אם אתה מתחיל את המסע שלך דרך טיפול שיניים, ייתכן שתמצא מאמר זה מעניין. אתה עשוי לתהות, "האם באמת יש הבדל בין שתלים לתותבות?" אם שקלת שתלים בחודשים האחרונים, זה יהיה מידע נהדר. הוא מפרט את ההבדל בין שתות תותבות להשתלות שיניים, כך שתוכל לראות אם המצב הנוכחי שלך מתאים להשתלות שיניים .

השתלת שיניים תותבות

אם אתה מתמודד עם שיניים חסרות במשך זמן רב – או שיש לך היסטוריה של איבוד שיניים עקב מחלת חניכיים או עששת – ייתכן שהשתלת שיניים לא תהיה התשובה עבורך. השיניים שלכם כבר הספיקו לעבור הרס רב, כך שלא יהיה קל להחליף את השיניים החסרות שלכם בשתלים דנטליים או השתלת תותבות.

כנראה שתהיה לך ניסיון שונה עם השתלת שיניים תותבת במקום שתלים דנטליים. כתוצאה מכך, מנתחי פה רבים או רופאי שיניים ממליצים לבצע השתלות שיניים במידת האפשר.

שתלים ותותבות

שתלים דנטליים ותותבות שתלים הם שני סוגים של הליכי שיניים שבהם אתה יכול להשתמש כדי להחליף שיניים חסרות. שניהם משמשים מסיבות רבות, ולכן מציאת רופא השיניים המתאים עשויה להיות מאתגרת.
לפרטים מורחבים אודות השתלות שיניים לעומת תותבות והשתלת שיניים מחירון מומלץ להעיף מבט ב- dental-clinics.co.il

שתלים דנטליים ממוקמים מתחת לעור מעל קו החניכיים שלך. זה מורכב יותר מתותבות כי הלסת שלך חייבת להיות מיושרת מחדש – אתה לא יכול פשוט ללחוץ את השיניים שלך למקומן עם שיניים תותבות.

יש יותר להשתלות שיניים מאשר החלפת כמה שיניים חסרות. בעודכם קוראים את השורות הקודמות, אולי תהיתם כיצד השתלות שיניים יכולות להחליף יותר מאשר שיניים חסרות. הם הפתרון המושלם לשיניים חסרות באזורים אחרים.

אם אתה צריך עוד שיניים, או אם יש לך בעיות עם כמה מהשיניים שלך, השתלת שיניים יכולה להיות הפתרון שאתה מחפש. הם מספקים שיטה אמינה לקבלת שיניים חלופיות, והם אינם תלויים בבריאות השיניים הנותרות כדי לעבוד. הם יכולים להחזיר חיוך יפה תוך זמן קצר.
עבור פרטים נוספים אודות השתלות שיניים לעומת תותבות והשתלות שיניים בראשון לציון כדאי לגשת לאתר dental-clinics.co.il

השתלות שיניים 

אם אתם מתעניינים במרפאת שיניים , נוכל לעזור לכם למצוא רופא שיניים מעולה המיומן בהשתלות שיניים. יש לנו ידע רב על הליך זה, וצוות המקצוענים המיומנים שלנו יכול לסייע לך בכל מה שאתה צריך במהלך הפגישה שלך.

אנחנו כאן כדי לעזור. טיפולי שיניים יכולים להיות מסובכים, ואנשי מקצוע רבים בתחום טוענים כי תקבלו חוויה שונה אצל כל רופא שיניים . המטרה שלנו היא ליצור בכל פעם שאתה מרגיש בנוח עם השירות שאתה מקבל, וליצור את החוויה שלך עם השתלת שיניים שתחזיק מעמד.

היתרון הגדול ביותר של שתלים דנטליים הוא האופן שבו הם מספקים בסיס יציב לאבטחת שיניים חלופיות. הם מספקים מיקום מושלם שהוא עמיד יותר מפתרונות שיניים אחרים.

כשזה מגיע להשתלות שיניים , אתה מקבל את היתרון של החלפת שיניים יציבה עם מראה טבעי ביותר בסביבה. צוות המומחים שלנו יכול לעזור לך למצוא רופא שיניים מעולה בעיר, ואנו נספק לך מידע נהדר על התהליך בו אנו משתמשים כדי ליצור את החיוך היפה שלך.

