בדוק את הדירוגים שלה באינטרנט, כמו גם את מעמדה בארגונים בתעשייה ובפרסומי שיפוץ ובנייה של בתים כגון GuildQuality ומגזין Qualified Remodeler. הקבלן שלך אמור להיות מסוגל לספק לך הוכחה שהוא מורשה לבצע תיקוני בית באזור שלך. הם צריכים להכיר את חוקי הבנייה המקומיים, להיות מסוגלים לקבל את כל ההיתרים הדרושים, ולעבוד עם פקחים כדי לוודא שהבניין תואם את החוקים המקומיים.

לכל דבר שקשור לחשמל, אינסטלציה או ניהול פרויקטים, עדיף להזמין קבלן. שיפוץ הבית הוא עבודה רבה והשלב הראשון הוא למצוא קבלן שאפשר לסמוך עליו. עבור פרויקט שיפוץ הבית, כדאי לשקול רק קבלני שיפוצים או קבלני שיפוצים.

על ידי עבודה עם קבלן מכובד ומנוסה

אתה יכול להבטיח שפרויקט שיפוץ הבית שלך יישאר מחוץ לטריטוריה מסויטת. אם פרויקט שיפוץ הבית שלכם קטן, אתם עשויים לתהות אם אתם צריכים קבלן או שיפוצניק שיבצע את העבודה. עבור פרויקטים גדולים כמו בניית בית חדש, כמעט כולם מסכימים על הצורך בקבלן כללי.

עם זאת

בעלי בתים רבים מעדיפים פרויקטים קטנים של עשה זאת בעצמך כגון שיפוץ אמבטיה או בוחרים לקחת על עצמם את התפקיד של קבלן כללי. קבלני שיפוץ עובדים לרוב במשימות מורכבות יותר, כמו בניית גשר שלם, שיפוץ חדר או התקנת מערכות אינסטלציה או חשמל. קבלני שיפוצים עובדים לרוב על פרויקטי שיפוצים קטנים למגורים או קטנים. קבלני שיפוצים יכולים לעבוד בפרויקטים מסחריים ומגורים, ומי שעובד בבתים מכונה לעתים קבלני שיפוצים.

קבלנים כלליים עוסקים בבנייה

שיפוץ או שיפוץ מכל סוג שהוא. בקיצור, קבלן הוא איש מקצוע בתחום התכנון או הבנייה שאתם מסתמכים עליו כדי להשלים פרויקט בבית. בעוד שקבלנים כלליים עשויים להיות ה"סוג" המוכר ביותר של קבלנים, יש למעשה כמה קבלני משנה (קבלנים מיוחדים יותר העובדים בשיתוף עם קבלנים כלליים, כפי שמכונה לעתים קרובות קבלנים כלליים) שגם אתם צריכים להכיר. קבלני שיפוץ ובנייה הם קבלנים כלליים המתמקדים בשלבים ספציפיים של תהליך הבנייה.

קבלן שיפוצים

הוא בדרך כלל קבלן כללי שפועל במיוחד לשיפוץ ושיפור הבית. קבלן שיפוצים הוא קבלן מיוחד שבעלי נכסים שוכרים כאשר הם רוצים לשפץ, לשפץ או לשפץ את הבית או המבנה המסחרי שלהם. מאחר ועבודות שיפוץ כוללות לרוב מספר אזורים ייעודיים, הקבלן הכללי משמש כמנהל הפרויקט המרכז את כל העבודות. לקבלנים כלליים יש את המשאבים והכישרון לקחת אחריות מלאה על פרויקטי שיפוץ ושיפוץ.

עם הגידול המתמשך של פרויקטי בנייה ושיפוץ ברחבי הארץ

תמיד יש כמה קבלני שיפוצים שיכולים למכור את כישוריהם ולבצע עבודה באיכות גבוהה. סקר שנערך לאחרונה על ידי איגוד הקבלנים הכלליים האמריקאי מצא שחברות קבלנות כלליות רבות לא יכלו למצוא בעלי מלאכה מוסמכים למלא את המשרות הפנויות.

