עם תוכנית קצבה מוגדרת, אתה יודע בדיוק כמה פרישה תרוויח, אז תכנן בהתאם. עם 401 (k), הכנסות הפנסיה שלך מבוססות על החסכונות שלך ושל דמי מעביד. שלא כמו 401 (k) s, תכניות תרומה מוגדרת אינן מבטיחות רמת הכנסה מוגדרת.

פנסיות ו- 401 (k) ים הן מהטבות הפרישה הנפוצות ביותר שתיתקל בהן

אך הן פועלות בדרכים שונות. אם בר מזלך לבחור ביניהם, הנה מה שאתה צריך לדעת. הכנסה לפנסיה בתוכנית 401 (k) תלויה בתרומות משלך, בניגוד לקצבה שמבטיחה לך הכנסה חודשית בפנסיה.

הפרשה לפנסיה תעסוקתית

היא אבן הפינה של מרבית מאמצי החיסכון הפנסיוני האמריקני, וישנם סוגים רבים ושונים של תכניות עבודה. שני הנפוצים ביותר הם פנסיות ו- 401 (k) ים, אך ישנם הבדלים גדולים ביניהם. תוכניות פנסיה הממומנות על ידי מעסיק מתחלקות לתכניות קצבה מוגדרת והפרשות מוגדרות.

למעשה

בשנת 2019 52% מהעובדים במגזר הפרטי השתתפו בתוכנית פנסיה של חברה, אך רק 12% היו בעלי פנסיה. לעובדים רבים אין ברירה בין תוכנית עבודה, פנסיה מסורתית או תשלום חד פעמי. אם לעובד יש אפשרות לקחת סכום חד פעמי בפנסיה או לקחת חופשה, המעסיק רשאי להציע תוכנית פנסיה עם תשלומים קבועים לאורך חיי הפנסיה.

תוכנית גמלה מוגדרת פירושה שעובדים בפנסיה מקבלים זיכוי פנסיוני השווה לאחוז מסוים משכרם במהלך חיי העבודה שלהם

בהתאם לתכנית, הטבות פנסיה יכולות לעבור בירושה מבן הזוג או הילדים שנותרו בחיים. קרן פנסיה עשויה להיות מוגבלת למעסיק אחד או יותר, ללא מגבלות חברות.

תוכנית פנסיה

היא תכנית פנסיונית בה מעסיקים ועובדים משלמים דמי קרן לקרן השמורה להטבות העתידיות של העובדים. הכספים מושקעים בשם העובדים, כאשר התמורה מההשקעות מסייעת למימון החיים. העובדים בפנסיה. נותני החסות לתכניות הפנסיה כוללות חברות פורצ'ן 500, ממשלות פדרליות, מדינות ומקומיות ומערכות בתי ספר.

תוכניות פנסיה

המכונות גם תוכניות פרישה, מאפשרות לאנשים להעביר חלק מהכנסותיהם לפנסיה שלהם. שלא כמו קרנות פנסיה, קרנות הפנסיה מנוהלות על ידי מעסיקים, ולא הממשלה. קרנות הפנסיה מאפשרות למשתתפים בודדים לבחור בסכומי ההשקעה וההפרשה, בעוד שרוב קרנות הפנסיה גובות דמי חובה בנוסף להשקעות.

תוכניות הפנסיה הן סוג של תוכנית פרישה בה המעביד מבטיח לשלם לעובד הטבות מוגדרות לכל החיים לאחר הפרישה

הם נבדלים מתוכניות תרומה מוגדרת, כגון 401 (k ), שם עובדים מכניסים את כספם לתוכנית השקעות במימון המעסיק. המטרה העיקרית של תוכנית פנסיה היא לקבל הכנסה קבועה לאחר הפרישה, כך שהאדם יכול להמשיך להשיג רמת חיים בסיסית.

