קדם את העסק או העמותה שלך עם הלוואה של עד 15,000 $, תלוי בפרויקט הבא שלך. הלוואות לעסקים קטנים יכולות לעזור לכם למלא את המדפים, לקנות ציוד חדש או להגדיל את טביעת הרגל שלכם. הלוואות אישיות למתחילים ולסוחרים יחידים, הלוואה אישית יכולה לעזור לך להתחיל.

בעלי עסקים יכולים לגשת למימון מבנקים מסורתיים

מלווים מקוונים, הלוואות קהילתיות ומוסדות. מעגל מימון הוא אופציה עבור בעלי התפקידים למימון חובות הרחבה ומימון מחדש. Ondeck מספק מסגרת אשראי מהירה לבעלי עסקים קטנים עם הלוואות פחות ממכובדות שצריכים לנהל תזרים מזומנים ולרכוש מלאי.

אם אתה יזם שמחפש מימון מחוץ לבנק מסורתי

הלוואה לעסקים קטנים עשויה להיות האופציה הטובה ביותר עבורך. הלוואות לעסקים נהדרות משום שהן בונות הלוואות לעסקים כך שתוכלו ללוות יותר בעתיד. זה מאפשר לבעלי עסקים לתכנן מראש את ההלוואה ומאפשר להם להשתמש בכספים לפיתוח אסטרטגיית צמיחה.

ניתן להשתמש בהלוואות לעסקים קטנים לכיסוי משכורות, ציוד חדש וצמיחה עסקית. במדריך זה בחרנו את ההלוואות הטובות ביותר לעסקים קטנים לשנת 2021 המציעות תעריפים תחרותיים, תנאים סבירים וללא עמלות עבור לווים מוסמכים.

אפשרויות מימון אחרות לעסקים מלבד הלוואות ומסגרות אשראי מסורתיות כוללות הלוואות אישיות וכרטיסי אשראי לעסקים. הלוואות אישיות לעסקים הן אפשרות טובה לעסקים אם העסק שלך צעיר ואינו זכאי למימון מסורתי.

למלווים יש מדיניות הלוואות שונות

אך כולם לוקחים בחשבון גורמים דומים, כולל ציוני אשראי אישיים, זמנך בעסקים והכנסות שנתיות. ספקי הלוואות אישיות מסתכלים על יכולת האשראי האישית שלך, ההכנסה וההיסטוריה העסקית שלך. דרישות ההלוואות המינימליות, שיעורי הריבית והעמלות משתנים בהתאם למלווה, אך אתה מקבל זוג שעומד בתקני התעשייה.

כדי להשיג הלוואה SBA 7A, עליך לעבוד עם מלווה זכאי להלוואות לחברה העומדת בדרישות המחמירות של מינהל העסקים הקטנים. הלוואות אלו אידיאליות עבור חברות סטארט-אפ, עסקים קטנים ובעלי תפקידים שאין להם אשראי וזקוקים להון כדי לצמוח.

עבור הלוואה לזמן קצר, אתה לווה בין 5,000 $ ל -250,000 $ מקו אשראי, ויש לך תנאי החזר של 12 חודשים עם כספים שבין 6,000 $ ל 100,000 $. במשך מינימום שנה אתה חייב להיות בעסק ויש לך חשבון בנק עסקי OnDeck כדי לזכות בהלוואה.

בעלי עסקים רבים חוששים שהם יקבלו הלוואה בנקאית קונבנציונאלית מכיוון שהם מתבקשים להציב בטחונות מעל ערך הנכסים האישיים שהם לא רוצים להסתכן. הלוואת הון חוזר אינה מחייבת את היזם למכור נתח או נתח בחברה שלו בתמורה להון.

מינהל העסקים הקטנים (SBA) מבטיח הלוואות לחברות מוסמכות שאינן עומדות בקריטריוני ההלוואות של הבנקים שלהן. גרסאות מסוימות של תוכנית ההלוואה SBA 7 (א) דורשות קריטריונים נוספים לזכאות.

לכל הבקשות שהוגשו יש את אותה הכוח וההשפעה כאילו הייתה לבקשה חתימת דיו ומקורית. לקוחות אשר מגישים בקשה להלוואת SBA ולא מקבלים אותה תוך מספר פעמים שתוקף ה- SBA יפוג בתאריך 31 במרץ, יקבלו הודעה כי בקשתם לא עוברת והיא תיסגר.

National Funding

Inc., 9530 Towne Center Drive, סן דייגו, CA 92121, מקבלים הסבר בכתב על הסיבה הספציפית לסירוב. כל המידע הנ"ל, יחד עם הדוחות הכספיים הקשורים, לוחות הזמנים או החומרים האחרים שהוגשו לצורך הלוואה, מובטחים להיות נכונים, מדויקים ומלאים.

PeopleFund מעניקה הלוואות גמישות לסטארט-אפים קטנים ועמותות בעסקים קטנים בטקסס. ההלוואות לעסקים קטנים שלנו עוזרות ליזמים לחזק את עסקיהם ולשמור על צמיחת הכלכלה המקומית.
למידע מורחב בתחום של הלוואות לעסק קטן ניתן לגלוש לאתר gls-finance.co.il

למידע נוסף על הטבות הלוואות לעסק הקטן שלך, בקר במרפאת ההלוואות הווירטואליות של SBA באריזונה, שנפתחת בשעה 9 בבוקר ביום רביעי, 4. באוגוסט. נדון באפשרויות מימון, דרישות אשראי כלליות וטיפים להתכונן בקשת הלוואה מוצלחת.

אם אינך בטוח אילו אפשרויות מימון (הלוואות או קווי אשראי) תרצה לשקול, שוחח עם מומחה פיננסי או רואה החשבון שלך על מצבך. מלבד זאת, אם הכישורים שלך הם אידיאליים, יתכנו כמה אפשרויות שעליך לשקול.

עם סיום התוכנית להגנת המשכורת ב- 31 במאי 2021

מספר בעלי עסקים קטנים התבקשו לשקול תוכניות אשראי אחרות המוצעות על ידי מינהל העסקים הקטנים בארה"ב (SBA), וזה זמן טוב לזכור כי הלוואות SBA לבעלי עסקים קטנים אטרקטיביות עקב סיכון האשראי המופחת, וזה מועיל למבקשי אשראי. באופן כללי, הלוואות בערבות SBA אטרקטיביות יותר לבעלי עסקים קטנים מכיוון שהן ארוכות טווח ובעלות דרישות מקדמה נמוכות יותר מאשר מוצרי אשראי מסורתיים. הם גם תקרו את הריבית ולא ביצעו תשלומים בכדור פורח.

על פי מדד ההלוואות לעסקים קטנים Biz2Credit האחרונים

האישורים להלוואות לעסקים קטנים כאחוז מהבנקים הגדולים עם נכסים של לפחות 10 מיליארד דולר עלו מ -13.5% ל -13.6% בחודש מאי, בעוד שהאישורים לעסקים קטנים עלו מ -18.7. % באפריל עד 18.9% ביוני 2021.

הלוואות לפציעות כלכליות ואסונות (EIDL) מסייעות לעסקים קטנים וארגונים ללא כוונת רווח שהפסידו כסף בגלל מגיפת וירוס הכורון וצריכים לממן התחייבויות פיננסיות ועלויות תפעול.