טרנד זה מתיישר בקלות עם טרנד הווינטג'/עתיק שאנו רואים בשנת 2022. מגמות הצבע של 2022 הן שילוב יפהפה של גוונים המתאימים לכל סגנון פנים. לאור הגיוון הזה, לא רק שתוכלו ליצור בית מסוגנן, אלא גם תישארו מסוגנן לאורך שנים. ההתמקדות בטבעיות וקיימות ממשיכה לצמוח מהמגמות המקומיות של שנים קודמות.

צפו לראות יותר עיצוב ורהיטים לבית אורגני ומעוגל בשנת 2022

צפו לראות יותר רהיטים ועיצוב וינטג' ווינטג' במגמות הבית של 2022. בין אם אתם נכנסים לבית חדש, משפצים בית קיים, או אפילו רק שוקלים אחד או אחר מהרעיונות הללו, חשוב לבחור רהיטים, עיצוב וגימורים שלא ייראו מיושנים בשנה הבאה. המשך לקרוא כדי ללמוד על מגמות עיצוב הבית המובילות שמתפתחות ממומחים לאדריכלות ועיצוב פנים וצפויות להיעלם ככל ש-2022 מתקרבת.

עקרונות עיצוב ביופיליים ימשיכו לנצח בשנת 2022

תוך התמקדות ביצירת סביבות רגועות ומלאות צמחים היוצרות חיבור ויזואלי עם הטבע. כמו כן, רשום כטרנד מוביל בדוח 2022 של Pinterest Predicts, עיצוב ביופילי נועד להכניס את הטבע לביתך באמצעות חומרים טבעיים, צבעים, וכמובן, צמחים. זה המקרה עם כמה עיצובים חדשניים של חדרים וריהוט מבית בית יפה שלם. בשנה הבאה אנו מצפים לראות חללי פנים מעוצבים בקפידה המשדרים תחושת נוחות ואופי.

היה לנו כל כך הרבה זמן להסתכל לתוך עצמנו

ועכשיו יש לנו את המרחב להקרין כל היבט בחיינו מנקודת מבט מכוונת יותר. מכיוון ש-2022 היא שנתו של הנמר, אנו מצפים שהיא תהיה נועזת, תוססת, מרדנית ומלכותית יותר מאי פעם. להלן שרטנו את התחזית עם 10 טרנדים שאנו צופים שיעצבו את חללי הפנים בשנת 2022.

בגלל כל ה-TLC הזה

ראינו שפע של מגמות עיצוב ועיצוב הבית באות והולכות במהלך השנה האחרונה בערך. – כמה מהם תפסו והפכו לתופעות מלאות (אנחנו צופים בגולות דרמטיות), בעוד שאחרים נמצאים על מפתן הדלת, מחכים לבעלי הבית שיאירו. טרנדים יכולים לבוא וללכת מהר יותר מתוכניות קומה פתוחות, אבל אם השנים האחרונות לימדו אותנו משהו, זה שהרבה יכול להשתנות בן לילה.

מכיוון שאנו מבלים זמן רב בתוך הבית

אנו חושבים כיצד נוכל לעדכן את החלל שלנו עם הטרנדים האחרונים. בעוד שהחללים האישיים שלנו נועדו לשקף את האסתטיקה שלנו, מעקב אחר מגמות האופנה האחרונות יכול להיות משב רוח רענן. כדי לקבוע אילו עוד סגנונות, צבעים וחומרים נוכל לצפות בשנה הבאה, פנינו למגוון מעצבי פנים ואנשי מקצוע בתעשייה על מומחיותם. כדי להבין את מגמות העיצוב המרכזיות שישלטו בחללי המגורים שלנו ב-2022, ביקשנו מכמה אדריכלים ומעצבי פנים מהימנים לשתף את התחזיות שלהם, כמו גם מידע שנאסף מסקר תעשייתי שפורסם לאחרונה.

מכיוון שהגישה של אנשים רבים כלפי החיים תשתנה בשנת 2021 ורבים רוצים התחלה שמחה יותר לשנה החדשה

בואו נסתכל על טיפים וטרנדים לעיצוב פנים לשנת 2022 ואילך. מגמות עיצוב פנים 2022 הופכות לתמונות ראויות לאינסטגרם שבהחלט תרצו לשכפל בביתכם. שמות מעצבים מפורסמים עומדים בתור כדי להשאיר את חותמם על הרצפה כשאנחנו נכנסים לשנת השטיח. מהחשיבות ההולכת וגוברת של חומרים ברי קיימא ועד לפריטים אלגנטיים וחגיגת האינדיבידואליות והייחודיות, מגמות עיצוב הפנים שלנו לשנת 2022 יספקו לך מראה משוכלל שיישא את ביתך לתוך השנה החדשה בסגנון סנסציוני.

