תאמינו או לא, השימוש במצלמת הדמיה תרמית, המכונה גם מצלמת הדמיה תרמית, כדי לזהות לחות בנזק לבניין הוא נוהג חדש וצומח במהירות. זאת מכיוון שמצלמת ההדמיה התרמית היא אחת מטכנולוגיות ההדמיה החזקות ביותר הקיימות כיום, אך גם משום שניתן לאתר באמצעותה נזילות תת קרקעיות בקווי אספקה.

אחת הדרכים לספק את הטכנולוגיה האחרונה לגילוי נזילות

היא באמצעות סריקות אינפרא אדום. מצלמות הדמיה תרמית הן בין המכשירים המדויקים ביותר המשמשים לביקורת ובדיקת אנרגיה מכיוון שהם יכולים להתנהג בצורה מדויקת יותר מבחינת גילוי לחות מאשר מצלמות תרמיות אחרות, כמו מצלמות אינפרא אדום.

אתה גם מקבל תמונות תרמיות חדות וברורות יותר

מה שאומר שהלקוחות שלך יודעים מתי הם נמצאים במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. מצלמות תרמיות משמשות גם לאיתור בעלי חיים ואנשים בחושך מוחלט, כך שתרגישו קצת רגועים כשצדים עם מצלמה תרמית.
כדי לקרוא עוד בנושא של איתור נזילה כדאי לגשת לאתר termo.co.il

מצלמות הדמיה תרמיות יכולות לזהות את המיקום המדויק של נזילה ולסמן את האזור הפגוע כך שתיקונים יכולים לצאת מהאזור הדולף

מצלמות הדמיה תרמית יכולות לעזור בזיהוי נזילות מים, כמו נזילות בצנרת מים, צינורות וצינורות. אם אתה רואה את האות הבא, לא תהיה לך בעיה למצוא נזילות מים בהקדם האפשרי.

התקשר לשירות איתור הנזילות האוסטרלי

כדי ללמוד עוד על זיהוי נזילות אינפרא אדום וכיצד הבית שלך יכול להפיק תועלת מכך. צרו איתנו קשר אם אתם זקוקים למצלמה תרמית לזיהוי נזילות בפורט וורת ', טקסס, או למידע נוסף על מצלמות תרמיות לדליפות בביתכם.

אם מעולם לא השתמשת במחוון זווית תרמולקולרי

בחר מכשיר עם פקדים אינטואיטיביים ונוחים לשימוש. ערכות גילוי תרמו-צ'ק רבות מצוידות בפונקציות ואביזרים נוספים שאולי תזדקקו להם. פירטנו בקפידה את הגורמים השונים שעליך לקחת בחשבון בעת רכישת ערכת גילוי נזילות תרמית.

במצלמת גילוי נזילות

לחות היא סביבה קרה בתנאים רגילים, אך במצב בו החדר או האזור התחמם, הוא מתחמם. זה יוצר תמונה שמראה את היקף בעיות הרטיבות במערכת הגג. השתמש במצלמה תרמית שמצלמת תמונות תרמיות שיכולות לעזור לך לזהות אזורים בעייתיים על הקירות שלך. לחמם את האור הנראה שנלכד על ידי מצלמה רגילה ולחמם אותו לטמפרטורת החדר שלך. התוצאה היא שמצלמת ההדמיה התרמית מייצרת תמונה תרמית מפורטת, מה שמעניק לה מבנה מוכר.

לשם כך

עליך להיות מסוגל לקבוע מה בדיוק מופיע על מסך המצלמה התרמית ואז לקבוע את היקף הבעיה. כתכונה נוספת, אם יש לך עט גלאי לחות או התקן גלאי לחות אחר, כגון עט תרמי, תוכל לקבוע בדיוק מה אתה רואה על גבי המסך של המצלמה התרמית שלך.

זה לא הקורא הכי מדליק – בשבילך – אבל זה מכשיר מאוד מסוגל לזיהוי ואימות דליפות. זה עולה בערך 100 דולר פחות מהגברים הגדולים בתעשייה, וזה בחירה מצוינת לכל מי שצריך לאתר נזילות תרמיות, נזילות אוויר או לחות.

מצלמת ההדמיה התרמית של Seesii אינה מוצר עליון

אך זו האופציה הזולה ביותר ומספקת את כל היסודות הדרושים כדי לאתר נזילות לחות. יש לו איכות טובה שיכולה לראות יום ולילה, מה שאומר שניתן להשתמש בו גם בתנאי אור יום קיצוניים כדי לסיים לילה חשוך. יתרון נוסף שאני אוהב הוא שהעדשה הניתנת למיקוד מאפשרת גישה נוחה למגוון רחב של טמפרטורה, לחות ולחות. זהו מכשיר נהדר לאיתור ואיתור דליפות תרמיות במצלמת הדמיה תרמית ויש לו מספר יתרונות נוספים, כמו עדשת מצלמה באיכות גבוהה. בין אם אתה בעל בית ונותן שירות, אינך צריך לדאוג למצוא דליפה במקום נסתר. מצלמות גילוי נזילות תרמיות זמינות בכל טווחי המחירים והן אידיאליות לאלו מכם שהם בעלי בתים או פקחי בית והופתעתם מהדלפות. אני סומך על המצלמה התרמית FLIR E5 לזיהוי נזילות מים, אך באמצעות המצלמה התרמית Seesii לדליפות לחות, אתה יכול להיות גם בעל בית ופקח על הבית.

כדי לקבוע איזו מצלמה תרמית הכי מתאימה לך לזיהוי דליפות, עליך לקבוע את מחיר המצלמה ואת סוג המצלמה שיהיה לך עכשיו.

המצלמה התרמית הטובה ביותר יכולה להיות תלויה במספר גורמים, כולל סוג המצלמה, גודל המצלמה ואיכות העדשה שלה. לפני שתבחר במצלמה תרמית לבדיקת קירותיך, עליך לשקול את התכונות החשובות ביותר שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מצלמה תרמית.