להילטופ ניסיון רב בענף בנקאות המשכנתאות, אך אין לה את גודל שימור הלקוחות המינימלי של חברות ייעוץ וביקורת גדולות רבות. יועצי משכנתאות רבים עובדים מהמשרד או מהבית ונוסעים לפגוש לקוחות ומסוגלים להציע מוצרים לכל השוק, מה שאומר שרובם המכריע של מלווי המשכנתאות מעורבים. לדוגמה, יועצים העובדים בבנק יכולים למכור מוצרי "משכנתאות" לבנקים, בעוד שיועצים העובדים אצל מתווך משכנתאות יכולים להציע ללקוחותיהם מבחר רחב יותר של משכנתאות מחברות שונות.

אחד היתרונות העיקריים של מיקור חוץ להסדר משכנתא

הוא שניתן לבצע משימות כאלה על ידי צוות מוסמך של נותני שירות המאפשר לחברות להתרכז ביעדי הליבה שלהן. מיקור חוץ של שירותי משכנתאות יכול גם לסייע לחברות לגשת לניתוח הנתונים הגדולים ביותר המאפשרים להן לקבל החלטות לגבי כמה הלוואות לאשר, מודלים למחירים. , והאם יש להשתמש באותן טכניקות הפחתה במידת הצורך.

שירותים הקשורים למשכנתאות כוללים ניתוח סיכוני אשראי, מחקרי מצב הון, ביטוח משנה, חיזוי כלכלי, מדדים ופיתוח מודלים ואימות. תהליך הערכת השווי על ידי מתן הערכות אמינות ומדויקות וניהול של FHA ומוצרי הערכה קונבנציונאליים.

משכנתא היועצים צפויים לפעול למען הלקוחות

כדי לסייע להם בבקשות המשכנתא שלהם. יועצי משכנתאות מקצועיים (PMC) נוסדו מתוך האמונה ששירות לקוחות אמיתי הוא בעל חשיבות עליונה ולא שירות שפתיים. פרמייר משכנתא של יועצי פיטסבורג מתמקדים במימון ומחזור נדל"ן למגורים.

אנו מספקים ייעוץ, פתרונות ושירותים המסייעים למלווים פרטיים לעבור למשכנתאות בת קיימא. למעשה, אנו מוכרים כאחד החלוצים האמיתיים של תהליכי משכנתא וייעוץ טכנולוגי ואנו נמצאים בחזית החדשנות והיצירתיות.

בין אם אתה חברת הזנק או שם לאומי פרטי בענף

אנו יכולים לעזור לך ולחברת המשכנתאות שלך להשיג מטרות אלה. אנו עוזרים לחברות לנווט בסביבה הרגולטורית המסובכת ולקבל רישיונות משכנתא במגוון דרכים. אנליטיקות חיזוי משמשות כדי לסייע ללקוחות עם דרישות הון, הערכות ברירת מחדל למשכנתא, שירות, בקרת איכות, ניקוד, משולשים ורכישה חוזרת של הלוואות ודגמי עתודות הפסד.

אנו מציעים גם שירותי ייעוץ

כדי לקבוע את הדרך הטובה ביותר להשיג רישיון ממלכתי ולתחזק אותו. יועצי המשכנתאות של קוסטליין, LLC, חברת המשכנתאות המקומית המהימנה שלך מווילמינגטון, צפון סי.סי, ממוקמת בווילמינגטון, צפון קרוליינה, ואנו יכולים לעזור לך עם צרכי האשראי שלך בצפון קרוליינה. נשמח להקים שירות ייעוץ חינם למשכנתאות לבחינת התמונה הכלכלית הכוללת שלך והתאמת עבורך את תוכנית המשכנתא הטובה ביותר.

