אם אתם מחפשים למצוא עורך דין שיוכל לעזור לכם בבעיות המשפטיות הספציפיות שלכם, יתכן שתבינו שיש סוגים רבים ושונים של עורכי דין. קבוצת פרגוסון למשפטים באריזונה נהדרת עבור עורכי דין לנזקי גוף, אך ישנם סוגים שונים של עורכי דין לצרכינו, והם תלויים בתחום המומחיות שלהם. כל תחום הוא שולט בחוק וחשוב למצוא את התחום המושלם המותאם לאישיות, לניסיון ולתחומי העניין שלך על מנת להישאר מאושר לאורך כל הקריירה המשפטית שלך.

תחום המשפט

הוא עצום ומורכב, ותמצאו עורכי דין רבים המתמחים בתחום חוקי מסוים. אמנם ישנם עורכי דין שונים בתחומי משפט שונים, אך כולם מרגישים נינוחים באותה מידה, ולכן כאשר אתה מתייעץ עם רופא כללי, זה חכם לדון עד כמה הם מנוסים בהתמודדות עם סוג הסוגיות המשפטיות שאתה מתמודד איתן. בניגוד לעורכי דין המתמחים בתחום אחד, רופאים כלליים נוהגים להתמודד עם מגוון רחב של סוגיות משפטיות.

ישנם סוגים רבים ושונים של עורכי דין בשוק המשפטי כיום

זה תמיד רעיון טוב למצוא עורך דין שיש לו ניסיון בתחום המשפט הספציפי שאיתו אתה מתמודד אם אתה מחפש עזרה משפטית כדי לפתור בעיה שאתה מתמודד איתה. אם אתה נתקל בבעיה משפטית או התדיינות משפטית, עורך דין מאומן היטב הוא ההגנה הטובה ביותר שלך.

לאחר שתגיש את השאלות המשפטיות שלך, יותאם לך עורך דין שיוכל לעזור לך. התהליך אורך כ -15 דקות ותוכלו לבחור את עורך הדין שאיתו תרצו לעבוד.

אם יש לך בעיות בתכנון רכוש

חששות לגבי אמון המשפחה, או בעיות משפטיות עם בית חדש, עסק או הסבה של נכס, אתה צריך עורך דין שיטפל בזה. מסירות מפתח אתה לא צריך לשקול להזמין עו"ד נדל"ן כשאתה קונה בית מכיוון שהם יכולים לספק הגנה וייעוץ משפטי. סוכני נדל"ן אינם מורשים להציע ייעוץ משפטי ויכולים לענות על שאלות משפטיות אלא אם הם יודעים את התשובה או עברו על החוק.

עדיף לך, הקונה, לקבל ייעוץ משפטי אמיתי מאשר לנסות לסחוט אותו מהסוכן שלך אם אתה לא רוצה לשלם עבור עורך דין.

עסקאות נדל"ן רבות מתחילות בעזרת סוכן ומסתיימות בהתייעצות עם עורך דין בנושאים משפטיים

סוכן נדל"ן יכול לאבד את רישיון הנדל"ן שלו על ידי מענה לשאלות משפטיות של קונים ומוכרים לפני שהם יודעים את התשובות הנכונות. עורך דין אומר שניתן לשכור אותו כסוכן נדל"ן מכיוון שהוא נותן שירות.

חוק פלורידה אינו מחייב עורך דין להיות נוכח בעת רכישה או מכירה של בית

אך עדיין תוכל להשלים את עסקת הנדל"ן שלך מבלי להתייעץ עם סוכן נדל"ן. חשוב להבין את ההבדל בין סוכני נדל"ן לסוכני נדל"ן. ישנם כמה הבדלים מרכזיים בין עורך דין נדל"ן לבין סוכן, ולהבדלים אלה יכולה להיות השפעה עצומה על מצב הרכישה וערכה. בקיצור, סוכן נדל"ן מעניק ללקוחותיו תמיכה מקיפה בכל שלבי תהליך הרכישה כדי לעזור להם לקבל החלטות מושכלות. כמומחים, הם מחוברים היטב ויכולים לעזור לך למצוא את הלוואת המשכנתא הנכונה באמצעות מתווך. הם יכולים גם לעזור לך במשימות אחרות כגון שכירת פקחים, משא ומתן עם בעלי עניין שונים וכתיבת חוזים.

