עשוי עם נוצות מאושרות RDS ויכולת מילוי של 650, התוסף למטה של Tuft & Needles זמין בשלושה גדלים: Twin / Twin XL, Full / Queen ו- King / Cal King, כמו גם שני משקלים: קל ובינוני. התוסף מרופד בכותנה טבעית ומרופד ב-230 חוטי קמבריק, והחלק הפנימי עשוי פוך היפואלרגני. תוספת חיצונית עם בטנת כותנה סאטן, קצוות תפרים כפולים מחוזקים.

זה עשוי היטב

עם מבנה מבולבל ובטנת הכותנה החלקה ביותר שמצאנו. השמיכה עשויה מחומרים אחראיים ובעלת עיצוב בצורת קופסה ולולאות פנימיות למניעת החלקה בתוך כיסוי השמיכה. זה מגיע גם עם לשוניות זווית שמחזיקות אותו במקומו בצורה מאובטחת בעת שימוש בכיסוי השמיכה. ברוקלין מכנה אותה "שמיכת פוך", אבל אומרת שאפשר להשתמש בה עם כיסוי שמיכה (יש לה אפילו לולאות בפינות להצמדה).

שמיכת פוך זו ניתנת לכביסה במכונה, בנוסף Panda מציעה ניסיון החזרה חינם למשך 30 יום, כך שתוכל לוודא שאתה אוהב אותה לפני שאתה קונה. אם אתם חושבים לחדש את המגבות או המצעים שלכם, אנו ממליצים בחום לבדוק את הקולקציה הזו.

אחד היתרונות

הוא שניתן לקשט את כל המיטה עם סט המצעים הדרוש הכולל כיסוי שמיכת פוך, סט סדינים אחד ואחד מזויף, או פשוט לתפוס סט סדינים בסיסי חדש. בחנות יש גם את כל מה שצריך כדי להפוך את המיטה לנוחה מאוד, כולל כיסויי פוך, שמיכות, שמיכות פוך, כריות, כיסויי מזרן ועוד. בחנות מבחר רחב של מצעים בהדפסים, צבעים וטקסטורות אטרקטיביים, לרבות ערכות מצעים מעוצבות וכיסויי פוך מצוירים. כמו כן, ניתן למצוא שמיכות פוך חלופיות מהשורה הראשונה וכן שמיכות פוך ושמיכות פוך איכותיות.

כיום

אחד המקומות הטובים ביותר לרכישת שמיכות פוך הוא אמזון, המציעה מגוון אפשרויות נוחות ואטרקטיביות הניתנות לכביסה במכונה וקל להלבשת שמיכות פוך. סדינים, כיסויי פוך ושמיכות עשויים ממגוון בדים איכותיים, ותוכלו אפילו להזמין דוגמאות כדי לקבוע איזה בד, צבע או דוגמה הכי מתאימים למיטה שלכם. Crane & Canopy מפורסמת בסדיני הסאטן שלה, אך לאחרונה הוסיפו לאוסף סדינים ושמיכות פרקל, העשויות מכותנה מצרית ארוכת סיכות שנארגה באיטליה. רוב מוצרי המצעים שלהם הם בעלי אישור OEKO-TEX ואינם מכילים חומרים מזיקים. ניתן למצוא סדינים, שמיכות פוך, שמיכות פוך, כיסויי מיטה, כיסויי מיטה, שמיכות פוך ושאר צרכים בצבעים והדפסים שונים.

חומר מילוי היפואלרגני ומאושר OEKO-TEX השתמש בקישור הזה ב- SleepFoundation.org

כדי לקבל את ההנחה העדכנית ביותר על מצעי בד סטנדרטיים בדוק את המחיר הטוב ביותר Standard Textile מייצרת מצעים לבתים ולמלונות מאז 1940 חלופי כיסוי השמיכה שלהם All Seasons Down תואם את הדרישות הגבוהות שלהם. רף איכות. כמו כן, ניתן למצוא סט מצעים הכולל כיסוי פוך, מזרן פוך חלופי וכרית. עדיף לבחור שמיכת פוך בגודל זהה לבסיס המיטה שלך כדי שתהיה לך את כמות הווילונות הנכונה בצדדים. כיסוי מיטה כבד יכול להגביר באופן דרמטי את מידת ההמשכיות, בעוד שמזרני קצף זיכרון הם מוליכים טבעיים של חום, כך שאם יש לכם אחד כזה, תוכלו לשלב אותו עם שמיכת פוך נמוכה יותר לנוחות אופטימלית.

