תפקיד המתורגמן / מתורגמן מתבצע על ידי נוטריון בשפה זרה (או בשפת אמו) או על ידי מתורגמן / מתורגמן מורשה או על ידי מי שהסמיך משרד המשפטים כמתורגמן או מתרגם. במצבים שבהם אדם כזה כבר קיים את החוק עליו לחתום על תואר הנוטריון. מסמכים המהווים תיעוד מאושר נשמרים בתיק החוק ואינם נחשבים כנספחים של הצד המקבל כפילות של החוק.

אישור נוטרין בתרגום לרומנית

צילום מאושר על ידי נוטריון בקליפורניה או ניו יורק לא יוכר על ידי משרד המינהל הפדרלי של ה- BVA. אם עותק מאושר על ידי נוטריון, וודא שהנוטריון מאשר כי הוא עותק מקביל של עותק אמיתי של המסמך המקורי, למשל, באומרו: "אני מאשר שהוא העותק האמיתי. בשכפול יש את כל ערך ראייתי הקבוע בחוק בחוק המקורי (סעיף 98) והמסקנות הכלולות במסמכי ההסמכה, לרבות העונשים למחיקה, בנוסף לאלה המפורטים בסעיף.

אנו ממליצים שתבצע צילום נוטריוני של שגרירות גרמניה במדינת מולדתך. אם הרשויות הגרמניות אינן מקבלות מסמך נוטריוני ומתעקשות שהמסמך יאושר ותאושר על ידי הנציגות הגרמנית, אנא צרו קשר עם הנציגות הקונסולרית במדינת מולדתכם פגישה.
כדי לשמוע מידע אודות נוטריון ברומנית תהליך עבודה של הנוטריון עליך להעיף מבט ב- law-center.co.il

שירות זה מוצע בשילוב עם יצירת עותקים מאושרים של מסמכים אם המסמך שלך אורך יותר מדף אחד

שירות זה מחייב את הלקוחות לאמת צילומי תעודת בריטי. יציאות, רישומי משרד הפנים, אישורי התאזרחות, מסמכי חינוך בריטיים שהונפקו על ידי מוסדות בריטיים מוכרים המפורטים באתר משרד הלגליזציה, רישיונות נהיגה בריטיים, כרטיסי פלסטיק, מסמכי נייר הנדרשים לצורך פסקי גירושין בבריטניה וכו '. שירות זה יכול גם לצרף חותמות סרט למסמכים אם נדרש מסיבות משפטיות.

תקבל מידע רב ככל האפשר על תרגום המסמך שלך וכן הערכת זמן ועלות משוערת. הנוטריונים שלנו יכולים לעזור לך להשתמש במסמך שלך בארה"ב ללא אישור נוטריוני. עזרנו למאות אזרחים אמריקאים ולא אמריקאים עם דרישות נוטריון.

מה תפקידו של נוטריון ברומנית?

הנוטריון ממלא תפקיד חשוב במניעת הונאה ובהגנה על כל הצדדים המעורבים בכך שהוא פועל כעד רשמי וחסר פניות למסמכים מסוימים. בחברה הגלובלית שלנו, נוטריונים מתבקשים לאשר מסמכים שנכתבו בשפות זרות שאינם יכולים לקרוא. אם אתה צריך לחתום על מסמך בבריטניה המשמש בארצות הברית ויש לאשר אותו, יש לנו את המומחיות.

לפני ביצוע פעולה רשמית כנוטריון

עליו לקבל את מדריך הנוטריון, המתאר את הנהלים המתאימים לאישור המסמכים, ולהשתמש בו כהפניה. על הנוטריון המכהן להבין את חובותיהם ואחריותם של נוטריונים ולדעת כיצד לבצע את הפעולות הנוטריוניות הנדרשות. לאחר שמונו לנוטריון, נוטריונים במדינת מרילנד יכולים לאשר מסמכים עד ארבע שנים.

שלח את המסמך המקורי הנוטריוני לארצות הברית וקח אותו למשרד סאלם שלך. אם מסמך מגיע למדינה זרה, נדרש להכשיר תעודה רשמית. החתימה והחותם של הנוטריון מוכרים כחוליה בשרשרת הראיות של מסמכים בינלאומיים.

מסמך זה נכתב על ידי מפלגה או נציגתה ונוסח לרשות מפלגה על פי תנאי החוק

פקיד זה סבור כי ניתן להשתמש במסמך למטרות שאינן חוקיות, בלתי הולמות או מנוגדות לאינטרסים של ארצות הברית. הפקיד עשוי להאמין כי הלקוח אינו מבין את שפת המסמכים, או מסיבות אחרות.

שים לב מה תריך לבדוק בתרגום נוטריוני ?

חובתי להודיע לך כי אני מנהל החברה וכי ההזמנה בוצעה לטובתו. לא אנסה לייעץ לך לגבי העסקה עצמה, עליך לפנות לייעוץ כזה מעורך הדין שלך או מהאדם שביקש ממך לחתום על המסמך על ידי. אם תוכל לעזור לי בזיהוי המידע הדרוש להשלמת המסמך הריק, זה יחסוך זמן כשניפגש שוב. לאחר שקיבלתם את האפוסטיל למסמך המקור שלכם ותרגומכם המוסמך והמאושר, השלב האחרון הוא לתרגם אותו לשפת היעד ולאשר את התרגום. זה תלוי במקבל, אנא בדוק את הדרישות של הנמען שלך כדי למנוע תרגומים מיותרים. אם אתה זקוק לאפוסטיל שניתן למצוא על המסמך, אתה חוסך כסף.

רומניה חברה באמנת האפוסטיל בהאג וכל המסמכים הרשמיים המיועדים לרומניה מחייבים אפוסטיל מאת שר החוץ

רומניה הסכימה לקבל אפוסטיל לצורך לגליזציה של מסמכים היוצאים מהארץ למדינות מתקשרות אחרות. לא כל המסמכים מחייבים אפוסטיל, אלא המסמכים שהוגשו לרשויות, בתי משפט, משרדי רישום מקרקעין וכו '.– ארצות הברית היא צד לאמנת האפוסטיל בהאג משנת 1961. אמנה זו מסירה את הדרישה לגליזציה דיפלומטית וקונסולרית של מסמכים ציבוריים שמקורם במדינה אחת של האמנה ומיועדים לשימוש במדינה אחרת. האפוסטיל מאשר שהמסמך מקורי ואמיתי. מטרת האפוסטיל היא לאשר את האותנטיות של החתימה על המסמך בתפקיד החותם ולפעול כחותם זהות או חותמת על המסמך.

אם ברשותך מסמכים אמריקאיים וברצונך להשתמש בהם ברומניה

לשגרירות או לקונסוליה הרומנית יש נוהל כזה, לגליזציה היא חובה. כפי שהוסבר לעיל, הלגליזציה יכולה להתקיים גם במדינות שאינן צד לאמנויות הנ"ל. מסמכים כאלה המונפקים במדינת ועידה אחת ומאושרים על ידי תעודת אמנה (מה שמכונה אפוסטיל) זכאים להכרה במדינות אמנה אחרות ללא הסמכה נוספת.