אם אתה הופך את ריבית הלוואת הבית שלך למוצר חוב, הריבית ניתנת לניכוי מס והיא יכולה לשמש הכנסה להשקעות. הדבר תורם לעודף תזרים מזומנים מהלוואות דירה, מפחית ריבית לתשלום ומגדיל את ההון העצמי הזמין, ומאפשר להפוך הלוואות רעות נוספות להשקעות ממונפות טובות. לאחר שפתחת את הנעילה והמימון מחדש של מסגרת האשראי הנפרדת, תוכל להשתמש בה כדי להשקיע את הכספים כדי לייצר הכנסות, ותוכל לתבוע ריבית וניכויי מס על ההשקעה.

הריבית ניתנת לניכוי מס אם הכסף משמש לרכישת נכס מניב הכנסה

אך זה לא המקרה אם אתה קונה מניות לפירעון הלוואת ה- PCP שלך במקום למחזר את ההלוואה להשקעה. אם יש לך כסף להשקיע, תוכל להחזיר את ההון PCP ואת הלוואת המגורים, או שניתן לצמצם אותו לחוב שאינו ניתן לניכוי על ידי מימון מחדש של ההלוואה. אם אתה משתמש בכסף זה לרכישת נכס מניב, עם זאת, אתה ממחזר את החוב הבלתי ניתן לניכוי שלך בחוב בניכוי וחלק הריבית מההלוואה תהיה ניכוי במס במהלך תקופת ההלוואה, גם אם הוא מושקע במשהו שמייצר הכנסה.

בעיקרו של דבר

מיחזור חובות פירושו להחזיר את הלוואת הבית שלך לחוב בניכוי מס שניתן להשתמש בו להשקעה אם חוב ממוחזר כבר אינו זמין. מכיוון שהחיסכון המשמש להחזר ההלוואה הינו פטור ממס והחזר ההשקעה חייב במס, אתה יכול להפחית את המס על הכנסה מהשקעה על ידי מיחזור חוב, מה שמבטל יתרון מסוים של החזר משכנתא במקום השקעה.
לעוד מידע בנושא של מיחזור משכנתא ומתי כדאי לעשות מיחזור משכנתא באפשרותך לבדוק כאן: icon-m.co.il

מיחזור חובות

היא דרך להחזיר את הלוואת הבית שלך באמצעות הון עצמי בבית שלך להשקעה בנכסים מניבים כגון מניות תעודות סל. במילים פשוטות, אסטרטגיית מיחזור חובות הופכת את ההון הנוכחי שלכם לאשראי השקעה בניכוי מס. ניתן להשתמש באסטרטגיות למיחזור חובות גם לפירעון חובות שאינם ניתנים לניכוי מס (כגון הלוואת דירה) ולהגדלת עושרך.

הרעיון

הוא לקחת את הכסף מההשקעות שלך ולפרוע אותו באמצעות הלוואת הבית שלך, מה שאומר שאתה מחזיר את הלוואת הבית תוך ביצוע תשלומים חודשיים קבועים. חלק מההכנסה שלך תלך לפירעון החוב המקורי להלוואה לדירה, בעוד שאר 200 אלף הדולר יושקעו בהשקעות הכנסה והחזר הלוואות גרועות. כדי לכסות את החזרי הריבית על הלוואת ההשקעה שלך, אתה צריך הכנסה רגילה הנפרדת מתוכנית ההחזר שלך מכיוון שאינה מכסה דיבידנדים ורווחי הון אחרים.

אחד היתרונות העיקריים של מיחזור חובות

הוא שהריבית ניתנת לניכוי על אשראי ההשקעה שלך, עם השלכות מס על רווחי ההון המימוש שלך מהשקעותיך. קיים קשר בין ההכנסה במימון החוב שאתה מקבל, כגון השקעה בקרן תעודת סל או קרן מדדים, לבין הריבית שאתה משלם על החוב שלך כדי לדרוש ניכוי מס. ניתן להשתמש בהכנסות מהנכסים המניבים שלך ומחיסכון המס שנוצר כתוצאה מהשקעות הניתנות לפירעון חובות אבודים שאינם ניתנים לניכוי, כגון הלוואת הבית שלך.

למי שלא מפריע לעבודה הנוספת ולמורכבות של מיחזור חובות

היא אסטרטגיה רווחית וחסכונית במס, שיכולה לעזור לך לפרוע את המשכנתא שלך תוך בניית השקעה. בנוסף לניכוי המס של הריבית ואשראי ההשקעה, זה יוצר גם פוטנציאל לחיסכון במס באמצעות הלוואת הבית שלך. חובות המשמשים למטרות אישיות, כגון קניית בית או רכב, אינם חייבים במס, אך ההון העצמי בהלוואה לבית הממוחזר ומושקע הופך לניכוי מס.

מיחזור חובות

היא אסטרטגיה שמטרתה לסייע בהחזר החוב הבלתי ניכוי על הלוואת הבית שלך במהירות האפשרית תוך בניית נכסיך לאורך זמן בצורה יעילה במס. מיחזור חובות הוא האפקטיבי ביותר כאשר הריבית גבוהה יותר – כך שאם מדרגת המס שלך גבוהה, אתה חוסך יותר מס מאשר אם הריבית נמוכה יותר – מיחזור חובות יכול אפוא להיות אסטרטגיה חכמה ויעילה להרוויח בכל הרמות. תשואות ארוכות טווח בסופו של דבר חולקות שיעור משכנתא גבוה יותר, אך מיחזור חובות הוא עדיין אסטרטגיה כדאית אם יש לך הון עצמי בהלוואות הבית שלך ורוצה לייצר עושר באמצעות השקעות אחרות.

כאשר אתה ממחזר חובות

המשכנתא הבלתי ניתנת לניכוי הולכת וקטנה והלוואת ההשקעה גדולה יותר. למיחזור החוב שלך, תוכל לדרוש ריבית בסך 50,000 $ בניכוי מס על רווחי ההון שלך, אם הכסף משמש לקניית השקעה. אם אתה משתמש בהכנסה מנכסים קבועים כדי לייצר הכנסה לפירעון ההלוואה שלך בניכוי מס, ההלוואה תיפרע לפני שתפרע את ההלוואה בניכוי המס.

זו מלכודת שאנשים מסוימים נופלים אליה כאשר הם משתמשים בחוב לרכישת נכס פנוי שהם רוצים מאוחר יותר להפוך לנכס להשקעה

אך הם אינם יכולים לתבוע את ניכוי המס על הנכס עד שיניבו הכנסה. מזה. מיחזור חובות דורש רמה טובה של הכנסה פסיבית, לכן עליך לבחור השקעות שבעבר הצליחו לשלם דיבידנדים גבוהים ולהגדיל את מה שהם משלמים למשקיעים שלהם. אסטרטגיה זו הנקראת מיחזור חובות היא אסטרטגיה לבניית נכסים לטווח ארוך שאינה אסטרטגיית השקעה של מיליון דולר ללילה, אך כל הרעיון הוא להוציא את רוב האנשים מהבתים שבבעלותם.

דרך נוספת למחזר חובות היא השקעה במניות כל חודש או שימוש בהון בביתך ליצירת הלוואה נפרדת הניתנת לחלוקה.