אביחי המנעולן 

בואו נסתכל על חמישה יתרונות שמנעולי הדלתות המאובטחים ביותר יכולים להביא לעסק שלכם. כמעט בלתי אפשרי לפורצים לפרוץ לדלתך מבלי לדבר איתה בשום צורה, צורה או דרך אחרת.

אם אתם מחפשים הגנה גדולה מכפי שתוכלו לקבל מבורג או מנעול אחר

דלתות ביטחון מפלדה הן הפיתרון המושלם. חלקם מותקנים כפתרונות חד-פעמיים וזהו, בעוד שאחרים מתווספים – על מסגרת דלת קיימת, או שאולי יש דלת מסך המאפשרת אוורור. דלת האבטחה היא כל הדלת והמנעול עליה דומה למנעול שתמצאו בדלת פטיו או בדלת סערת אלומיניום. תוכנית הדלת המתנדנדת וההזזה בצד שמאל של הדלת בתמונה למעלה.
כדי לקרוא עוד אודות פורץ דלתות ומנעולים כדאי להעיף מבט ב- orlock.co.il

התפס הוא מוט ארוך עם כפתור עליו, מה שמקשה על פריצה לפריצה. המנעול הדו גלילי מגן עליכם מלהיות במצב בו הפולשים יכלו לפתוח את הדלתות מבפנים ביד אחת.

אזעקת פקק קראו לאביחי זו היא תקלה שאינה טכנית נעילת דלת

אך היא מאפשרת למישהו להיכנס לחדר ולהעלות אזעקה שמזהירה אותך שמישהו נכנס. זה מונע מאחרים לגשת למנעול או לידית הדלת, ואם אתה פותח את הדלת כדי לראות מה נמצא בחוץ, אתה יכול להסתכל פנימה כדי לשמור אותה נעולה.

דלת גדולה – סגר חסום הוא שילוב של EMDMAK, נעילת דלתות ומטף כיבוי אש, כמו גם גלאי עשן ומערכת אזעקה.

מנעול מסוג זה יכול להישבר על ידי פורצים עם כרטיס אשראי או פריט דומה

כדי לדחוף את התפס לאחור ולפתוח את הדלת. מנעול זה מספק הגנה רצינית מפני פולשים על ידי חלוקה מחדש של הכוח המופעל על משקוף הדלת. דלת חסינת פריצה צריכה להיות מצוידת במנגנון נעילת דלת שמקשה על מנעול לבצע פיגוע תוך זמן קצר. המנעול, המיועד לשימוש עם מערכת קלט ללא מפתח, כגון EMDMAK או EPDMAMK – LOCK, היה צריך לעמוד גם בהתקפות קידוח, פיק-בליטה וגם התקפות של מנעול.

אם יש לך רק כפתור אחד ומנעול אחד על הדלת

אתה יכול להוסיף מנעול עם בריח שנמצא במרחק של 6-8 אינץ 'מידית הדלת. מנעולים דומים בשוק מאפשרים לכם לפתוח את הדלת עד שלושה סנטימטרים מבלי לפגוע באבטחה. בדלתות הביטחון יש גם לוחות נעילה עם כלי קידוח, שחלקם ממוקמים על משקוף ומגנים על הדלתות מפני חדירה. אם אינכם רוצים דלת ביטחון, השקיעו בדלתות ובטיחות בטיחות ובמנעולים נוספים לביתכם.

התאם דלת חסינת פורץ עם לוח נעילה או התקן אבטחה אחר כגון מנעול, וזה יעזור להפוך את הדלת לבטוחה יותר מפני פורצים. ישנם מספר חלקים נוספים המתאחדים בכדי להפוך את דלתותיך לבטוחות יותר מפני פורצים.

סורג ביטחון לדלת

הוא מוצר מועיל נוסף שניתן לשלב עם דלת חסינת פורץ כדי להגביר את חוזקה הכללי. מוצר זה הוא אחד הסורגים הרב-צדדיים והבטיחותיים ביותר, שכן הוא יכול לעבוד עם כל סוג של דלת, כגון דלת הזזה מזכוכית או דלת פתוחה. מוט הבטיחות לדלתות זמין כעת במגוון צורות, גדלים ועיצובים, החל בידיות ועד מנעולי דלתות ומערכות נעילה.

דלתות ביטחון יעילות מכיוון שהן חסינות אש – נבדקות ונבדקות ביסודיות על כלים שונים שפורץ יכול להשתמש בהם כדי לפרוץ דלת. סביר יותר שדלת ממדרגה שלישית תשמש פורצים שמנסים לפרוץ את הדלת עם מברג או מעקה.

אם מותקנת דלת אבטחה

בחר דלת ללא מנעול ונעל את הדלת עם מנעול ללא מפתח בעל מסך מגע או מערכת נעילה אלקטרונית הנשלטת על ידי משטח מגע. מנעולי דלתות ניידים משמשים כחיזוק לנעילת דלתות וניתן להשתמש בהם בנוסף לדלת סגורה, כמו דלתות מאובזרות עם מפתחות מגע או מנעולי דלתות. אין בשוק כיום מנעולי חיזוק, אך ניתן להשיג אותם במגוון גדלים, צורות וצבעים.

מנעולים, תפסים ומנעולי ידיות מציעים לך ולמשפחתך הגנה נוספת. אם אתם באמת רוצים להגן על הרכוש המשפחתי, מומלץ להשקיע במנעול ביטחון, בבורג או במנעול כפתור, או אפילו בשילוב של שניהם.

דלת אבטחה מספקת הגנה נוספת כאשר אתה בבית

אך נועדה לספק רמה גבוהה של אבטחה מפני פריצה – כשמנסים לפרוץ פנימה. ניתן לתאר חלקן כדלתות מסך ונחשבות לאחת תכונות אבטחה חשובות של מערכת אבטחה ביתית. דלת ביטחון יכולה להיחשב גם אם אין דלת פרטיות, כמו בדלת הכניסה או בדלת האחורית של ביתכם.