עיצוב משרד חייב להיעשות באופן אפקטיבי וזאת על  מנת ליצור סביבת עבודה נוחה ויעילה. בתור בעלי משרד נסו לחשוב איך לגרום לכם ולעובדים שלכם להתרכז יותר בעבודה ולרצות לעבוד. יש המון שיטות עיצוב משרדיות בהן החברות הכי גדולות בשוק משתמשות. אז מה השיטות שלנו? הכל במאמר הבא!

 

איך לחלק את המשרד בצורה יעילה?

במיוחד אם יש לכם משרד גדול, יש חשיבות רבה לחילוק נכון של המשרד. יש לבחור את החלקים המשותפים, החלקים הפרטיים, חדר מנהל, תאי טלפון, חדרי מנוחה ועוד. ההמלצה הכי נחשקת בתקופה האחרונה לחילוק משרדי נכון זה מחיצות זכוכית. מחיצות זכוכית קלות לשינוי והחלפה, כך תוכלו לחלק את המשרד על פי הצורך לכם ותמיד לשנות זאת על פי הצרכים החדשים של החברה. בחברות גדולות הצרכים תמיד משתנים, צוותים נוספים, עובדים מתווספים, החברה גדלה ועל כן חייב לדאוג לעיצוב קל וגמיש לשינוי. מחיצות זכוכית הן דרך עיצובית מרשימה ואלגנטית וגם שימושיות.

 

שימו תמונות יפות בכל המשרד שלכם!

תמונות במשרד נותנות ערך מוסף עבור כל החברה כולה. בחרו תמונות עם משמעות נעלה, נסו לבחור תמונות השראה ומוטיבציה. התמונות שתבחרו חייבות להתאים לאופי ולחזון של החברה. אלא אם כן אתם מעוניינים להוסיף תמונה עם ציור יפה שרק יקשט את החדר כולו. ואז תוכלו לבחור ציורים של פרחים, ים ועוד תמונות מרגיעות או תוססות על מנת לשמור על אווירה כייפית במשרד שלכם.

 

עצבו על פי טעם העובדים!

 

העובדים שלכם צריכים להיות מרוצים ולהרגיש בבית. אם תסתכלו על משרדי החברות של המותגים הגדולים, כמו גוגל למשל, תוכלו לראות עיצובים מרשימים עם המון אטרקציות ועניין לעובדים. נסו להבין את צרכי העובד שלכם. הרי הוא הולך לבלות במשרד את רוב היום שלו. חשבו איך להפוך את מקום העבודה של המועסקים שלכם לנוח, יעיל, מעניין ומעלה חיוך. עיצובים אלה יכולים להיות בעזרת חדרי מנוחה, תאי טלפון עם מחיצות מודולריות ועוד. בעצם נסו להבין איזה ערך מוסף אתם יכולים לתת לעובד שלכם בעזרת עיצוב נכון. זה לא קשה, זה רק דורש ממכם טיפה מחשבה. תמיד תוכלו לקחת השראה מהמשרדים של גוגל, אמזון וחברות הייטק גדולות.

אולי עשוי לעניין אתכם – תמונות למשרדים מעוצבים באתר 'זכוכית'. לעיצוב מרשים, עם טאץ' יוקרתי של החברות הכי גדולות. היכנסו והתחילו פרוייקט עיצוב מרשים.