בניגוד לתותבות היוצרות רק את פני השטח של שיניים טבעיות, שתלים הם תחליף יעיל. הם מושתלים בלסתות או בחניכיים ומשמשים כעוגנים לכתרים דנטליים. שיניים תותבות נשארות במקומן כמו שיניים רגילות (לא ניתן להסיר אותן), אך תהליך ההתקנה הרבה יותר פשוט ודורש רק כארבעה עוגני שתלים.

שיניים תותבות יכולות גם לגרום לכיבים כרוניים בפה ואפילו לדלקת המכונה stomatitis

בעיות אלו עלולות לגרום לאי נוחות בתותבות ולהגביר את הסיכון למחלות חניכיים. שיניים תותבות מונחות על החניכיים ולעיתים אינן יציבות, בעוד שתלים דנטליים מחליפים למעשה את שורשי השיניים, מהווים בסיס בטוח ותומך לשיניים החלופיות. השתלות שיניים ותותבות הן שתיים מהאפשרויות הפופולריות ביותר להחלפת שיניים חסרות.

עבור אנשים שחסרה להם רק שן אחת או שתיים

השתלות שיניים הן בדרך כלל בחירה פופולרית, אך אם חסרות לך שיניים רבות, הן יכולות להחליף שיניים תותבות. כל עוד החניכיים והלסת בריאים, שני שתלים או יותר יכולים לתמוך במספר שיניים חלופיות. אם אתה צריך להחליף את כל חלל השיניים, אתה יכול לבחור לקבל שתל עצמאי או אלטרנטיבה משתלמת יותר, כגון All-on-4 או תותבות נשמרות שתלים שהזכרנו לעיל, אשר דורשות רק ארבע עד שש שתלים. לכל אחד. לֶסֶת. עם זאת, שיניים תותבות זולות בהרבה מהשתלים, ואם יש לך לסת חלשה או לא בריאה, רופא השיניים שלך עשוי להמליץ עליהם.

אם אתה יכול להרשות זאת לעצמך

רופא השיניים שלך עשוי להמליץ על השתלות שיניים במקום שיניים תותבות. אבל עבור אנשים מסוימים, העלות הגבוהה של השתלים פשוט אינה ריאלית, ותותבת איכותית עשויה להיות בחירה טובה. עם זאת, כאשר בוחנים את העלויות הנוספות של שיניים תותבות, לרבות פתרונות ניקוי, דבקים, שיקום והחלפת תותבות, השתלות שיניים הן בדרך כלל הפתרון הפיננסי הטוב ביותר, וניתן להצדיק את העלויות הנוספות מראש. רוב האנשים זקוקים לעזרה כדי לשלם עבור השתלות שיניים – למידע נוסף, אתה יכול לבדוק את המדריך שלנו למימון שיניים או ללמוד כיצד להשיג השתלות שיניים בזול.

שיניים תותבות שימשו להחלפת שיניים במשך זמן רב

בצורה כזו או אחרת הם היו בשימוש במשך מאות שנים. אלו הן קשתות מלאות של שיניים מלאכותיות המתאימות לפיו של המטופל ומתפקדות כמו שיניים טבעיות. תותבות אלו ניתנות לקיבוע או להסרה, בהתאם לצרכי המטופל ותקציבו. בהתאם למספר השיניים הדרושות להחלפה, שיניים תותבות יכולות להיות מלאות או חלקיות.

תותבות תותבות הן שיניים תותבות נשלפות הניתנות להתאמה לפה ללא קשר לכמות רקמת העצם. שיניים תותבות הן תותבות נשלפות המסופקות בסט מלא או חלקי. הם פופולריים יותר בקרב אלה שחסרים להם מערכת שיניים, ולא רק אחת או זהה.

הם דורשים טיפול שגרתי

בדיוק כמו שיניים טבעיות, ויכולים להחזיק מעמד מעל 20 שנה או אפילו לכל החיים. הודות להתקדמות בתחום התותבות, הם נראים טבעיים מתמיד. שיניים תותבות גם זולות יותר מהשתלים, מה שיכול להיות גורם חשוב אם אין לך ביטוח שיניים או אם הביטוח שלך לא מכסה את עלות ההשתלות. שיניים תותבות הרבה יותר זולות מהשתלות השיניים הראשונות, במיוחד אם אתה מחליף מספר שיניים חסרות.

