הקדמה: למה לפרוץ דלתות?

Break Out Doors היא חברה המתמחה במשחקי חדרי בריחה. הם יוצרים חוויות סוחפות, אינטראקטיביות ומאתגרות שאנשים יוכלו ליהנות מהם.

חברה זו נוצרה בשנת 2013 על ידי שלושה חברים שהיו בחיפוש אחר משהו שיחזיר את המוח שלהם לחיים לאחר שנים של לימוד אקדמי. מה שהם מצאו זה משחק חדר בריחה שנקרא "החדר" והם התמכרו!

Break Out Doors היא חברת בידור סוחפת שיוצרת משחקי חדרי בריחה וחוויות אינטראקטיביות אחרות. הם פועלים מאז 2013 ויש להם למעלה מ-30 מיקומים בצפון אמריקה ובאירופה עד כה.

המטרה שלהם היא לספק לאנשים את ההזדמנות להשתמש שוב במוחם, שאבד עקב זמן מסך קבוע או יותר מדי קריאה. החברה רוצה שאנשים יהיו מעורבים נפשית עם הסביבה שלהם

הסיבה השכיחה ביותר לפריצת דלת היא שהדלת הפכה כבדה מכדי לפתוח אותה. למשל, אם מישהו שם עליו הרבה רהיטים כבדים, או אם הדלת נפוחה ומתעוותת בגלל רטיבות.

על מנת לשבור דלת, תצטרך להפעיל קצת כוח על הדלת. דרך אחת תהיה להשתמש בכתף ולדחוף בחוזקה למרכז המסגרת תוך כדי משיכה לאחור של הידית בכל הכוח. דרך נוספת תהיה למקם כיסא מול הדלת ואז לבעוט בו כך שיפגע בתחתית המסגרת ליד המקום שבו אתה עומד.

המדריך האולטימטיבי לפריצת דלתות ולמה זה חשוב

פריצת דלתות היא לא רק דרך להיכנס לבניין, היא צורת אמנות שניתן להשתמש בה כדי לבטא את הרגשות והרגשות. פריצת דלתות יכולה להתבצע בדרכים רבות ושונות. זה יכול להיעשות בכוח גס או במיומנות ובעדינות.

פריצת דלתות היא צורת אמנות שקיימת כבר עשרות שנים ותמשיך עוד מאות שנים.

פריצת דלתות חשובה ממספר סיבות. הם מאפשרים לאנשים לברוח במקרה חירום והם גם מספקים אבטחה לבניין.

דלתות פריצה עשויות בדרך כלל ממתכת או עץ. הם מותקנים בדרך כלל בקצה המסדרון או המסדרון, לשם רוב האנשים היו הולכים במקרה חירום.

פריצת דלת חשובה גם מכיוון שהיא מספקת ביטחון לבניין. ניתן לנעול אותו כך שאנשים לא מורשים לא יוכלו להיכנס לבניין ויוכלו להיכנס רק דרך דלת אחרת, שלרוב נשמרת על ידי שומר.

פריצת דלתות בצורה בטוחה ובסגנון

פריצת דלתות היא רע הכרחי למשטרה ולצבא. אבל, אם אתה לא מאומן לעשות את זה, זה יכול להיות מסוכן. זו גם לא תמיד הדרך הכי אלגנטית להיכנס לבניין.

הכלים הטובים ביותר לפריצת דלתות הם אלה שיכולים לעזור לך לעשות זאת בצורה בטוחה ובסגנון.

פריצת דלתות היא משימה לא פשוטה, אבל אם יש לכם את הכלים הנכונים, זה הרבה יותר קל. יש הרבה כלים שונים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לשבור דלתות, אבל איזה מהם הוא הטוב ביותר?

במאמר זה נבחן את הכלים השונים הקיימים ונחווה את דעתנו על מה לדעתנו הכלי הטוב ביותר לפירוק דלתות.

מה קורה כשאתה לא יכול להפר? (האפשרויות הטובות ביותר במקרה של מצב חירום)

האלטרנטיבה הטובה ביותר לפריצת דלתות היא למצוא דרך אחרת להיכנס לחדר. אם אתה בבניין ואין דרכים אחרות להיכנס, אז אתה יכול לנסות לבעוט בדלת. זה לא תמיד יעבוד, אבל זה שווה ניסיון.

אם הדלת נעולה ואתה לא יכול למצוא דרך אחרת להיכנס, אז אולי הגיע הזמן להתקשר לגיבוי. יש הרבה אנשים שיש להם את הכלים הנכונים לפריצת דלתות שיכולים לבוא לעזור לך.

מה עליך לעשות כאשר אתה מוצא את עצמך במצב שבו אתה לא יכול לפרוץ את הדלת? במאמר זה נסתכל על הפתרונות הטובים ביותר לבעיה זו.

במקרה חירום, תמיד עדיף להזעיק עזרה מאשר לפרוץ דלתות. עם זאת, ישנם מצבים שבהם זה לא יכול להיות אופציה. לדוגמה, אם יש שריפה ושבירת דלתות היא הדרך היחידה לצאת מהבניין אז ייתכן שיהיה צורך לעשות זאת.

במקרים כאלה, חשוב שיהיה לנו מושג מהן האפשרויות הטובות ביותר שלנו. הנה כמה רעיונות:

– השתמש במטף כאייל מכות

– מצא משהו כבד והשתמש בו בתור איל מכות

– מצא משהו חד והשתמש בו