לקבלנים מקצועיים נדרשים 15 עד 25 ימים או 3 עד 4 שבועות כדי לשפץ לחלוטין חדר אמבטיה, בהתאם לגודל, עיצוב, רמת האבזור והאם בוצעו שינויים כלשהם בצנרת. לפני שכירת קבלן, חשוב לתכנן כראוי, לשאול שאלות, לקבל הערכות עלויות מרובות וללמוד את תהליך העבודה עם משפצי אמבטיה.

אתה יכול לשפץ לחלוטין את חדר האמבטיה שלך תמורת כ-5,000 דולר

אבל רוב הקבלנים יגידו לך שאתה משוגע ולא מבין על מה אתה מדבר אם תיגש אליהם עם התרחיש הזה. שיפוץ חדרי אמבטיה קבלני שירותים מספקים 60% עד 70% החזר על מכירה חוזרת כפרויקט שיפוץ בית. התקנת אריחים מהווה כמעט מחצית מעלות העבודה של שיפוץ חדר אמבטיה, אך קחו בחשבון שמדובר בעבודה קשה ומייגעת שכנראה תיקח פי שניים או שלושה יותר מבעל מקצוע ואולי לא תיראה טוב. …

למעשה

תרחיש שיפוץ חדר האמבטיה הזה הוא הדבר הראשון שאני נוהג לדון בו עם קבלן כשאני מנסה לקבוע אם אני באמת רוצה להשקיע זמן בהתמודדות על פרויקט. אם אתם מחפשים פרויקט שיפוץ או שיפוץ חדר אמבטיה גדול בכל גודל, מומלץ להתייעץ עם מספר קבלנים מנוסים מחברות מוכרות על מנת להבטיח שתקבלו את העסקה הטובה ביותר ואת ההחזר הטוב ביותר על ההשקעה. עלויות משוערות עבור שיפוץ אמבטיה נעות בין 3,000 ל-30,000 דולר, כאשר רוב הקבלנים גובים בין 5,000 ל-15,000 דולר בהתאם לגודל החדר. העלות הממוצעת של שיפוץ אמבטיה בגודל 5X7 היא בין 4,200 ל-9,600 דולר כולל אביזרים, חומרים ועבודה מקצועית.

במדריך זה תלמדו את כל מה שאתם צריכים לדעת

כדי להתחיל בשיפוץ חדר אמבטיה קטן, גדול או שלם, ולמה לצפות מקבלן ניקיון כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר. חברה מקצועית לשיפוץ חדרי אמבטיה תבלוט על פני השאר, עם נוכחות מקוונת מפותחת במלואה הכוללת אתר אינטרנט מקצועי מקיף ועמודי מדיה חברתית, וכן פרסים מטעם Better Business Bureau וארגונים וקבלנים מוכרים אחרים לשיפוץ בתים. כשזה מגיע לשיפוץ חדר אמבטיה, 50 עד 75 אחוז מהעלות הן עלויות העבודה, בתנאי שאתה במיקור חוץ את כל העבודה ובחר את החומרים שלך בחוכמה. בחלק האחרון הדגשנו את חשיבות השוואת המחירים וראיון קבלני שיפוץ חדרי אמבטיה שונים בהערכות מחירים ובייעוץ בבית.

אמנם זה יהיה תלוי במידה רבה בחומרים שנבחרו ובאיכות ההתקנה של החברה שנבחרה

אך שיפוץ חדר אמבטיה כולל יכול להועיל ביותר לביתכם. העלות הממוצעת לשיפוץ חדר אמבטיה היא בין 120 ל-275 דולר למטר מרובע, תלוי באיכות החומרים והציוד וכן בעלות העבודה המקומית. מומחי השירותים שלנו יכולים לעזור לך לקבוע את הכיוון אליו אתה רוצה ללכת על ידי תכנון תוכניות ודיון ביעדים שלך. עכשיו, כשאתם כבר יודעים באילו חומרים אתם רוצים להשתמש לחדר האמבטיה שלכם, שבו וכתבו היקף עבודה לחלוק עם הקבלן שלכם.

תיקון עצמי של חדר אמבטיה חוסך בדרך כלל 50% ללא עלויות עבודה

אך ייתכן שעדיין תצטרכו להזמין אנשי מקצוע לעבודות אינסטלציה וחשמל מורכבות. עלויות שיפוץ חדרי אמבטיה לנכים שיפוץ אמבטיה לנכים יעלה בין 1,500 ל-9,000 דולר. ככל שהקבלן יקבל יותר מידע מראש, כך יתגשמו יותר רעיונות לשיפוץ חדרי אמבטיה בדיוק כמו שאתם רוצים. עבור חדרי רחצה יוקרתיים, אמבטיה עם מקלחון נפרד עולה בין 5,000 ל-15,000 דולר.

בממוצע

שיפוץ חדרי אמבטיה עולים בין 2,000$ ל-5,000$, תלוי בגודל הפרויקט ואיכות החומרים. עליכם למצוא קבלן טוב ולעבוד איתו כדי להפחית את עלויות העבודה הללו, תוך השגת משרות איכותיות ומתן עבודה ורווחים יקרי ערך לקבלנים שלכם. שוחח עם הקבלן שלך על דוגמאות רבות של רעיונות השיפוץ שלך, כולל תמונות ממגזינים לעיצוב הבית, קישורים לרעיונות עיצוב מקוונים ושברי צבע מחנויות לחומרי בניין. סביר להניח שתצטרכו אינסטלטור, קבלן כללי המתמחה בחדרי רחצה ומטבחים ואולי גם בעלי מקצוע נוספים.
לעוד מידע אודות בחיפה והצפון איך מוצאים קבלן לשיפוץ מקלחונים או חדר שירותים ואמבטיות קבלן אמין ומקצועי נא לבקר ב- kablanim10.co.il

ברוב המקרים, הקבלן שלך דואג לכל ההיתרים וכולל אותם בעלות הפרויקט. לפני שתחליטו מה לקנות לשיפוץ חדר האמבטיה שלכם, ערכו תוכנית עיצוב ותקציב. רשימת עבודות הבנייה שהם יבצעו והמחירים לכל אחד.

חדרי אמבטיה קטנים לרוב זולים יותר לשיפוץ מאשר גדולים מכיוון שהם קטנים יותר

חברת שיפוץ האמבטיה שלנו מכירה כמה משיטות ההתקנה המרכזיות, כך שנוכל להשלים את השיפוץ שלכם ביום אחד עם הפסקות קטנות בחיי היומיום שלכם. אנו מבינים ששיפוץ חדרי אמבטיה יכול להיות משימה לא פשוטה עבור בעל הבית הממוצע.