חמסות בעיצוב הבית הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהבית המודרני והמסורתי. שלא נדבר על כך כי עיצובי חמסה הפכו להיות טרנדיים בשנה האחרונה ורק תופסים תאוצה עוד ועוד. החמסה המסורתית לא משאירה אותנו אדישים ואנו מנסים להבין איך הופכים עיצובים יוקרתיים יותר על ידי חמסה אחת פשוטה. אז בואו נצלול אל תוך עולם שלם של חמסות מרשימות בעיצוב הבית

 

חמסות ועיניים כחולות – הטרנד החדש של עולם העיצוב

אולי כבר יצא לכם לראות עיניים מסתובבות בכל חנות רהיטים ומוצרי בית. הסיבה לכך היא טרנד שהתחיל לתפוס נורא חזק והיום נעשה בו שימוש בעיקר בעולם העיצוב בתים. אמנם יכול להיות שכם תמצאו זאת בעיצוב אופנה אך בעיצוב הבית עין כחולה קיבלה כתר מזהב. ואיך אפשר שלא לדבר על החמסות החדשניות. פתאום אפשר למצוא כל כך הרבה עיצובים מודרניים המשלבים דווקא את החמסה העתיקה שכולנו מכירים מבית אמא ואפילו מבית סבתא. אבל תראו מה זה, הכל חוזר, רק הרבה יותר מרשים וחדשני.

 

החמסות של אתר 'תמונה' – טרנדיות ושיקיות

באתר 'תמונה', אתר התמונות הגדול של ישראל תוכלו למצוא עיצובים שיקים ומהממים של חמסות בכל הסגנונות ובכל הצבעים. תוכלו לקנות תמונות של חמסות להדפסה על זכוכית והדפסה על קנבס כפי שתרצו.

מעוניינים לבחור את התמונה המושלמת לבית שלכם? כנסו – תמונה של חמסה ומצאו מגוון רחב של תמונות מהממות, עם עיצובים חדשניים ומטריפים של חמסות.
למידע מורחב אודות חמסה לבית : עיצובי החמסה היפים ביותר לעיצוב הבית! באפשרותך לבקר ב-

 

למה בכלל לבחור חמסה? כל המאפיינים של החמסה –

המשמעות של חמסות במסורת זה בעיקר נגד עין הרע. בטח כולכם מכירים את האנשים שאומרים "חמסה עלייך" – כוונתו של הסלנג זה בלי עין הרע. המספר 5 ידוע כמספר רוחני ולכן הוא מגן מפני כל מיני עיניים למי שמאמין בכך. גם אם אתם לא מאמינים בעין רעה ובכל האמונות הללו חמסה מסמלת עוד המון דברים ובעיקר חיבור ושייכות להיסטוריה ולדור הקודם והאהוב שלנו. ביהדות חמסה מסמלת כ"סגולה" ולכן הרבה אנשים אוהבים להשתמש בכך בשביל לבטא את הסגולה של חמסה המסמלת הגנה.

 

תוכלו למצוא באתר 'תמונה' תמונות נוספות ומהממות לעיצוב הבית, כנסו ובחרו: תמונות מעוצבות !