זה אומר שעלויות יכולות להיות נמוכות יותר בטווח הארוך

שכן תותבות, לשם השוואה, ידרשו החלפה תכופה יחסית. בעלות נמוכה בהרבה מפתרונות קבועים, תותבות הנתמכות בשתל משחזרות חלק גדול מהפונקציונליות של שיניים טבעיות. בעוד שתותבות הן אופציה שימושית להחלפת שיניים חסרות, העקביות והמראה הטבעי של שתלים דנטליים הופכים אותן לבחירה מצוינת.

בריאות

אם זה בלתי אפשרי או לא סביר לקחת את הזמן לטפל ביעילות בתותבות שלך, כדאי לשקול שתלים שדורשים פחות תחזוקה, למרות שהם יקרים יותר. שוחח עם רופא השיניים שלך לגבי הפסקת העבודה כדי למקסם את הטבות הביטוחיות, או שקול אפשרויות בינוניות, כגון שיניים תותבות נשלפות על שתלים. כדאי גם לבחון חלופות אחרות לתותבות ושתלים, כמו גשרים דנטליים. מטופלים עם מספר שיניים חסרות יצטרכו לשקול שיניים תותבות הנתמכות על ידי שתלים דנטליים כדי לשמור על בריאות הלסתות שלהם.

רופא השיניים של אינדיאנפוליס ד"ר מרקז ימליץ על השתלות שיניים על פני תותבות מכיוון שהן האופציה היחידה לשיניים חסרות הממריצות את עצם הלסת

מה שעוזר להמריץ את צמיחת העצם. DentalSpa מציעה מגוון רחב של אפשרויות החלפת שיניים חסרות בקרבתך, כולל השתלות שיניים ותותבות. עם ההתקדמות המודרנית בטכנולוגיית השיניים, שיניים תותבות אינן עוד אפשרות השיקום היחידה כאשר אתה רוצה להחליף שיניים חסרות.

כמובן

שיניים תותבות הן אביזרי שיניים נשלפים לחלל הפה, אשר מתקנים שיניים חסרות. שתלים הם עמודים קבועים המחזיקים שיניים נשלפות, בעוד שתותבות הן מכשירים נשלפים. הם ישמרו על המראה הצעיר שלך על ידי שימור מבנה הלסת, בעוד שהשתלים אינם משמרים את קו הלסת והשפתיים.

שיניים תותבות הן שיניים מלאכותיות. למרות שהאיכות שלהם השתפרה, הם לא מתאימים לכולם. גם שיניים תותבות נוטות ללבוש, ולכן נדרשת היגיינת פה נכונה. אם הם מראים סימני בלאי ברורים, יש גם לנקות אותם או להחליף אותם באופן קבוע.

זאת בשל העובדה שהשתלים יציבים ובטוחים יותר

אינם גורמים לאי נוחות בחניכיים, הינם היגייניים יותר מהשתלים ומאפשרים ללעוס ולהאכיל באופן רגיל לחלוטין. שתלים דנטליים בדרך כלל נוחים יותר מכיוון שהם אינם "מחליקים" או נעים סביב הפה כמו תותבות נשלפות. במקום זאת, תותבות נצמדות, הנקראות גם תותבות נשלפות, מסתמכות על שתלים כדי לקבע את מיקומן בפה.

ניתן להחדיר שיניים תותבות על ידי מטופלים שחוו אובדן עצם וחניכיים (בניגוד לשתלים, שחייבים להיות מחוברים לעצם). בנוסף, התותבות אינן מצריכות קידוח לתוך העצם, המהווה חלק מתהליך ההשתלה.

תהליך הכנת התותבת הוא מהיר יחסית ולוקח רק כארבעה ביקורים אצל רופא השיניים. שיניים תותבות נעשות על ידי ביצוע רושם של החניכיים העליונות או התחתונות, או שניהם, אם יש צורך בתותבת כדי להחליף את כל השיניים.