ממוקם בעיר ניו יורק רבתי, ג'פרי ג'ורדן אדריכלות מתמחה בפרויקטים יוקרתיים כגון שיפוץ של דירות יוקרה ובתי עיר, בתי ספר, כנסיות, מקדשים ומשרדים. עם זאת, אנשי המקצוע העסוקים ביותר בניו יורק אינם מתמחים בשיפוץ בתים ומעדיפים לתת לחברה בשירות מלא כמו Gallery Kitchen & Bath לנהל ולנהל את התהליך.

לפני שיפוץ דירה יש לשוחח עם קבלני המשנה

לרבות אינסטלטור וחשמלאי, מה אתם רוצים לעשות במהלך השיפוץ. אתה יכול לעשות רשימה נוספת של משימות שהם צריכים להשלים כדי להשלים את התיקון. אתה יכול ליצור קשר עם כל הצוות שלך ולדון איתם בתוכניות כדי שתוכל לסמוך על תהליך שיפוץ דירה ללא טרחה.

גם אם ברור לכם איזה שיפוץ מתאים לכם, שאל את בעל הבית או מנהל הנכס מבעוד מועד. הדבר האחרון שאתה צריך זה חצי מתקופת החסד כי לא ביקשת רשות.

בדרך כלל

דירות קטנות יותר מבתים צמודי קרקע, אז אתה צריך להשתמש באסטרטגיות עיצוב כדי להפוך כל חדר למרווח ככל האפשר. העיצוב הפתוח יוצר אשליה של מרחב, ואנדרו ממליץ לבחור רהיטים שתוכלו לראות למטה כדי להעצים עוד יותר את התחושה הזו. מטבח מודרני אלגנטי יכול להוסיף ערך לדירה שלכם, שלא לדבר על הנוחות שלו בחיים. התקנת רצפות מודרניות ויפות היא אחד הרעיונות הטובים ביותר לקישוט הדירה שאני יכול לחלוק איתך.

היום אנשים אוהבים לפתוח את המטבח, ולעיתים קרובות המטבח הופך למרכז הדירה. אני חושב שאנשים היום מוציאים אחוז גדול בהרבה מהתקציב הכולל שלהם על שיפוץ מטבחים מאשר בעבר. מטבחים הפכו להרבה יותר יפים וחשובים לבעלי הדירות.

ניתן להזיז את הרהיטים ולנקות לחלוטין את הסדר בדירה

כעת, כשהבית ריק, תוכלו לצפות בתצוגה מקדימה של השינויים שתרצו לראות בדירה שלכם. אתה יכול לבחור היכן ברצונך להתקין קישוטים חדשים או לתכנן תפאורה ייחודית חדשה לספה. ניקוי האסלה ועיצובה מחדש עם מדפים, מדפים וסלים יכולים לפנות הרבה יותר מקום בדירה.

לפעמים אפשר להשאיר את כל הקירות או כמעט את כל הקירות והדירה תעבוד מצוין. הדירה צריכה שהכל יהיה במצב מצוין, וניתן לעשות זאת באמצעות שיפוצים.

ברגע שתקבלו את המפתחות לדירה החדשה שלכם

סביר להניח שתשקלו לשפץ אותה. אם יש לכם דירה או קו-אופ, אולי כדאי לכם לשקול שיפוץ. מאמר זה יתמקד במספר טיפים לתכנון שיפוץ דירה וגימור שיפוצים. בעזרת הטיפים והטריקים הללו לקישוט הדירה, תוכלו להתכונן לקישוט שלכם ותוכלו להתחיל את פרויקט הקישוט היוקרתי הבא שלכם.

ואם אתה זקוק לעזרה נוספת בניהול עלויות, זמן ולחץ, צור קשר עם צוות Gallery Kitchen & Bath כדי לקבוע שיחה כדי לדון בשיפוצים בברוקלין, מנהטן או קווינס. אם תרצו לדון בשיפוץ שלכם עם אדריכל, תוכלו לפנות אלינו ישירות ב-Fontan Architecture.

באתר של Sweeten

הוסף פרטים על החלל שאתה רוצה לשפץ, תמונות ההשראה שלך (לא חובה, אבל שימושי עבור השדכנים שלנו) וכל מידע נוסף Sweeten יכול לעזור לך למצוא את הקבלן המושלם. ניתן לציין מחירים עבור חומרים, גדלים, וריאציות ומאפיינים נוספים להשלמת שיפוץ הדירה. אתה יכול גם להכין רשימה של הדברים שאתה אוהב בבית שלך שאתה רוצה לשמור כפי שהוא.

