומות המועדפים עלינו לרכישת רהיטים באינטרנט, אך כאשר אנו מחפשים את כל הפריטים הדקורטיביים שהופכים בית לבית, אנו קונים מהמקורות למטה. בין אם אתם מחפשים שטיחים, תאורה, כריות או פריטי עיצוב ליצירת מדף בסגנון ללא תחרות, באתרים אלו יש אותם במחיר סביר. לא משנה מה האסתטיקה הדקורטיבית שלך או סגנון עיצוב הפנים המועדף עליך, תמצא כאן מגוון של ריהוט לבית המתאימים לחללים או לחדרים המעוצבים בסגנון מסורתי הנחשבים לחדשים בעיצוב.

חללי פנים כפריים ומודרניים של הבית הם באופנה

אבל אתה יכול למצוא רהיטים ואביזרים לבית לכל דבר, החל מוינטג' ועד מודרני. אני אוהב את המקומות האלה ומצאתי הרבה רהיטים כאן לבית שלי. אם אתם מחפשים פריטים שמכניסים צבע ומרקם לביתכם, זה המקום לחנות. מלבד החנות מוכרים בחנות את כל הקישוטים לחדרים.

ממצעים נעימים ועד לשטיחים צבעוניים וכלי מטבח חיוניים

הנה פריטי עיצוב לבית שיעזרו להעניק לכל חדר מגע אישי. עיצוב הבית כולל אלמנטים עיצוביים רבים ושונים, החל מסוג הריצוף ועד לסידור הרהיטים בכל חדר. שלא כמו רהיט גדול ועמיד יותר זה, ניתן לשנות בקלות את ריהוט הבית והאביזרים הדקורטיביים כדי לשנות את מראה החלל שלך בכל עת. כל הבית שלך, מבפנים ומבחוץ, ייהנה מהגימור של ריהוט ביתי מודרני, מכשירי חשמל ואביזרים דקורטיביים.

לאחר מכן הפוך את ארבעת קירות הבית שלך לבית עם עיצוב אסתטי

מה שהופך אותו למקום בו נולדים זיכרונות. ארמונות או בתי חרס, באותם ימים כולם אהבו לקשט את בתיהם. אנו יודעים שעיצוב הבית יכול להפוך את הבית שלך לחלל המשקף את הסגנון שלך ומשמח אותך.

בין אם אתה צריך לקשט את הבית החדש שלך מלמעלה למטה

או פשוט לשפץ את חדר השינה או הסלון שלך, יש לנו סגנון ביתי כדי להשיג מטרה זו. מבטא משפחתי עוזר מאוד למראה הבית שלך. בין אם זה לקשט את המטבח, חדר השינה, הסלון, חדר הילדים או האמבטיה שלך; אתה יכול לבחור מוצרים המשתלבים עם הבית שלך.

בנוסף לחומרים לעיצוב פנים, מוצעים לכם גם שירותי עיצוב פנים למטבחים מודולריים, ארונות בגדים, חדרים ובתים סולד אאוט. בין אם אתם מחפשים לקנות עיצוב הבית באינטרנט או לקבל קצת השראה לבית שלכם, ל- Houzz יש בדיוק את מה שאתם מחפשים.

H&M Home מוכרת מגוון פריטים במחירים נוחים לחדר השינה

הסלון, האמבטיה ועוד. אתה יכול למצוא את H&M Home בלמעלה מ-350 נקודות מכירה נבחרות של H&M וכן ב-16 חנויות עצמאיות. להום דיפו יש למעלה מ-2,200 חנויות ומציעה תמחור תואם, מכירות מיוחדות וסדנאות עשה זאת בעצמך. בחנות המקוונת שלנו, כל המוצרים מסווגים ביעילות, מה שמקל על הלקוחות שלנו לרכוש את כל מה שהם צריכים מספק אחד לעיצוב הבית.

גם הדולר שלהם לא מציאותי

ותמיד תוכלו למצוא חפצים ביתיים קטנים ומעולים כמעט לכלום. יש להם גם הרבה רהיטים, מצעים, כריות, כלי מטבח וכל מה שקשור לבית. המדד לעיצוב הבית המודרני, West Elm יכול להיות במחיר מופקע עבור פריטים גדולים יותר, אבל האביזרים הם בדרך כלל סבירים מאוד.

Hayneedle

היא חנות מקוונת לעיצוב הבית וריהוט עם מגוון רחב של מוצרים לקישוט החלל החיצוני שלך. Kohls היא חנות כלבו שמוכרת מגוון מוצרי עיצוב הבית של מותגים כמו Food Network, Sonoma ו- Scott Living. זה המקום המועדף עלינו לרהיטים שטוחים, אבל עיין במדפים לאביזרים לבית ותוכל למלא בקלות את העגלה שלך בממצאים בשווי של פחות מ-20 דולר.

אבל אתה לא צריך לרוקן את חשבון הבנק שלך (או לוותר על תוכניות עיצוב חדשות לגמרי)

כדי שכל זה יקרה, אתה רק צריך לדעת היכן למצוא את העסקאות הטובות ביותר. אנשים תמיד שואלים אותי איפה אני מוצאת את האביזרים שבהם אני מקשטת, ולמרות שהייתי רוצה להגיד לך רק מקום אחד, אני לא עושה את זה.