עם זאת

מעילי פוך עלולים לגרום להתחממות יתר, וזו הסיבה שחלק מהאנשים מעדיפים סיבים סינתטיים, שהם נושמים טוב יותר וקלים יותר לשטיפה. לחלופין, אתה יכול לבחור שמיכה העשויה מחומרים טבעיים אחרים כגון צמר, במבוק או משי. שמיכה היא לא רק לקור: חומרים כמו כותנה, במבוק וטנסל (בד עיסת עץ דמוי ויסקוזה) המשמשים בחוץ יכולים להתקרר. שמיכות הן דרך מצוינת לא רק להגן על המצעים שלך, אלא גם לעצב מחדש את החלל. שמיכות פוך ושמיכות פוך הן בחירה יוקרתית ולעתים קרובות יותר יקרה.

שמיכה חלופית משתמשת במילוי פוליאסטר או בחומר מילוי סינתטי אחר

שניתן למצוא גם בכריות ובמפוחלצים. בעוד שסיבים ברי קיימא כמו במבוק ואקליפטוס הופכים פופולריים יותר לייצור סדינים טובים יותר, יש סיכוי גבוה יותר למצוא כיסויי פוך של מיקרופייבר או כותנה. Dreaming Wapiti שמיכה כיסוי שמיכה זה עשוי ממיקרופייבר שטוף, המשלב, לדברי היצרן, את מיטב הכותנה השטופה ועולם המיקרופייבר, שכן תהליך הכביסה מסייע בריכוך הבד. סט מצעים של נסטל 3 חלקים. חומר המיקרופייבר הרך במיוחד של סט כיסוי השמיכה הזה הוא לא רק היפואלרגני וקל לניקוי. היצרן מציין שהוא מתאים גם לחיות מחמד.

זהו מעיל עליון מוכן לשימוש שאינו זקוק לכיסוי נפרד ומגיע בתריסר צבעים שילדים אוהבים (ללא הדפסים חמודים) כך שהוא יכול לגדול לטעמו של ילדכם

הוא כולל גם תפירה כפולה ועיצוב מגן המפיץ את הריפוד באופן שווה ומבטיח שהוא יעמוד בשימוש קבוע. אם חם לכם או גרים במקום חמים כל השנה, אבל עדיין רוצים את הרכות המעוררת קנאה של שמיכת פוך רכה יותר, זו השמיכה בשבילכם. והרוב מסכימים שמעיל הפוך הזה, עם מבנה הפוך הלבן האירופאי שלו, 750 מילוי ושרוכי פוך, שווה את הכסף הנוסף.

אנחנו יודעים שזה יקר

אבל מהכיסוי התפור והרך במיוחד עם 305 חוטים ועד ריפוד פוך אווז לבן 90% שמקורו במקורות אחראיים, הוא צפוי להיות מועדף במשך שנים רבות, אז אנחנו חושבים שזה שווה את זה. … השקעות. היא זמינה גם בגרסה חלופית, מאושרת Oeko-Tex ומוגנת על ידי מדיניות ההחזרה וההחלפה הבלתי מוגבלת של Garnet Hills (הטובה מכל שמיכות פוך ברשימה שלנו).

אנחנו גם אוהבים את כיסוי הרוכסן הכפול העמיד וכמה טוב

הוא נשטף במכונית. אהבנו את העובדה שאפשר לקנות חבילת שמיכות פוך עם כריות, למשל, כשחוטפים כיכרות. המזרן המושלם שלנו (ראה סקירות המזרנים שלנו כיצד אנו מדרגים אותו) על ידי יצירת חנות מצעים ייחודית.

למרות שזה עשוי להיות מפתה לבחור באופציה תקציבית

אם אתם מוכנים להוציא קצת יותר על שמיכת פוך איכותית, תעבירו לילה נוח ושליו יותר ותרגישו אנרגטיים יותר לאורך היום. עיין ברשימה שלנו ובוודאי תמצא את השמיכה המתאימה ביותר לצרכים שלך. בבחירת שמיכת פוך ו/או שמיכת פוך, יש לזכור כמה דברים.

תכונה זו מבדילה בין כיסויי פוך לשמיכות פוך

שיכולות לשמש כמצעים נפרדים, אם כי ניתן לשלב את רוב השמיכות גם עם כיסויי פוך. ניתן לכביסה מלאה במכונה השתמש בקישור הזה של SleepFoundation.org לקבלת ההנחה העדכנית ביותר על מצעי Leesa בדוק את המחיר הטוב ביותר כיסוי השמיכה של Leesa מתאים לאנשים שאוהבים לישון עם שמיכת פוך לאורך כל השנה הקלנדרית. אמנם לא נוצץ או קל משקל כמו אפשרויות השמיכה שבדקנו, אבל התוסף לשמיכת שמיכת שמיכה של Utopia Queen Fiber נותר האפשרות הטובה ביותר מתחת ל-$50 שניסינו.

לעוד פרטים מורחבים בנושא של שמיכת פוך מומלצת במבצע מומלץ לבדוק ב- kingofpuh.co.il