קבל מושג ברור אילו שינויים אתה רוצה לעשות בדירה וקבע יעדים ספציפיים לפרויקט שלך. אם אתה רוצה לשפץ את הדירה שלך, אתה צריך לבצע כמה שלבים כדי לוודא שהכל הולך כמו שאתה רוצה.

לעיתים קרובות

שיפוץ בית לאחר רכישה הוא הדרך הטובה ביותר להפוך אותו בדיוק כמו שאתה רוצה. בכל מקרה, בהתחלת פרויקט שיפוץ, תוכלו לסדר את הדירה בדיוק לפי טעמכם. לחילופין, אם הדירה שלכם נרכשה כהשקעה להשכרה לטווח ארוך, תוכלו לתכנן בהתאם.

עליכם לתכנן בקפידה ולהגדיר תקציב סביר לחדר אחד

למספר חדרים או לשיפוץ בית שלם. פרויקטים של שיפוץ חדרי אמבטיה כמו שיפוץ מטבח מגיעים עם מגוון רחב של עלויות בהתאם לאיכות הארונות, המשטחים והצנרת שתבחרו. שוב, עלות שיפוץ מטבח תלויה בשאלה האם תרצו שיפוץ חלקי או מלא.

שיפוץ חדר אמבטיה דורש מחשבה מדוקדקת על איזה סוג של אינסטלציה אתה צריך

אתה יכול לחקור חללי פנים מובנים, ארונות בגדים יכולים להיות מעוצבים ולבנות בהתאמה אישית, או שאתה יכול לעבוד עם ארונות. לא חסרים אולמות תצוגה כדי לאסוף רעיונות ולראות דוגמאות למאפיינים השונים של עיצוב דירות.

אנו מקווים שהרשימה לעיל תעזור לך בשיפוץ הבא שלך

לא משנה היכן אתה גר. עם זאת, רשימה זו תגרום לך להתחיל עם כמה רעיונות מודרניזציה פשוטים. עם זאת, שיפוצים אלו עלולים להיות קשים בשל השטח העירוני המוגבל ותקנות הבנייה המחמירות. מכיוון ששיפוץ חדרי אמבטיה ומטבחים בדרך כלל לוקח את הזמן הרב ביותר, הזמן שלוקח לשיפוץ דירת שני חדרים אינו ארוך בהרבה.

בהתאם לגודל הדירה שלך וכמות השיפוץ

זה ייקח לא יותר מיומיים עד חמישה ימים. בתוך כך, יש לנקוט באמצעי בטיחות נאותים כדי למנוע פציעה ולהאריך עוד יותר את תהליך התיקון. לדוגמה, בתים ישנים עשויים לדרוש עבודה נוספת כדי לעדכן חיווט, אינסטלציה ומערכות אחרות, מה שהופך את התיקונים ליקרים יותר וגוזלים זמן רב יותר.

בנוסף להחלפות והתיקונים הנדרשים

עיצוב ושיפוץ הבית שלך אמור להציע לך יותר נוחות, נוחות ופונקציונליות. שיפוץ מוכשר, מתוכנן היטב ומבוצע היטב הוא הדרך הטובה ביותר להעניק לדירה שלך מראה חדש. שיפוץ בית יכול להיות האופציה המושלמת עבור אנשים שתמיד רוצים לגור בבית האידיאלי שלהם.

שיפוץ דירה דומה לשיפוץ בית במובן זה שצריך לקחת בחשבון הרבה מאותם גורמים

כמו מקום וכסף. לפעמים בניין מחייב אותך לשלם לאדריכל בניין שיפקח על השיפוץ שלך מתחילתו ועד סופו, בדיקת נקודות מפתח כמו לפני סגירת קירות ודיווח למועצה. לכל הפחות, אתה יכול לצפות לשלם מראש של בין $250 ל-$500, או שהדירקטוריון עשוי לבקש פיקדון שאינו ניתן להחזר על בסיס אחוז מהעלות הכוללת של התיקון.

אם אתה אחראי על רכישת חומרי הקישוט כולם או חלקם

אנא הקפד לבצע הזמנה בהקדם האפשרי לאחר גיבוש תוכנית העיצוב. חלק מהפריטים דורשים זמן אספקה ​​ארוך, ולא צריך ברז כדי לעמוד בכל פרויקט השיפוץ. אין להם זמן להכניס הכל לרשימה, במיוחד אם אתם רוצים שהם ישלימו את שיפוץ הדירה שלכם בהקדם האפשרי.

בכדי לבדוק מידע אודות רוצים לשפץ דירה מומלץ לבקר ב- kablanim10.co.il