קבלן עבודות סלילה

קבלני עבודות סלילה אחראים להתקנת סוגי המשטחים השונים המרכיבים כביש, כמו אספלט או בטון. קבלן סלילה פירושו החברה שיוצרת חניות אספלט ובטון, כבישים למכוניות, מדרכות להולכי רגל. קבלן עבודות סלילה עוסק גם בחציבת סלעים וביסוס עמודי חשמל במתח גבוה.

העבודה של קבלן סלילה היא מגוונת מאוד שכן הוא נדרש לא רק להקמת התשתית התחבורתית עצמה אלא גם להקמה של תשתיות תומכות ונלוות ובכלל זה כיכרות, קירות תומכים, עבודות גידור, תיעול ביוב וניקוז מים. על פי רוב, עיקר המאמץ מוקדש להתקנת סוגי המשטחים השונים המרכיבים כביש או חניון. יחד עם הקבלן, חברת עבודות עפר היא זו שיוצרת יוצרת חניות אספלט ובטון, מדרכות להולכי רגל וכבישים לרכב.

קבלני עבודות סלילה עובדים עם מהנדסים ואדריכלים כדי להבטיח שהבנייה נעשית על פי הכללים והסטנדרטים הנדרשים. הם גם לוקחים בחשבון גורמים סביבתיים כמו מזג אוויר ואסונות טבע ולוודא שהם אינם פוגעים באתר הבנייה.

מי זקוק לשירותי קבלן עבודות סלילה?

קבלן עבודות סלילה נשכר בדרך כלל על ידי רשויות מקומיות, וחברות בנייה. לעיתים גם אדם פרטי המשפץ את אזור הגישה לביתו זקוק לשירותים מסוג זה. קבלני עבודות סלילה הם אלו שאחראים להנחת המשטחים השונים המצויים בכביש כמו אספלט או בטון. הם עשויים להידרש להפעיל מכונות כבדות, כגון מכונות סלילה, דחפורים או פטישי חציבה (קונגו) על מנת להשלים את העבודה.

קבלן עבודות סלילה

תחום עבודות הסלילה עבר שדרוגים ותהפוכות עם ההתקדמות הטכנולוגית בעשורים האחרונים. אם בעבר, העבודה הייתה מתבצעת על-ידי הנחה ידנית של מלט עם מטה ומעדר – הרי שכיום, עבודות סלילה מסתמכות תמיד על מכונות כבדות ליצירת משטחים חלקים ומפולסים.

הקבלנים של היום כבר לא צריכים להסתמך על עבודת כפיים שוברת גב. עם מכונות כבדות, הם יכולים להגדיל משמעותית את תפוקת העבודה. לדוגמה, הם משתמשים במסורים עוצמתיים לחיתוך לוחות בטון לחלקים קטנים יותר, והם משתמשים במערבל בטון כדי ליצור משטחים חלקים.

קבלן מומלץ לביצוע עבודות סלילה

אם הגעתם לחלק זה כנראה שדרוש לכם קבלן עם ידע וניסיון – מישהו שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות! אם כך אנחנו ממליצים לכם להתרשם מהפרויקטים של חברת אהרונסי – קבלני תשתיות, עבודות עפר וסלילה. חברה משפחתית הפועלת כבר מעל לשלושה עשורים ואחראית על אינספור פרויקטים מוצלחים בפיתוח שטח ואדריכלות וכל זאת ברמה הקפדנית ביותר. ליחצו כאן כדי להתרשם מפרופיל החברה.

הקמת קירות תומכים

קירות תומכים הם צורך בנייה נפוץ, ויש הרבה סוגים שונים אשר קבלן עבודות סלילה מסוגל ויודע לבנות אותם כחלק מפרויקט הנדסי כגון סלילה והקמת תשתיות תחבורה שונות.

קירות תומכים מספקים תמיכה מבנית נגד לחץ קרקע, כגון בחקלאות, הנדסה אזרחית וגינון. ניתן להשתמש במגוון חומרים לבניית קירות תמך, לרבות בטון, עץ, אבן וחומרים נוספים.

עבודה זאת מצריכה מיומנות וניסיון ורק המומחים בעבודות סלילה הם אלו שמקימים קירות תומכים כחלק מפרויקט סלילה או בנייה (מתבצע לעיתים בעת הקמת יסודות בניין ו/או לחיזוק הקרקע באזור על מנת למנוע קריסה).

עבודות גידור

קבלני עבודות סלילה מתמחים גם ביצירה, תיקון והתקנת גדרות מסוגים שונים. הם עובדים עם חומרים כמו מתכת, עץ, פלסטיק, אבן ובמקרים מסוימים הם נדרשים להקים גם גדרות ביטחון אלקטרוניות.

תיעול ביוב וניקוז מים

קבלן עבודות סלילה אחראי גם על הקמת תעלות ביוב וניקוז מים, ומתפקידו לספק שירותים החל מהעבודה הבסיסית ביותר של חפירת תעלות, כולל ריצוף ואיטום תעלה ועד לעבודות מורכבות יותר הכוללות חיתוך צנרת, העברת ביוב, תכנון ניקוז מי גשמים, הולכת מים ומניעת הצפות בכביש.