בעולם המתמצא בטכנולוגיה של ימינו, יש אפליקציות ששולחות כרטיסי ביקור דיגיטליים למכשירים ניידים אחרים. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מושג חדש שהתפתח משימוש יומיומי לטובת הטלפון החכם בכיס של איש מקצוע.

התוכנה עוזרת לך להמיר את כרטיס הביקור שלך לפורמט דיגיטלי ולנתח את הנתונים בלחיצה אחת. לאחר מכן תוכל להדפיס ולהשתמש בכרטיסי הקשר שלך כמו כרטיסי ביקור רגילים, אך בפורמטים דיגיטליים.

כשאתה יוצר את הרקע הווירטואלי

מקשר אותו לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך ומציג קוד QR בפינת הכרטיס, וכשמישהו סורק את הקוד, הוא מופיע על המסך. משם, אתה יכול לשמור את הכרטיס שלך כ- .vcf ואת כרטיס הביקור הדיגיטלי ניתן להטמיע בכרטיס נייר על ידי הצבת קוד QR קטן ותמונה בכל פינה. המשמעות היא שתוכל לשתף דיגיטלית את כרטיסי הביקור שלך עם אנשי הקשר וסמינרי האינטרנט שלך בצ'אט קבוצתי, במקום לתת להם כרטיס פיזי אם הם זקוקים לכך.

אם אתה נמצא במרחק רשת, אתה יכול לחלוק את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך על ידי העתקת הקישור לכרטיס והדבקתו בקישור.

אם המותג שלך חשוב לעסק שלך וקודי QR הם הדרך העיקרית שלך לשיתוף כרטיסי ביקור

שקול אם אתה מנוי ל- HiHello Professional או Hello Business. יישום זה מאפשר לך ליצור מותג עם עיצוב רספונסיבי המותאם למכשירים ניידים. אם אתה מעוניין לבצע שינויים מכרטיס הביקור מנייר לכרטיס הדיגיטלי, תוכל להירשם בחינם. עם יותר מ -1.5 מיליון חברים ולמעלה מ -100,000 עסקים המוקדשים לעזור לכם לאצור ולהרחיב את הרשת שלכם, היי שלום משובצת ברשת העסקים המקוונת הגדולה בעולם עם למעלה מ -2 מיליון עסקים וארגונים.

באפשרותך להשתמש בתבנית המיתוג ליצירת כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך, או להיות תבנית מודפסת לעיצוב כרטיס הביקור שלך.

בעידן הדיגיטלי

חיוני שתשתמשו גם בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם כדי לשתף את פרטי הקשר שלכם בתצוגה נוחה. בעוד שהרשתות החברתיות נותרות הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל שלך ולקבל משוב מיידי וישיר, אתר האינטרנט שלך הוא נקודת הכניסה לכל אנשי הקשר שלך ופועל כמעין כרטיס ביקור דיגיטלי. כרטיסי ביקור דיגיטליים מושלמים לאיחוד כל החשבונות ופרטי ההתקשרות שלכם לתצוגה יחידה וניתן לשתף אותם גם בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, לינקדאין, פינטרסט וכו '.- אם יש לכם את המשאבים , באפשרותך ליצור ולקודד את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך על ידי הדבקתו בדומיין שלך ואז קידודו באתר שלך.

בעולם הדיגיטלי יותר ויותר של ימינו

אין דבר יותר נוח מאשר לקבל את כרטיס הביקור שלך בפורמט דיגיטלי. בכרטיסי הביקור הדיגיטליים שלך יש קוד QR מעצב שניתן להדפיס על כרטיס הביקור. כל מי שתתקשר אליו יוכל לצפות בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך ולסרוק את קוד ה- QR בטלפון שלו. אם יש לך גישה לטלפון או למחשב, כל כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך יהיה בכיס שלך תוך זמן קצר.

ניתן ליצור את כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלך באייפון, אייפד, אנדרואיד או מחשב ולעיתים הם נוצרים בפורמטים שונים כגון PDF, HTML5, PDF או אפילו PDF.

אתה יכול לשים כמה או מעט מידע בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך שאתה רוצה

ולעולם לא נגמר לך המקום. בניגוד לכרטיסי ביקור מסורתיים, כרטיסים דיגיטליים משמשים להחלפת פרטי קשר עם שותפים ולקוחות. כרטיסי ביקור דיגיטליים הם דרך נהדרת עבור לקוחות ולקוחות פוטנציאליים לקבל את המידע שהם רוצים. אחד מהם הוא לשלוח אותם במייל, והם מכונים כרטיסי ביקור אלקטרוניים.

כרטיסי ביקור דיגיטליים עשויים נייר מצוינים כשמדובר בשיתוף פרטי קשר וביצירת רושם מתמשך

אתה יכול לכלול מידע ליצירת קשר ומידע חברתי במוצר מוגמר יחיד שימושי שאתה משתף עם הנמען. כרטיס הביקור הדיגיטלי מאפשר לך לערוך את הכרטיס בכל עת והוא תמיד מעודכן בפרטי הקשר האחרונים. זו יכולה להיות דרך נהדרת לוודא שאנשי הקשר שלך קלים ונוחים יותר עבורך.

אפליקציית כרטיסי הביקור הדיגיטלית מאפשרת לכם ליצור פרטי קשר בודדים שתוכלו לשתף בקלות עם לקוחות ועמיתים פוטנציאליים.

אפליקציית כרטיסי הביקור הדיגיטלית החינמית לאנדרואיד ו- iOS מאפשרת לכם ליצור

לאחסן ולשלוח אנשי קשר ללקוחות פוטנציאליים. האפליקציה מאפשרת לך לשתף מידע עם משתמשי סמארטפונים אחרים כמו חברים, קולגות, קולגות ושותפים עסקיים אחרים. זה מאפשר לך לשתף כרטיסי ביקור אלקטרוניים עם משתמשי סמארטפון אחרים ולשתף איתם מידע אודות העסק שלך.

לקוחות זקוקים לגישה מהירה לאינטרנט בכדי לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלהם, אז הזן את פרטי הקשר שלך בו. קישורים לרשתות החברתיות הראשיות כלולים ודף הפרופיל שלך מקושר לנתוני אנשי הקשר שלך.