ייתכן שיהיה צורך גם לערוך מדידת נכסים לפני תחילת הבנייה בקרקע שלך או לפתור מחלוקות עם שכנים על גבולות הנכס. לפני תחילת סקר פיזי, על המודדים לעיין במסמכים ובתוכניות הרצפה של הנכס שהם רוצים למדוד וכן מידע על החפצים המקיפים את הקרקע. ניתן לחפש שמאות מקרקעין על ידי ביקור בבית המשפט, השמאי או משרד התיווך בו נמצא הנכס החדש שלכם.

אסוף מידע רב ככל האפשר, כגון כתובת, תיאורי גבולות ותאריך הסקר האחרון, וחפש באתר הרשמי אחר מחוז או שמאים שבהם נמצא הנכס. כאשר אתם מקבלים הצעות ממודדים, ספקו כמה שיותר מידע על הנכס וציינו את סוג הסקר הדרוש לכם.

בדרך כלל לוקח מספר שבועות להשלים את הסקר לאחר בחירת מודד ותכנון סקר

אבל זה דורש הרבה חריצות ועבודה. סקרי נכסים יכולים לעלות בין 200 דולר לכמעט 1,000 דולר, תלוי במיקום והיקף העבודה, אך העלות הממוצעת המדווחת של עבודה כזו היא 477 דולר. סקר גבולות נכס פשוט עולה 100 דולר ב-600 דולר, שמראה העלות הממוצעת של סוגים שונים של חוות דעת על נכסים, סקר משכנתא עולה בממוצע $500.

על פי חברת שירותי בעלי הבית 

העלות הממוצעת של מודד מוסמך ברחובות היא $504, וסקר אתרים של 5 דונם ( גודל משק הבית הממוצע בארה"ב) הוא בין $400 ל-$400. 700 דולר. עלות מדידה לדונם, תלוי בגודל האתר, מידת הצמיחת ומספר הפינות שעליהן יש לסמן את הנכס. עלות המדידה הטופוגרפית תהיה גבוהה יותר עבור אובייקטים בעלי שטח פנים גדול יותר או זווית נטייה גבוהה יותר

זה גם יעלה למודדים קצת עיצוב נוסף, חומרים דוקומנטריים, דמי אחסון ואחריות למשתנים אלה וכן יספק עדכונים תקופתיים של הציון עם התקדמות הפרויקט. עלות סקר הנדל"ן תהיה תלויה גם בזמן הנסיעה של מודדים מקצועיים.

כבעל נכס אתה יכול לבדוק את הנכס שלך בכל עת

אבל סביר להניח שתשכר מודד כאשר אתה קונה בית או בונה משהו. כדי לארגן סקר נכסים משלך, אנו ממליצים לך להתחיל באיתור מודדים. בין אם אתם רק צריכים לאתר את הנכס שלכם ובין אם אתם רוצים לחלק חלקות קרקע, מודדים מקצועיים יבצעו הערכת נכסים בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם.

מכיוון שסקר ALTA מודד את ערך הנכס שלך, הוא יכול להשפיע על סכום ההלוואה שלך, להראות לך היכן והיכן אינך יכול לשפר אותו, ויכול לחסוך לך אלפי דולרים.

אם יש לכם חבר או שכן שעברו שיפוצים משמעותיים

נתקלו בבעיות בסכסוכי רכוש או מודאגים מהקלות ברכושם, ייתכן שהם מכירים מודד קרקעות מוסמך. אנשים בדרך כלל מבקשים ממודדים לעזור לסמן פינות וגבולות של חלקים, להקים ציוני דרך ולספק מפות טופוגרפיות וציורי CAD. כמו כן מבצעים מודדים סקרים טופוגרפיים, סקרים של מקווי מים (סקרים הידרוגרפיים), סקרי קווי מתאר של מבנים וכבישים.

במהלך סקר נכסים המודד ישווה רשומות ונתונים היסטוריים

עם כל המדדים הקיימים כדי להגדיר במדויק את גבולות הנכס, והתוצאות מחייבות מבחינה משפטית. גם אם אתה רוכש נכס ללא תוכניות בנייה בראש תצטרך לערוך סקר של הקרקע שלך כדי שתדע מה הנכס שלך ומה לא. במילים פשוטות סקר קרקע יתעד במדויק מהו הנכס והיכן הוא נמצא.

ראשית ודאו כי מיקום הגבול של הנכס שלכם מבוסס על מחקר שנעשה עבורכם

על ידי מודד מורשה ולא על הערכה של הבעלים לשעבר של הקרקע. אם יש סתירה בסקר מיקום הגבול, בקשו מהמודד שלכם ליצור קשר עם מודד החלקה הסמוכה כדי לבדוק אם הם יכולים לתקן את הפער.

הסקר מבוצע על מנת להגדיר או לאשר את שטח הקרקע, כגון חלקת הקרקע שעליה נמצא בית, ולקבוע עוד סוגי הגבלות ותנאים החלים על האתר.

בעוד שמסמכים מסוימים מתייחסים רק למספר חלקה או חלקה

רבים כוללים מדידות מפורטות בצורה של סקר נכסים על ידי מודד קרקע. סקרי גבולות משמשים לקביעת המיקום המדויק של גבולות הנכס ואת פינותיה של חלקת קרקע. הוא מוסיף כי סקרים משמשים לקביעת גבולות גבול בעת פיתוח חלקות קרקע חדשות ולהגדרה ולתיקוף של גבולות קרקע שכבר נקבעו.