קפריסין, המאפשרת נישואים אזרחיים בשטחה, הפכה ליעד מועדף על זוגות ישראלים המעוניינים להינשא בנישואים אזרחיים. קפריסין היא יעד פופולרי בקרב ישראלים רבים בשל קרבתה לישראל, מחירו הנמוך וההליך הפשוט הנדרש להתחתן שם. כמדינה הקרובה ביותר לישראל לאפשר חתונות אזרחיות, קפריסין מושכת אליה כל שנה אלפי זוגות שרוצים לערוך בה חתונות אזרחיות.

קפריסין הפכה ליעד חתונה אזרחית לזוגות במזרח התיכון

אלפי זוגות מבקרים באי מדי שנה כדי להתחתן, והם מרגישים בר מזל לבחור את קפריסין לחתונתם. זוהי עונת החתונות בקפריסין וזוגות מכל רחבי המזרח התיכון נוהרים לא רק לבקר את אנשי הדת והמבנים החתומים על האי, אלא גם להתחתן שם.

קפריסין

הטוענת שהיא מקום הולדתה של אלת האהבה היוונית העתיקה, אפרודיטה, היא יעד פופולרי בקרב זוגות ישראלים שבוחרים בטקס אזרחי בשל קרבתו והקלות שבה ניתן לערוך טקסים כאלה. . זוגות רבים בוחרים בחתונות חוץ בקפריסין בשל מזג האוויר והחופים היפים. החברות גם מנפיקות תעודות נישואין באותו יום החתונה, כך שרוב הזוגות הישראלים חוזרים הביתה יום לאחר טקס אזרחי.

לרוב האיים הקריביים והמדינות דוברות האנגלית בקריביים יש דרישות נישואין פשוטות בקריביים וזו אחת הסיבות מדוע הם יעד כל כך פופולרי לחתונה

זוגות מפורסמים רבים נישאו כאן, כולל ג'יימס בונד! עם אקלים מתון לחתונות זה לא ממש מחוץ לעונה בתקופה זו של השנה, כך שתוכל להתחתן שם בקלות אם תרצה. הן בהפלגה והן בחופשה, מדינות אלה מציעות כמה מהמקומות הטובים ביותר בעולם להתחתן בברבדוס ואנטיגואה ברבדוס ואנטיגואה הם היעדים הפופולריים ביותר לזוגות מכיוון שרוב האיים מציעים אתרי חתונה מדהימים לרוב התקציבים.

חבילות חתונה אינן הדרך היחידה להתחתן בקפריסין, כמובן. קפריסין הטורקית (נקראת גם הרפובליקה הטורקית של צפון קפריסין) היא מדינה קלה לטיול מבריטניה, וחתונות מאורגנות מתקבלות עם חזרתכם, עם מינימום פשוט של ניירת.
למידע נוסף על מאיזו מדינה מתחתנים הכי הרבה בקפריסין? באפשרותך לבקר ב- free-wedding.info

ניתן לארגן שותפויות אזרחיות ברפובליקה של קפריסין לזוגות חד מיניים או לזוגות מהמין השני שאינם מעוניינים להינשא

הכללים בקפריסאים הטורקים שונים במקצת מאלו של שותפויות אזרחיות, ונישואים חד-מיניים אינם חוקיים בקפריסין הטורקית, אך ייתכן שזוגות חד-מיניים יתחתנו אם הם בריטים בקונסוליה או בשגרירות הבריטית. עבור זוגות חד מיניים בקפריסין, חתונה חד מינית היא הדרך היחידה להגיע לחתונה חוקית.

אם זוג לא יכול לקיים נישואין אזרחיים במולדתם

הם יכולים להכיר בנישואין במדינתם בקפריסין. במהלך השנים ניהלו מאות זוגות בישראל ולבנון את נישואיהם האזרחיים במדינות אלה, שכן נישואים נחשבים חוקיים במדינות אחרות על פי אמנת האג. במקרים בהם זוג מבקש לערוך חתונה דתית, חלות אותן דרישות חוקיות ונהלים כמו על נישואים אזרחיים.

יש לקחת מסמך זה בקפריסין לפחות 3 ימי עבודה לפני החתונה ולהציגו בפני קצין הנישואין על פי בחירתך באופן אישי

פקידי הנישואין ישלחו עותק מאושר של תעודת הנישואין לשגרירות ארץ מולדתך בקפריסין לאחר החתונה. יש לעמוד בתנאים לזוגות שמחליטים להתחתן בצפון קפריסין וצפוי שהם יגיעו לצפון קפריסין לפחות 6 ימים לפני החתונה.

מתכננת החתונות הקפריסאית מריה אולבריידס OnBoard משתפת את עצותיה ועצותיה להתחתן באחד היעדים המובילים לבחירת זוגות בריטים

רישיון נישואין סטנדרטי-עליך להמתין 24 שעות להשיג את זה, אבל אתה יכול להתחתן כאן, וזו בחירה טובה לזוגות שרוצים לערוך חתונה בעיר בתקופה זו של השנה, כשניו יורק היא בחירה קלאסית.

בני הזוג בילו אחר הצהריים על החוף לוגמים קוקטיילים המשקיפים על החול הקפריסאי הלבן

שבועיים לאחר שחזרו לקפריסין, נערכו בני הזוג את חתונת חלומותיהם השוויונית כאשר הם וגייב חתמו על הכתובה – חוזה נישואין היה עד לא רק לב y שני גברים אך על ידי שתי נשים, כולל השפה – שבה התחייבו זה לזה.