עם זאת, אם אתה עושה את העבודה בעצמך ותהיה יצירתי, בית הישן הזה מעריך שאתה יכול ללכת מ-1,000 דולר ל-3,000 דולר, או אפילו נמוך יותר, תלוי כמה אתה רוצה לשנות. שיפוץ חדר אמבטיה אינו בהכרח עבודה יקרה; אם תבחר נכון, תוכל לשפץ את כל החלל גם אם התקציב שלך מצומצם. למד כיצד לשנות כל חדר אמבטיה בתקציב עם שדרוגי עשה זאת בעצמך הזולים האלה. עיין בתמונות לפני ואחרי וגנב את הרעיונות הזולים שלהם לשיפוץ חדרי אמבטיה.

ללא ספק, ה-DIY הזול ביותר שתוכל לעשות בכל חדר אמבטיה הוא ליישם שכבת צבע חדשה על הקירות, הקישוטים והדלתות. צביעה היא אחת הדרכים הקלות והזולות ביותר לרענן את חדר האמבטיה.

מכיוון שעובש וטחב יכולים להתפתח בקלות בחדר האמבטיה והלחות והטמפרטורה משתנות לעיתים קרובות, מומלץ לרכוש צבע בגימור סאטן באיכות גבוהה.

ודא שאריח האמבטיה החדש שלך אינו מתנגש עם הצבע שבחרת מראש

תוכלו לחסוך הרבה כסף על שיפוץ אמבטיה על ידי בחירה לתקן פריטים במקום להחליף אותם לחלוטין. אם אין לך הרבה כסף, צביעה מחדש תהיה הדרך הזולה ואולי היעילה ביותר לתת לחדר האמבטיה שלך מראה רענן. חדר האמבטיה שלכם עשוי להיות החדר הקטן ביותר בבית, אך עליכם לצבוע לאט ובזהירות סביב החלון, האמבטיה או המקלחת, הכיור, המראה, השירותים, המתגים, פינות הקיר והרצפה.

בהנחה שאתה משפץ חלק או את כל חדר האמבטיה שלך

תתחיל להסיר קיר גבס ואת כל המתקנים שתחליף. שיפוץ חדר אמבטיה בעצמך זה לא כל כך קשה, אבל יש כמה צעדים שאתה חייב לנקוט כדי למנוע טעויות יקרות בשלב ההריסה. אם יש שני חדרי רחצה או יותר ואתם רוצים לשפץ אחד, אין צורך למחזר את החומרים שהוסרו.

על מנת להוזיל את העלות של קישוט חדר האמבטיה שלך

אתה יכול לרשום מה אתה רוצה לשנות. אתה לא צריך לקנות פריטים חדשים, אבל אתה יכול לחסוך יותר כסף ולעצב מחדש את חדר האמבטיה שלך על ידי שימוש חוזר בתכונות הקיימות. בתקציב מצומצם תוכלו להחליף ברזים ישנים לאמבטיה, ברזי מקלחת, כיורים וכיורים בחדשים. עם זאת, עדכון פריטים אלה יכול לגרום לחדר האמבטיה שלך להיראות בהיר ואלגנטי יותר במחיר סביר.

רכישת חדר אמבטיה חדש אולי לא תתאים לתקציב שלך, אבל אתה תופתע מהדברים הנפלאים שאתה יכול למצוא בשימוש. שימו עין על דברים ייחודיים כמו eBay ו-Etsy.

פריטים אלו עשויים להיראות קטנים

אך עדכון שלהם יכול לשנות מאוד את מראה חדר האמבטיה. הוספת אביזרי נוי תואמים, כמו וו חלוק רחצה חדש או מתלה מגבות, היא עוד דרך זולה וטובה לעדכן את המראה של כל חדר אמבטיה. צביעה, ליטוש ארונות והתקנת אורות מודרניים יכולים להעניק לחדר אמבטיה מראה חדש מבלי להוציא כסף.

אבל אם חדר האמבטיה שלכם מתוכנן בצורה גרועה או מיושן

שיפוץ מלא – ממקלחת ועד רצפה – עשוי להיות הפתרון הטוב ביותר. למרבה המזל, ישנם למעלה מ-30 רעיונות לשיפוץ אמבטיה בתקציב נמוך שיכולים לגרום לחלל שלכם להיראות נהדר ללא עלות נוספת. רוב הרעיונות הללו פשוטים וניתן לבצע אותם על ידי כל אחד ללא צורך באיש מקצוע. אז המשך לקרוא כשאנחנו מראים לך רעיונות שונים לשיפוץ חדר אמבטיה זול.