אפריל סמית 'ושות' מומחית בניתוח הלוואות למשכנתאות למגורים

מסחר ורב משפחות. יועצי המשכנתאות של חברת Coastline, LLC הינה חברת המשכנתאות המקומית שלכם בווילמינגטון המציעה שיעורי משכנתא בווילמינגטון תחרותיים מול כל מלווה אחר במדינה. אחריות מוגבלת בזמן בשיתוף עם תוכנית רכישת עדיפות פרודוקטיבית של Wyndham Capital משכנתאות מאפשרת לנו לחתום על ההלוואה שלך בזמן שאתה רוכש בית, ומאפשר לך לחפש ולרכוש בביטחון ובהירות.

אם אתה מחפש חברת משכנתאות מקומית

אמינה ואמינה, אתה נמצא בדף הנכון. אנו מציגים את 10 חברות הטכנולוגיה והייעוץ המשכנתאות הטובות ביותר לשנת 2019. הנהלת החשבונות המתקדמת שלנו בנושא הלוואות למכירה, זכויות שירות למשכנתאות, התחייבויות ריבית, צינורות נלווים, פעילויות גידור, מימון אשראי ועסקאות מכירת אשראי מאפשרות לנו לייעץ לך בנושא שיטות עבודה מומלצות בתעשייה, רישומי יומן נחוצים ושיקולים חשובים אחרים סביב מושגי מפתח חשבונאות למשכנתאות.

סקירת ביצועי עלייה תפעולית עלייה מעל 30 שנות עבודה מול מלווים ומוסדות פיננסיים מובילים במדינה

פיתחנו הבנה עמוקה של אבני הבניין של עסק מצליח בתחום בנקאות המשכנתאות. כדי לתמוך ביעילות בלקוחות משכנתאות, חברת ייעוץ משכנתאות צריכה להבין את השפה שלה ולהיות מודעת לנוף התעשייה המשתנה. עליך להבין כיצד תדירות ההזדמנויות לייעוץ מתכתבת עם שינויים בשוק והתעשייה ועם דרישות העסק הלקוחות המשתנות.

בשל אופי הלקוח של העבודה

כישורי שירות לקוחות טובים חשובים מאוד. אנשי מקצוע בתחום הניתוחים הפיננסיים והתפעוליים בעלי ניסיון של יותר מ -27 שנים בענף הבנקאות צריכים להיות בעלי רקע מקיף בהלוואות משכנתאות ושיווק משני – שיהווה תפקיד חובה עבור הבנק במהלך הקריירה שלו. זה גם מועיל לחפש תעשיות שהחמצת בגלל עבודות שמעולם לא חשבת עליהן או תעשיות שלא חשבת שיציעו משרות הקשורות לתואר יועץ משכנתא לבית.

יש התרגשות לגבי טכנולוגיית המשכנתאות וכיצד היא חוללת מהפכה בחוויית הצרכן. יועצת המשכנתאות המובילה רבקה ריצ'רדסון ביססה את עצמה כמובילת מחשבות בכל הנוגע לשבירת שאלות בנוגע למשכנתאות והגדרת עצמה כערוץ מידע ללווים.

שירותי בנקאות ותאימות למשכנתאות מפתחים ומתאימים תהליכי פיקוח על אשראי ושירותי שירותים בכדי לסייע לחברות להשלים את אחריותן לפקח ולפקח על ביצוע הלוואותיהן ושרתיהן

השירותים שלנו מסייעים בהגדרת אסטרטגיות להגנה והתרחבות תאגידית ותפקיד התעשייה בניהול אשראי משכנתאות.

העניקו לשלושת הלווים קישור לאתר הלווים שלכם ובקשו מהם לשתף אתכם בקישור וחוויותיהם במהלך תהליך המשכנתא

אנא שימו לב כי ל- HomeBridge Financial Services, Inc. (DBA Real Estate משכנתא רשת, HB) ו- DBA REMN יש ספק שירותי ניהול קשרי עסקים. מערכת יחסים עסקית זו מציעה הטבות כספיות ואחרות של HB.
על מנת לקרוא מידע בנושא של חברה ל יעוץ משכנתא מומלץ לגלוש לאתר bituach-ins.co.il

מסיבות פוליטיות, BBB אינה תומכת במוצרים, שירותים או חברות כלשהם. זהו אוסף ואיגוד צרכנים הקשורים למוצרים ושירותים של חברות.