רוב משקיעי הנדל"ן החדשים יודעים, אבל מה שהם לא יודעים הוא שיש בארה"ב הזדמנות עצומה להשקעה באזורים עירוניים. לפני שנעמיק בפרטי שוקי הנדל"ן הפופולריים ביותר באמריקה, בואו נדבר קצת על מה שהופך את האזורים האלה לכל כך גדולים. ישנן שתי סיבות עיקריות להשקעה בנדל"ן: 1) אתה יכול להפסיד כסף בהשקעה בשתיים מהערים המתרחבות ביותר, ו -2) יוקר המחיה.

ריט (אמון להשקעות נדל"ן)

היא חברה שבבעלותה ומממנת הכנסות – ייצור נדל"ן. הם מאפשרים ליחידים להשקיע בהשקעות מניבות, מלכ"ר ו / או פרטיות כגון נדל"ן. צורה זו של השקעה עקיפה שונה ממשחקי השקעה טהורים שבהם הידיים אינן קשורות – מההנהלה, כולל מימון המונים, ועד להשקעה בשותפויות מוגבלות בנדל"ן, לרכישת קרנות השקעה בנדל"ן כגון REIT. מדובר בחברות המחזיקות במימון הכנסות שייצרו נדל"ן בארצות הברית ובמדינות אחרות ברחבי העולם.
למידע מורחב אודות השקעות נדל"ן בארה"ב יש לבקר באתר realco.co.il

ריטים יכולים להרשות לעצמם ריביות גבוהות על השקעותיהם, אשר בדרך כלל לא אפשרי עבור משקיע בודד לקנות ישירות.

דרך נוספת להשקיע בשוק הנדל"ן

היא להשקיע בנכסים עם הכנסה קבועה כמו אג"ח, קרנות נאמנות ואגרות חוב קבועות. אם אתה לווה כסף עבור נכס וחושב על השקעת נכס, אז כדאי שתשקול לתקן הכנסה כהשקעה. ישנן גם אפשרויות אחרות, כמו רכישת נכס או בניין ואז השכרתו לדייר, כמו מסעדה. השקעות ישירות יותר בנדל"ן כוללות רכישת נכסי השקעה או המרת נדל"ן, כמו גם השקעות בהשקעות פרטיות ובחברות פרטיות אחרות.

כדי להיות יעילים יותר מבחינה כלכלית, חברות הנדל"ן המובילות ביותר אימצו מגוון אסטרטגיות השקעה, כולל הון פרטי, חוב פרטי והון ציבורי. קרנות נאמנות נדל"ן (REIT) הן אופציה נהדרת עבור משקיעים המחפשים השקעה מגוונת יותר בשוק הנדל"ן בארה"ב.

אם אין לך קרן נדל"ן אך אתה עדיין מעוניין באפשרויות השקעה בנדל"ן

ריטים הם אפשרות טובה. אם אתה רוצה להשקיע בנדל"ן ולקנות נכס בעצמך, זה יכול לתת לך גישה לשוק. בדוק מקרוב את האפשרויות העומדות בפניך אם ברצונך להשקיע בנדל"ן באופן מיידי בכמה שפחות כסף. השקעה בנאמנות להשקעות נדל"ן (REIT) מעניקה לך גישה לתיק נכסים מגוון ויכולת להשקיע באופן מיידי בנדל"ן תמורת פחות מ -10,000 דולר ואף מיליון דולר.

במקום להשקיע ישירות בנדל"ן, משקיעים יכולים לקנות קרן השקעות שמשקיעה בניירות ערך אלה.

כמשקיע

ייתכן שתרצה להוסיף לתיק שלך אחזקות נדל"ן אחרות, כגון רכישת מניות בחברה שבבעלותה או מנהלת נדל"ן כהשקעה עקיפה בנדל"ן. הדרך הטובה ביותר עבור משקיעים בודדים להיכנס ל- CRE היא לקנות מניות בנאמנות להשקעות נדל"ן (עוד על כך בהמשך). השקעות אלה מסוכנות יותר מ- REIT מכיוון שהן אינן נזילות, אינן ניתנות למכירה בקלות ותלויות במשתנים בשוק הדיור כדי לממן אותן. השקעה בניירות ערך המגובים במשכנתא נחשבת למסוכנת מדי עבור משקיע בודד. הם דרך נהדרת להשקיע בשווקי נכסים מבלי להשקיע בהם כדי לממן אותם, אך הם יכולים להיות מסוכנים להשקיע מחדש.

חברות שאינן עוסקות ברכישות נדל"ן יכולות להיות דרך לגוון ולצאת מגדר הפורטפוליו שלך

ולשכוח את הסיכון להאטה בשוק הדיור בארה"ב או פוטנציאל למיתון. השקעות הקשורות לנדל"ן עבור משקיעים פרטיים בארצות הברית הן השקעות מסחריות ופרטיות.

נאמני השקעות נדל"ן (REIT) הם דרך נהדרת להשקיע בנדל"ן מבלי להשתתף באופן פעיל

לפני שתחשבו על סוגים שונים של השקעות נכס העומדות לרשותכם, חשוב שתדעו שרוב משקיעי הנכסים אינם קונים נכסים להשקעה בעצמם. פלטפורמות השקעות נדל"ן מיועדות למי שרוצה להשקיע בעסקאות גדולות של נכסים מסחריים ומגורים עם אחרים. הם אידיאליים עבור אנשים שרוצים להחזיק נכסים להשכרה ללא הטרחה בהפעלת נכס להשכרה.

משקיעים שרוצים להרחיב את תיק ההשקעות שלהם בהשקעות נדל"ן נוטים יותר להשקיע בעקיפין

אם רכישת נכס יקרה מדי עבורכם, הרי שלא מדובר בהשקעה בנכס שתוכלו להוסיף לתיק ההשקעות שלכם. מכל החלטות ההשקעה, השקעות הנדל"ן הטובות ביותר הן אלה שמשמשות אותך בצורה הטובה ביותר כמשקיע. בין אם אתם מחפשים לקנות בית לחופשה שלכם או למגורים, אין ספק שארצות הברית היא מיקום אידיאלי להשקעה בנדל"ן. אם אינך גר בארצות הברית, אתה עדיין מוזמן להשקיע בשוק הנדל"ן במדינה זו. אחת הסיבות העיקריות שאנשים משקיעים בנדל"ן היא יוקר המחיה הנמוך, איכות החיים הגבוהה והקרבה לערים הגדולות.
למידע נוסף בנושא של השקעות נדלן בארצות הברית והשקעות נדל"ן בחו"ל מומלץ לבדוק כאן: realco.co.il