עיצוב בניין יכול להיות אופציה משתלמת עבור שיפוצים בגודל בינוני עד גדול. אמנם עכשיו אולי לא הזמן הזול ביותר להכין אותם, אבל אם אתה רוצה (או צריך) להשלים את הפרויקט שלך עכשיו, הנה כמה טיפים שיהפכו את שיפוץ הבית שלך למשתלם יותר. בעלי בתים רבים עושים מאמצים רבים כאשר הם מחליטים למכור את הנכס שלהם כדי להעלות את ערכו על ידי ביצוע כמה פרויקטים של שיפוץ ושיפוץ.

אם יש לך גן חיות או חיות מחמד אקזוטיות, אולי תשקול לשכור עסק או דירה לטווח קצר בעת בנייה או שיפוץ של ביתך. אתרים כמו Airbnb ו-VRBO מקלים על מציאת מגורים זמניים בזמן שאתם משפצים את הבית שלכם.

לעתים קרובות

מלונות שהות ממושכת ממוקמים ליד אזורי קניות ועסקים, מה שהופך אותם לבתים זמניים סבירים מאוד במהלך בנייה או שיפוץ. לרוב תמצאו מגורי חברות במתחמי בתים משותפים, אך תוכלו למצוא גם בתים צמודי קרקע המיועדים למגורי חברות אם אתם צריכים יותר מקום.

ברוב המקרים

חברות אלו מציעות שירותי סוהר, מה שאומר שהן אחראיות על כל התהליך מהריסה והתקנה ועד לניקיון הנכס שלכם. עלות שיפוץ ביתכם תהיה תלויה בסוג וגודל הפרויקט וכן בחומרים ובקבלנים שתבחרו. אתה יכול לקבל מושג לגבי העלויות הפוטנציאליות לעלות פרויקט שיפוץ הבית העתידי שלך על ידי עיון ברשימת הערכות עלויות שיפוץ הבית.

שיפורים גדולים בבית

כמו צביעת הפנים, שיפוץ חדר האמבטיה והתקנת ריצוף חדש (אלה היו שלושת הפרויקטים הראשונים שהושלמו ב-2020), הם יקרים, ורוב משקי הבית יצטרכו לחסוך כסף לאורך זמן כדי להשלים אוֹתָם. למרות מחסור בכוח אדם ובחומרים ועלויות התיקונים והשדרוגים הגוברת, פרויקטי שיפוץ הבית נמשכו והתקדמו מהר מתמיד. בכל הנוגע ליכולת של בעלי בתים לבצע תיקונים בבתיהם, המחסור בכוח אדם ובחומרים במקביל למגפת קוביד-19 הוא קריטי מאוד. כמו ג'ונסון, אמריקאים רבים גילו שבעוד שיש לנו יותר זמן לחשוב על שיפור הבתים שלנו, המחסור בכוח אדם מסחרי שמשפיע על התעשייה כבר כמה שנים גורם לתיקוני הבית להימשך זמן רב יותר (או פשוט הופך לבלתי אפשרי). מלא) ועולה יותר מהרגיל.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את חברת הבנייה הטובה ביותר לפרויקט שיפוץ הבית שלכם

קבלני שיפוצים מכירים היטב את כל ההיבטים של תהליך שיפוץ הבית, לרבות שיפוץ חדרי אמבטיה, מטבחים, מרתפים, חלונות, קירוי ועוד, כאשר חלק מהחברות מציעות שירותים מיוחדים יותר לצרכים ספציפיים של שיפוץ הבית. רובם מינוריים למדי, שאת רובם תוכלו לעשות בעצמכם מבלי לשכור או לשלם לקבלן.

רוב הפרויקטים הגדולים הכרוכים בשינויים משמעותיים בעיצוב הבית שלכם דורשים היתר

שינויים גדולים המשנים את שטח ביתכם מחייבים היתר, הכולל הרחבות, דקים, כמה גידור, כמה עבודות אינסטלציה וחשמל ופרויקטים של חיפויים. חוסר אישורים, גם אם אתה שוכר קבלן, יכול להאט את הפרויקט שלך או להקשות על מכירת הבית שלך. אבל אם אי פעם ביצעת שיפוץ גדול בבית שלך, אתה יודע שקבלת היתרי בנייה היא רע הכרחי שהוא לא רק הכרחי, אלא גם יקר, גוזל זמן ולעתים קרובות מתסכל.

הרישיונות הנדרשים ותקנות אחרות משתנות ממדינה למדינה

וקבלן שיפוץ הבית שלך חייב לציית לאלו החלים על פי חוקי המגורים של המדינה והעירייה. חשוב לדעת אם לקבלן שלכם יש אחריות או לא, שכן הם מקור הכספים העומדים לרשותכם אם פרויקט שיפוץ הבית מתרשל. ניתן לבקר באתרים של חברות בנייה או להתקשר אליהן כדי לבדוק אם יש להן את הרישיונות הדרושים לניהול עסק שיפוצים.