בין אם אתה עובד בקמעונאות

שירותים פיננסיים, טלקומוניקציה, או כל שוק אחר שיש לו אינספור נכסים באזור שלך, סביר להניח שהארגון שלך לא יבצע שיפוץ מבנים או אפילו יפעיל את התפעול היומיומי. הפעולות של היום מעורבות. אתה תעבוד עם קבלן שיפוצים מסחרי אחד או יותר, אשר בתורו יגייסו קבלני משנה מועדפים (או לפעמים לא רצויים) לביצוע היבטים שונים של העבודה. אתה, הקבלן שלך וצוות הבנייה תקיים אינטראקציה בשלבים שונים, החל מניסוח החוזה וניהול המשא ומתן על התהליך ועד להשלמת העבודות בביתך. שאל באיזו תדירות הקבלן יבדוק אותך בעבודה.

חשוב מכך

בקרו במקום בו אתם עובדים ותראו בעצמכם כיצד עובד הקבלן. ברגע שאתה יודע שהקבלן מורשה, עליך לבצע מחקר מקוון במקום רק לקרוא ביקורות. בקר ב- Better Business Bureau כדי לראות אם מישהו הגיש תלונה שם. שאלו את הקבלן אילו אישורים מיוחדים, כמו CGR (Certified Postgraduate Renovator) שהושגו דרך המועצה לבנייה ירוקה בארה"ב או LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) שהושגו דרך המועצה לבנייה ירוקה בארה"ב, והאם הם שייכים לארגונים בתעשייה.

אתה או הקבלן שלך חייבים להיות באתר כאשר PG&E מתקין גז ומכניס חיווט חשמלי לצינור. אם אתם רוצים להרגיש בטוחים עם זרים בביתכם, שכרו קבלן שיספק צוות המסור לעבודה שלכם ולברר מי מנהל הפרויקט של אותו צוות.

אנשי מקצוע אלה יכולים לעבוד על פרויקטים הכוללים בנייה

שיפוץ, שיפוץ או שיקום. על קבלני בנייה או בונים מוטלת המשימה להוביל את כל ההיבטים של פרויקטי בנייה. לבינתחומי בנייה צוות של אנשי מקצוע בתחום בניית אירוח המסור לכל פרויקט בנייה. אנו מספקים היתרי בנייה, תכנון ושרטוטים (לפרויקטי בנייה או שיפוץ רחבי היקף).

אנו מציעים מפקחי W-2 בעלי ניסיון רב בתעשיות שונות

וכן מנהלי פרויקטים ורואי חשבון מסורים שתמיד ישאירו אתכם מעודכנים במצב שיפוץ הבניין שלכם. יש לנו את המשאבים ואנשי המקצוע לנהל את פרויקט המלון הבא שלך, בין אם זה שיפוצים או בניינים חדשים.

אנו מציירים ומתכננים כל פרט קטן בפרויקט שיפוץ הבית שלך. לפני שתתחיל לפנות לקבלנים, קבל מושג ברור איך בדיוק אתה רוצה לשפץ את הבית שלך.
בכדי לראות מידע בתחום של קבלן בניה ושיפוצים כדאי להעיף מבט ב- kablanim10.co.il

זה אולי נשמע מובן מאליו

אבל בעלי בתים רבים בסופו של דבר שוכרים קבלנים ומסכימים על פרויקט ואז מבקשים שינויים או התאמות נוספות לאחר שעבודות הבנייה כבר החלו. ללא הבנה נכונה של ההיתרים הנדרשים לשיפוץ בניין, פרויקטים בודדים עלולים להיתקע במשך ימים ואף שבועות כאשר קבלנים ואחרים בתהליך מנסים לקבוע פגישות; לקבל, למלא ולהחזיר את התיעוד הנדרש; לנהל את תהליך הבקשה; ועוד. גם עבודת שיפוץ אמבטיה פשוטה לכאורה יכולה להוות אתגר עבור קבלן שמעולם לא שיפץ חדר אמבטיה לפני כן.

קבלן אמיתי לא רק צריך סט שלם של פרויקטים

אלא גם צריך להבין מה בעלי הבית רוצים מהפרויקט וכמה הם מתכננים להוציא. אם תדון בכל פרט בפרויקט עם הקבלן הכללי שלך, תוכל להימנע (או לתקצב) עלויות נוספות רבות. הקבלן שלכם אמור להיות מסוגל להרכיב רשימה מפורטת עם פירוט העלות של כל פרויקט ופעילות.

GJK Building & Remodeling

LLC היא קבלן בנייה בשירות מלא הממוקם בשארלוט, צפון קרוליינה. הסקה מרכזית ומיזוג אוויר היא אחת ההטבות של בתים חדשים, וישנם קבלני חימום, אוורור ומיזוג אוויר (HVAC) המתמחים בהתקנה, תיקון ותחזוקה של כל דבר, מכיריים ועד צנרת.