ותגלו סגנונות פנים אופנתיים

טרנדים לעיצוב הבית 2022 וטרנדים צבעוניים לשנת 2022. אין דבר טוב יותר מאשר לעשות רושם ראשוני טוב, ומעצבים מצפים שהכניסות לבתים שלנו, כולל מבואות ומסדרונות, יקבלו רושם ראשוני טוב. הרבה אהבה. ותשומת לב בשנה הבאה. השאיפה לנוחות ויציבות הניעה רבות מבחירות העיצוב והעיצוב שלנו השנה, ואותם נושאים ימשיכו לשלוט במגמות עיצוב הפנים ב-2022, אומרים מומחים.

אבל

ללא קשר לטרנדים שבהם אתם מתעניינים, אפשר לומר בבטחה שהבית שלכם מוכן לשנה חדשה מוארת ואסתטית. אריאל אורקין אמנם לא דבק באופיים החולף של הטרנדים, אבל הוא לא אדיש לתופעת המילניום הגדול שחווה את הרגע. ניאק אומר שעיצוב ממוקד חיות מחמד, שאותו הוא מכנה בחיבה "בarkitektורה", אמור לעשות רושם בשנת 2022.

ספט אומר שהוא מצפה להתקדם לעבר עיצוב פשוט יותר שיאפשר אלמנטים אדריכליים ופנימיים משפיעים יותר

כמו יופי עתיקות ומזכרות מתחשבות כדי להתאים אישית את הבית שלך, לדבר. אריאל אוקין, אדריכל פנים, רואה את זה מנקודת מבט דומה: "אני לא ממש בעניין של טרנדים, אבל אני מקווה שנתחיל להתרחק מכל אפור לבן וחסר חללי אישיות. עם זאת, מעצבים חוזים פרופילים שונים בשנת 2022. , נותנים לכל מטבח, חצי חדר רחצה או מסדרון נופך של אישיות. בשנה הבאה ומעבר לכך, נראה אימוץ נרחב של טכנולוגיות ירוקות בחללי פנים למגורים.
לעוד מידע בתחום של טיפים לעיצוב הבית בשנת 2022 וטיפים לעיצוב הבית באפשרותך לבדוק ב- casame.co.il

קיימות נמצאת במגמה

אבל זו בהחלט גישה ארוכת טווח לעיצוב ירוק יותר. בצע את המייל הנוסף עם העיצובים בהשראת הטבע שלך בשנה הבאה והכנס קצת ירוק אמיתי לתוך הבית שלך. בילוי בחוץ הוכיח את עצמו כמקור השראה נהדר לעיצוב ועיצוב הבית בשנה שעברה, ובשנת 2022 מצב הרוח הפסטורלי הזה ימשיך לשלוט.

תחזית הצבעים לשנת 2022 מציגה גווני צבע בהירים כמו צהוב וורוד

כדי ליצור מראה עליז בבתים שלנו. הצבעים של 2022 ופלטות הצבעים המשלימות שלהם יהוו בית צבעוני יפהפה. רוב חברות הצבע בחרו בטבע כצבע השנה של 2022. Pantone הכריזה לאחרונה על Very Peri, גוון כחול-סגול מודגש של שנת 2022, ואנחנו יכולים לראות את הצבעים צצים בכל מקום.

חברות צבע כולל שרווין-וויליאמס

בנג'מין מור, PPG ואחרות הצביעו על גוון ירוק כטרנד צבע מוביל בשנה הבאה, ומעצבים כמו ג'ינג'ר קרטיס מ- Urbanology Designs מטקסס אומרים שהגוון השופע מתחיל לדהות לכחול. כצבע הפופולרי ביותר לקישוט. גוונים רכים של כתום שרוף, ירוק אזוב וניטראליים חמים אחרים מאירים את הפנים המתעוררים. בעוד שהטעם שלך לחלל ועיצוב מכתיב את ההחלטה הסופית שלך, קטיפות בצבע אבן חן, פסים נועזים ופרחים גחמניים הם כולם מועדפים מודרניים. אבל ככל שהסגנון התעשייתי המגניב הופך פחות פופולרי, ומפנה את מקומו לסגנונות חמים יותר, הטרנד מתחיל לרדת מרווחה, לדברי מעצבת הפנים לי לינקולן מ-Pure Salt Interiors.