לקוחות לא צריכים לדאוג להביא סרטים לאורחים. עם החבילה הגדולה הזו יש לנו חברים כשמחשיך מדי להתחיל את הסרט.

כשמחפשים מסך קולנוע חיצוני (הידוע גם כמסך מתנפח)

חשוב שחברת ההשכרה תהיה בעלת רקורד מוכח של ביקורות לקוחות והמלצות לגיבוי. אם אתם מתכננים אירוע קולנוע לקהל גדול כמו בית ספר, מתחם מגורים, כנסייה או כל סוג אחר של עסקים, אנו ממליצים לכם להשתמש בערוצים הנכונים כדי להשיג רישיון להצגת הסרט שלכם. באחריותכם לברר איזה רישיון נדרש להקרנת הסרט.

ברוך הבא לערב סרטים מכוכב עם חברת אירועי השכרת ציוד בחוץ המקצועית וחברת הקולנוע החיצונית. השכרת מקרן ומסך צרו מסורת חדשה ותארחו אירוע קולנועי בחוץ כשאתם שוכרים מסך קולנוע מתנפח ענק ממפעל קרולינה כיף.

אנו מציעים חבילות הכוללות מכונות פופקורן ואביזרים

כדי להפוך את ההקרנה שלך לליל סרט אמיתי. אם אתם מתכננים ערב סרטים, אנו מספקים מכונת פופקורן ומכונות אוטומטיות אחרות למזון ומשקאות. מסך קולנוע באירוע הבא שלכם יכול להוסיף אווירה חגיגית למסיבה גדולה ולספק בידור תקשורתי.

לאחר הגדרת מערכת הקול, הלקוחות יכולים להשתמש בה להשמעת מוזיקה שאורחיה יכולים ליהנות ממנה בזמן שאנחנו מחכים להחשיכה. בחבילה קטנה זו אנו מראים לכם כיצד לערוך את המכשיר כך שתוכלו לשחק את הסרט. אם כבר יש לכם את כל הציוד הדרוש לכם למסך קולנוע, נוכל לשכור ציוד שמע ווידאו מתנפח. זכור שלא ניתן לצפות בסרטים לאחר רדת החשכה, אז תכנן את הקרנתך עם רדת החשכה.

תוכלו לבחור את התאריך והמיקום של האירוע שלכם בכדי ליהנות משעות בין ערביים אזרחיים. הקולנוע החיצוני שלנו מצויד במקרן מסך רחב עם 4,000 לומן, מערכת קול JBL בגודל 1,500 וואט, נגן Blu-ray של Sony ונגן DVD. אנו מציעים גם חבילות הכוללות מכונת פופקורן ואביזרים כדי להפוך את החצר האחורית שלכם לסרט אמיתי שרץ כל הלילה.

אתה יכול להסתמך על מתנפחים למסיבות

כדי לספק את הציוד שלך DBO EVENTS מתמחה בהשכרה מלאה של מסכי הקרנה חיצוניים מתנפחים לפארקים, אירועים והפקות. השכרת מתנפחים לימי הולדת ועוד.

השכרת מקרן למסיבות היא המקור העיקרי שלכם להשכרת סרטים בחצר האחורית קוראות לערבי סרטים חיצוניים איכותיים במחירים תחרותיים.

זה הביא אותנו להקדיש מהיום הראשון להרחיב את העסק שלנו לכלול ציוד סרטים חיצוני ופנימי

כדי שנוכל להיות תחרותיים בקטגוריית ההשכרה שלנו תוך שמירה על שירות הלקוחות הטוב ביותר בעסק. עם הצוות המוכשר שלנו, אנו גאים שהפכנו לחברת השכרת הצדדים הגדולה והמגוונת ביותר באזור.

סרטים נהדרים

משחקי וידאו, קליפים, תמונות חתונה, מצגות, משחקי כדורגל ועוד. Partyflix (r) – הגדר את אחד המסכים המתנפחים הגדולים שלנו במקום שבחרת והקרן סרט על פי בחירתך ב- DVD או ב- Bluray. לחלופין, אם אתה מעדיף, אנו יכולים לחבר את מערכת משחקי הווידאו המועדפת עליך או תוכנית טלוויזיה חיה לאירוע כדי לראות את המסך הגדול.

החבילה שלנו כוללת ציוד מקצועי והמפרט המלא זמין עבורך

אנו שוכרים מגוון של ציוד לקריוקי בחוץ, אירועי קולנוע ומחנות קיץ. התהליך פשוט והצוות מועיל מאוד בהסבר על הציוד שיש לנו, כיצד להגדיר אותו ואיך להפעיל אותו.

הפקת אירועי קולנוע עם מקרן ומסך

מסכי הקולנוע החיצוניים והשירותים זמינים לסרטי פופ-אפ ו- Drive-in. אנו עורכים אירועי סרטים מקצועיים בחיק הטבע משנת 2002 ומציעים לכם את כל הציוד והידע הנדרש לאירוע הסרטים החיצוניים שלכם.

אנחנו הספקים המנוסים והמקצועיים ביותר של סרטי חוץ בצפון מערב האוקיאנוס השקט

כעת בשנתה ה-12, אנו מציעים השכרת מסך למקרן חיצוני ברחבי ישראל. מה שהתחיל הפך לאהבה לקולנוע, תשוקה לשירות מעולה וכעת עסק משגשג המספק ללקוחות יותר מ -20 ערים מרכזיות ב -12 מדינות ברחבי הארץ.

3 המתנפחים פועלים מאז 2013 וההזמנה שלך תעזור לנו לשגשג. חברת השכרת מתנפחים הפופולרית ביותר בעולם.

מארז קולנוע כל חבילת הקולנוע כלולה בתיק נייד שתוכלו לקחת לכל מקום. אל תחברו עוד כבלים לרמקולים, הניחו כבלים מאריכים או הרכבו מקרנים, פשוט חברו את הבית, נפחו את המסך וסיימתם.

שישה גדלי מסך זמינים

המכסים מגוון רחב של תקציבים וגדלים לצופים. בין אם בתי ספר, בריכות שחיה, כנסיות, ערים, קהילות דירות, קהילות הו, פארקי מים, מגרשי גולף, מסעדות, ברים, בתי מלון, אתרי נופש, אירועי חברה, מסיבות בחצר האחורית ועוד ועוד: גלה את הסרט החיצוני האולטימטיבי ללא הבדל.