ייתכן שתרצה להעסיק סוכן בשלב מוקדם של קנייה או מכירה של בית או מתחם. אמנם עדיף שיהיה סוכן משלך, אך ישנם מומחים הטוענים כי סוכנים צריכים להסתפק בסוכנות כפולה.

מתווך טוב יודע הרבה על משא ומתן על חוזים במהלך התהליך

אך הוא או היא אינם יכולים להכריע בבעיות משפטיות. עורך דין מקרקעין המתמקד בעסקאות נדל"ן נשכר לעיתים קרובות על ידי חברות שאינן בטוחות לגבי ההשפעה של חוקים ותקנות נדל"ן על עסקיהן לרכישת ומכירת נדל"ן. עורך דין אולי לא מכיר שכונה מסוימת, אך הוא יכול לעשות ניתוח שוק השוואתי, לערוך חוזי נדל"ן ולרשום מתווכים שעיסוקם בתחום הנדל"ן.

עורך דין מקרקעין יכול להתמודד עם תוכניות פיתוח

הונאת משכנתא, משא ומתן מטעם הצדדים שהם מייצגים, פיקוח על העברת שטרי הבעלות, בחינת שיעבודים מקרקעין לנכסים מסחריים ומגורים וחוזים מגבילים וחוקיים בעיות. יש אנשים ששוכרים עורכי דין כדי לטפל בעניינים כאלה בשלב מוקדם של התהליך על ידי בדיקת חוזי תיווך עם סוכן נדל"ן, בעוד שאחרים ממתינים לחוזה המכירה לפני עריכתו. הדרישות למעורבות עורכי דין נדל"ן שונות ממדינה למדינה ובמדינות מסוימות, כגון קליפורניה, הכללים משתנים לפי מחוזות. עלות עורך דין יכולה לנוע בין 200 ל -300 דולר לשעה, בתוספת תשלום אחיד וכמה מאות דולרים שאתה משלם בסיום הלימודים.

תהליך רכישת הבית יכול להיות מורכב

ולרוב האנשים קל יותר להיות מתווך לצידם. מדינות שונות מתייחסות להתפתחויות נדל"ן בדרכים שונות וחלק מהמדינות, כמו דרום קרוליינה, דלאוור, ניו יורק, מסצ'וסטס ומסצ'וסטס, מחייבות את קונה הבית וגם את עורך הדין של המוכר להיות נוכחים בחתימת המכירה. במדינות מסוימות, כמו ניו יורק ומסצ'וסטס, רשאים עורכי דין להכין מסמכים לרכישת הבית, לערוך חיפושים בכותרות ולהשלים את העסקה.

רוב עורכי הדין למיסוי יפנו לבית המשפט

כדי להגן עליך אם יש כנגדך ביקורות של מס הכנסה או אם אתה נתון לקנסות משמעותיים או לכלא אפשרי. ישנן דוגמאות רבות אחרות בהן ניתן להשתמש כדי לתאר תרחישים בהם ייתכן שתזדקק לסיוע משפטי. לדוגמא, ישנם מקרים בהם עורך דין טוב יותר בהפיכת ביתך העתידי החדש לגוף שלא כדין מאשר דייר קיים אותו ברצונך לפנות או להשכיר.

הליכים פליליים כוללים תובע, נאשם וסנגור. עורך דין פלילי מונה על ידי הנאשם או ממונה על ידי בית המשפט לייצגו. במקרים חמורים בהם העונש חמור, ניתן להמליץ על עורך דין פלילי.