גם כל עבודה הכרוכה בהתקנת רשת חשמל חדשה בבית מחייבת אישור

פרויקטים הכוללים הוספת בתים עשויים לדרוש בדיקות נוספות. נציב הפיקוח על הבנייה נותן את ההיתר, בצירוף כל תנאי שיוצב, למבקש, לבונה ולמהנדס המקצועי. בקשה להיתר בנייה. ניתן להגיש את בקשת ההיתר במקביל לבקשה לאישור תכניות מבנים (שלב ב') או לאחר אישור תכניות מבנים.
למידע מורחב בתחום של בתים פרטיים שיפוץ ובניה באפשרותך להעיף מבט ב- shipootz.co.il

לאחר מכן על הקבלן להתחיל לעבוד איתך

כדי לתעד את המטרות שלך ולשקול לוחות זמנים ושיקולי תקציב. נסו לבנות את צוות השיפוצניקים שלכם כך שיתאים לצרכים שלכם, בין אם זה תוכניות אדריכליות או היתרים לאסתטיקה או גימורים, או כל האמור לעיל.

אם אתה שוכר קבלן מורשה, הם יודעים אם העבודה דורשת אישור. כל פרויקט שיפוץ גדול מחייב את הקבלן הכללי לבצע את עבודת הבנייה בפועל.

Power Home Remodeling Group

LLC מתמחה בשיפוץ חיצוני ומציעה מגוון שירותים לרבות החלפה והתקנה של חלונות ודלתות, ציפוי, חיפוי, קירוי ועוד. החברה השלימה למעלה מ-57,000 פרויקטים ומציעה שירותי שיפוץ פנים וחוץ לבתים רב-משפחתיים, נכסים מסחריים ובתים משותפים, מה שהופך אותה לאופציה מצוינת עבור מנהלי נכסים.

פחות מעשרים מייל צפונית לאורלנדו

Details Construction Group מציעה מגוון רחב של שירותי שיפוץ בית של אגם מרי, בניית בתים חדשים ושירותי שיפוץ כל הבית. בין אם אתם שוקלים שיפוץ בית של לייק מרי, בנייה מחדש, בנייה בהתאמה אישית או שיפוץ מלא של הבית, קבוצת Details Construction נמצאת בעמדה נוחה לענות על צרכי הבנייה והשיפוץ של הבית שלכם. הניסיון שלנו בכל ההיבטים של בנייה חדשה, שיפוץ הבית, שיפוץ מטבחים וחדר רחצה, תוספות חדרים, חללי מגורים חיצוניים ושיפוץ הבית יכול לחסוך לכם זמן, מתח וכסף. התקשר אלינו היום בטלפון 407-221-7406 כדי לדון בפרויקט השיפוץ שלך בלייק מרי.

ברוכים הבאים ל- Winthorpe Design & Build

שם כבר כמעט 30 שנה אנו מגשימים חלומות של שיפוץ בתים ושיפוץ יוקרתי עבור בעלי בתים במרילנד ובוושינגטון די.סי. שיפוץ ותוספות אמבטיה. על ידי הקשבה קפדנית למטרותיך ופיתוח פתרונות העונים על הצרכים שלך, אנו הופכים את תהליך השיפוץ והשיפוץ לשיתוף פעולה יצירתי.

לא משנה הגודל או קנה המידה של הפרויקט

צוות העיצוב שלנו מביא דמיון והשראה לכל שיפוץ או שיפוץ שאנו עושים. הרבה פעמים שואלים אותי במה אנחנו שונים מחברות אחרות לשיפוץ ושיפוץ בתים. בעבודה משותפת, אנו שמים בראש סדר העדיפויות להשלים את השיפוץ או השיפוץ בזמן ובתקציב. כדאי לו לשאול איזה סוג של עסק שיפוצים יש לך בראש וכיצד הוא יכול להוסיף ערך לפרויקט.
לפרטים מורחבים אודות בתים פרטיים שיפוץ ובניה ובתים פרטיים בניה יש לבדוק כאן: shipootz.co.il

בין אם אתם בונים בית חדש או זקוקים למגורים במהלך שיפוץ

צוות אולם התצוגה של CORT הקרוב אליכם יכול לעזור להפוך את המעבר שלכם לנוח ככל האפשר על ידי השכרת רהיטים והעברתם ישירות לביתכם. אולי תכננתם לגור בביתכם במהלך הבנייה, אבל הפרויקט קיבל תפנית בלתי צפויה שהפכה את זה למסוכן עבורכם ועבור משפחתכם להישאר. כאשר מחליטים היכן לגור בזמן בניית בית או שיפוץ בית, העלות היא הגורם המכריע, במיוחד כאשר אתה לוקח בחשבון כמה כסף אתה כבר מוציא על פרויקט בנייה.