בעולם אידיאלי

מעסיק יציע תוכנית פנסיה שתשים כסף בצד לעובד, והכסף גדל עם הזמן. תוכנית פנסיה רגילה משקיעה את הכסף ששמת בצד ואתה מקבל סכום חד פעמי בסוף הקדנציה הכולל את כל הריבית שהרווחת. בקצבאות רגילות, אם לא תשרוד את הקדנציה, המועמד שלך יקבל את הגופה בתוספת ריבית שהרוויח בזמן מותך, אך התוכנית תוציא חלק מהכסף בצד ותשלם פרמיה לכיסוי כהונך כך שסכום הביטוח מובטח.

התרומות שאתה מספק לתוכנית שלך פטורות ב 100% כאשר אתה עוזב את המעסיק שלך

ולכן הם שלך. אתה יכול לתת להם להשקיע או להעביר אותם למעביד החדש 401 (k) או ל- IRA. ההפרשות הצמודות למעביד כפופות לתכנית הדומה לפנסיה, ולכן עיקר כספי הפנסיה שלך יועברו אליך אם תחליף עבודה, גם אם תעזוב את החברה לתקופה קצרה.
עבור עוד פרטים מורחבים אודות השוואה בין קרנות פנסיה ניתן לגשת לאתר tbc.org.il

אם אתה עצמאי או בעל עסק קטן

יש לך אפשרויות אחרות ליצור תוכנית פנסיה משלך. לעובדים רבים כבר יש תוכנית 401 (k) או IRA מכיוון שהיא נותנת להם שתי דרכים לניכוי מס לחסוך לפנסיה והם יכולים להפיק את המרב ממנה. תוכנית פנסיה יכולה לעזור לך לחיות חיים נוחים לאחר הפרישה, ואילו תוכנית ביטוח חיים יכולה לעזור לך להבטיח את עתידך כמשפחה בחיים של חוסר וודאות.

השוואה והערכה של סוגים שונים של קצבאות וביטוח חיים יכולה לעזור לך לבחור את התוכנית הנכונה להשגת היעדים הכספיים שלך

עדיף להשוות כמה שיותר תוכניות שונות כדי לבצע את הבחירה הנכונה עבורך. במאמר זה נתמקד בפנסיות וב- 401 (k) ים מכיוון שיש ביניהם הבדלים משמעותיים: תוכניות הפנסיה ממומנות על ידי מעסיקים, ואילו 401 (k) ים ממומנות ישירות על ידי עובדים.

A 401 (k) מאפשר לך לשלוט על הכספים וההפרשות שלך

אך תוכנית פנסיה לא. תוכנית פרישה מבטיחה צ'ק פנסיוני חודשי, ואילו 401 (k) אינו עושה זאת. פנסיה היא תוכנית שהוקמה על ידי מעסיק או ארגון איגודים מקצועי המאגד ומשקיע כסף המשמש לתשלום הטבות פנסיה עתידיות לעובדים.

בארה"ב

401 (k) s, חשבונות פרישה פרטניים (IRA) ופנסיות EDGE הם כלי הרכב העיקרי לחיסכון לפנסיה. קרנות פנסיה קיימות, ושימוש בכאלה הקיימים הוא דרך נהדרת להתכונן לפנסיה. זה אולי נראה מובן מאליו וניתן לבוא לידי ביטוי במילים רבות, אך רק עם כניסתו של כלל 87 למועצה לתקני חשבונאות פיננסית הובא למוקד השונות של התחייבויות קרנות הפנסיה.

בעוד שהמטרה העיקרית של נוהלי הנהלת חשבונות

היא לספק מידע ומשאבים אמינים ועקביים לגורמים המעוניינים בנוגע לאופן שבו החברה עומדת בהתחייבויותיה, כלל 87 במועצה לתקני חשבונאות פיננסית מתמקד בעודפי קרנות הפנסיה וההבדל בין תוכנית נכסים והתחייבויות חברות. האינטרס החדש בהתחייבויות התוכנית נובע מהכרה במאפיין ייחודי בתכניות לפיצויים מוגדרים כאשר המעסיק אחראי לפנסיה שהובטחה, ללא קשר לגודל נכסי הפנסיה. זה לא חל על מאגרים קטנים יותר של תכניות תרומה מוגדרת, המהווים 25-30% מהתוכניות המוחזקות על ידי חברות.