עקרונות ההשקעה בערך שעליהם פופולרי וורן באפט הם פשוטים: קנו מניות זולות ממה שהן אמורות להיות. העיקרון של "השקעת ערך" הוא פשוט, אך לא פשוט כמו שרוב האנשים חושבים כשהם שומעים את המילה "השקעה". מניות בחברות בורסאיות כמו מניות, איגרות חוב וקרנות נאמנות הן השקעה פופולרית בקרב רוכשים ראשונים. אלה החברות שכנראה יקנו כי המניות זולות ממה שהן אמורות להיות.

כדי להבין האם מניה היא השקעה טובה, עלינו להתעמק בעבר לפני שנוכל להקרין את מחשבותינו על העתיד. השקעה במניות היא הרעיון הטוב ביותר אם אתה זקוק לכסף עבור מטרה קצרת טווח כגון הפקדה. אם אתה זקוק לכסף בקרוב, עליך להשקיע אותו בהשקעה בתשואה גבוהה ובסיכון נמוך כמו אג"ח או קרן השקעה. השקעה במניות (כלל 1, אגב) היא אחת הדרכים הטובות להגדיל את כספך לאורך זמן. שלב חשוב בהשקעה הוא לדעת אילו אפשרויות השקעה שונות עומדות לרשותך ואיך אתה מפרש אותן, כמו גם את הסיכונים והיתרונות של כל אחת מהן.

גלה מידע נוסף על קרנות הנסחרות בבורסה (ETF) העוקבות אחר ביצועי הענפים שאתה מעוניין בהם

אם אתה אוהב את הרעיון להשתמש בתעודת סל, עליך לבחון את המניות שאתה משקיע בהן או מידע על תעודות הסל ואתרי ניתוח למידע נוסף על השקעות בתעודות סל. עיין במדריך שלנו לאסטרטגיות ההשקעה הטובות ביותר עבור משקיעים בארה"ב ובעולם, כמו גם כמה מאמרים אחרים בנושא.
עבור פרטים מורחבים בנושא של ממה צריך להיזהר בהשקעות וביגשוט כדאי לבקר ב- bigshotnews.net

בדומה לקרנות נאמנות, קרנות אינדקס הן סוג של השקעת מניות המפיצה את ההשקעה שלך על פני מספר מניות. קרן המדד S & P 500 היא בחירה טובה עבור משקיעי מניות המחפשים השקעה מגוונת ומוכנים להשאר מושקעים לפחות שלוש עד חמש שנים.

אם יש לכם קצת כסף לפתיחת חשבון אך אינכם רוצים לשאת בנטל הבחירה והבחירה בהשקעה

תוכלו להתחיל להשקיע אצל יועץ רובו. אתה יכול גם להשתמש בקיצור דרך כדי לקבל החלטות השקעה משלך או פשוט לגלות מה לדעתך ההשקעה הטובה ביותר עבורך. אם אתה לא חדש בהשקעות או בסיכון, אופציה יכולה להיות מקום טוב להתחיל בו. אפשרויות אלו נחשבות בדרך כלל לסיכון נמוך, אך הן יכולות להיות בחירה טובה גם אם אתם מחפשים השקעה בתשואה גבוהה.

אם אתה מעדיף לעשות את המחקר שלך ולבחור השקעה פרטנית

עליך לפתוח חשבון מתווך מקוון במקום לבחור השקעה משלך. ראשית, עליך להחליט אם ברצונך להשקיע במניות וכיצד לעשות זאת. לאחר שקבעת האם השקעה במניות מסוכנת יותר מקרן מדד, אתה פותח חשבון תיווך.

אם אתה מעדיף להשקיע באופן פסיבי

עליך להיצמד לקרן אינדקס שמשקיעה במאות חברות ואז עוקבת אחר תנועות השוק הרחב יותר. אתה רוצה לקבוע כמה מההשקעה שלך מושקעת במניות (המכונה גם מניות) וכמה בטוח יותר מאג"ח. יעדי ההשקעה שלך וסובלנות הסיכון יעזרו לך להחליט אילו מניות לקנות ואילו לא. באיזה מחיר. אם אתה מעוניין בנכסי צמיחה קטנים, כגון מניות של חברות קטנות, סביר להניח שתרצה שהתיק שלך יכלול השקעות קטנות וצמיחה בתיק זה.

לא משנה איך מתחילים להשקיע

עליכם לזכור שהשקעה היא מאמץ ארוך טווח ושיש לכם יתרונות גדולים אם אתם משקיעים באופן עקבי לאורך זמן. בין אם אתם סוחרים באופן פעיל במניות או מחפשים השקעה טובה לטווח הארוך, ידיעת מועד ההשקעה תעזור לכם להישאר על המסלול. לאחר השלמת המחקר שלך, בדוק מה העסק שלך עושה עכשיו ואז השקיע במניות ממשקיעים שהשקיעו בענף או קרובים אליך מבחינה גיאוגרפית.

השקעה יכולה להיות דרך נהדרת לבנות עושר לאורך זמן, ולחלק מהמשקיעים תשואה גבוהה בהרבה מאחרים, במיוחד לטווח הארוך.

למרות שאתה עדיין צריך לעשות את שיעורי הבית שלך ולברר על השקעות

יש כמה דברים חשובים שאתה צריך לזכור בדרכים שונות לפני שתתחיל להשקיע. אם אתה מתכנן שיועץ השקעות יבצע את ההשקעה שלך בשבילך, כדאי שתקדיש את הזמן כדי להבין במה אתה צריך להשקיע את הכסף שלך. אבל אם אתה רוצה לדעת במה אתה לא צריך להשקיע, אולי חשוב אפילו יותר אתה יודע על זה. מקום טוב להתחיל בו הוא לקרוא את המאמר שלי בנושא השקעות ערך, שם אני מתמקד בערך ההשקעה. השיקולים העיקריים כאן הם מדוע כדאי להשקיע במניות וכמה קל אתה יכול לקבל את כספך בחזרה.