יש כל כך הרבה דרכים שונות לגשת לשיפוץ חדר האמבטיה, החל משינוי יהירות ועד לפינוי מקום והתחלת מאפס. התייחסות לעיצוב וסגנון חדר האמבטיה שלך כמו לסלון או לחדר השינה שלך היא אחת הדרכים המהירות ביותר להעניק לו מראה חדש ומודגש.

אתה יכול לצבוע את חדר האמבטיה בעצמך או להזמין צייר מקצועי

זה ייקח לך בין 1,000 ל-2,000 דולר כדי להרוס לחלוטין או להרוס חדר אמבטיה. בממוצע, אתה יכול להתחיל שיפוץ חדר אמבטיה תמורת 2,500 דולר בלבד ולעלות עד 23,000 דולר. על ידי ביצוע מסלול תיקון עשה זאת בעצמך, אתה יכול לצפות לחסוך עד כמה אלפי דולרים.

רכישת אריחים לאמבטיה והעסקת קבלן שיתקן אותם יכולה להגדיל את תקציב השיפוץ שלך

אם זה בתקציב שלך, אתה יכול להחליף את רצפות הפרקט בחדר האמבטיה שלך באריחים או פרקט. צביעה בדיס אריחים היא אחת הדרכים הזולות האהובות עלי לעדכן כל חדר אמבטיה ישן. טיט ושפכטל הם לא יקרים, כך שזו דרך זולה מאוד לרענן את חדר האמבטיה שלך.
למידע נוסף אודות שיפוץ אמבטיה בזול ניתן לבדוק ב- shipootz.co.il

ללא קשר לגודל חדר האמבטיה

בכל פעם שאתה משנה את הפריסה או המיקום של כיורים, אמבטיות ושירותים, העלויות שלך מרקיעות שחקים. "העלות הכוללת הממוצעת של שיפוץ חדר אמבטיה היא בין 10,000 $ ל-15,000 $, כולל עלויות עבודה. לוקח לפחות 20% מהתקציב. לאחר שלמדתי את הנושא, למדתי ששיפוץ חדר אמבטיה טיפוסי עולה 1,500 דולר ומעלה, תלוי בגודל חדר האמבטיה שלך, החומרים שבהם אתה משתמש. ואם אתה עושה את רוב העבודה, שכרנו מישהו שישפץ לחלוטין את חדר האמבטיה שלנו, ובהתחשב בעלות החומרים והעבודה, הוצאנו קצת פחות מ-5,000 דולר.

בעל הבית הממוצע יכול לצפות לשלם בסביבות 18,000 $ עבור שיפוץ שלם של חדר אמבטיה ראשי

זה כולל אמבטיה נפרדת, מקלחת, כיור כפול, ועוד מקום לארונות ואינסטלציה. ללא קשר לגודל חדר האמבטיה שלכם, אתם בוודאי רוצים חדר רחצה גדול עוד יותר מבלי לשלם על שיפוצים יקרים.

חדרי אמבטיה קטנים לרוב זולים יותר לשיפוץ מאשר גדולים מכיוון שהם קטנים יותר. המשמעות היא שפחות חומרים נדרשים כדי להיראות כמו חדשים ופחות זמן להתקנה.

עלויות שיפוץ חדר אמבטיה לנכים שיפוץ אמבטיה לנכים יעלה בין 1,500 ל-9,000 דולר

זה עשוי להיות תלוי במקום מגוריכם, גודל חדר האמבטיה שלכם, חשיבות השינויים, בחירת הציוד והחומרים, הקבלן שאתם שוכרים והצורך באישור. אבל לפני שתתחיל לבצע גודל עבור המקלחת הפתוחה, כדאי לך להקדיש זמן לתכנון שיפוץ חדר האמבטיה שלך שלב אחר שלב כדי שתדע בדיוק למה אתה נכנס.

לאלו המחפשים לשפץ חדר אמבטיה בתקציב של 2,000 דולר

משתלם יותר להשתמש במקלחות מוכנות מראש מאשר במקלחת אריחים מתוצרת מקומית. התקנת אריחים מהווה כמעט מחצית מעלות העבודה של שיפוץ חדר אמבטיה, אך קחו בחשבון שמדובר בעבודה קשה ומייגעת שכנראה תארך פי שניים או שלושה מאיש מקצוע ואולי לא תיראה טוב. … החלפה והחלפה של רצפת אמבטיה היא דרך מצוינת לשפץ את חדר האמבטיה, אך לא תמיד קל להסיר רצפה קיימת בגלל אילוצים כמו זמן ותקציב.