בריכות כיף קיץ מערכת הבריכה התת-קרקעית המגוונת עם קירות עץ היא אלטרנטיבה ידידותית לסביבה, עמידה וזולה לבריכה התת-קרקעית האופיינית מפלסטיק או פלדה. העץ המשמש לבניית קיר הבריכה היא עץ מטופל ACQ, המסווג למגע עם מים מתוקים ואדמה כאחד. המשמעות היא שהעץ שאנו משתמשים בבריכות שלנו יכול לשמש לדיג במים מתוקים וצלילה במים מתוקים עבור מרינות, רציפים, מרינות ובניית סירות. זהו אחד מקירות הבריכה העמידים ביותר הקיימים בשוק והוא מוצר מתחדש.

זה עמיד ועמיד היטב בפני האלמנטים, כולל האלמנטים של הבריכה שלך. אבן גיר טבעית תהווה את ההשלמה המושלמת לעיצוב היוקרתי של הבריכה שלכם.
למידע מורחב אודות חיפוי עץ לבריכות כדאי להעיף מבט ב- touch-wood.co.il

ריצוף הפלסטיק מזכיר עץ טבעי, כך שתוכלו ליהנות מדק יפהפה עם תחזוקה מינימלית. בנוסף, כיסוי ה-PVC או הפלסטיק עמיד בפני כתמים, חרקים ופסולת, ומספק סביבת בריכה בטוחה יותר.

סיפון מרוכב

הוא בחירה מצוינת לבריכה מכיוון שהוא אינו מתעוות, מושך חרקים או פסולת. עץ הוא אחת מאפשרויות הסיפון הפופולריות ביותר, אך אפשרויות נהדרות אחרות עבור הסיפון הסגור לחלוטין שלך הן קומפוזיט או PVC. עץ ודק מרוכב הם אפשרויות סיפון פופולריות עבור בריכות חיצוניות.

בעוד שחובבי חוצות רבים מעריכים את המראה של עץ

יותר ויותר אנשים פונים לחומרים חלופיים לעץ, כגון קומפוזיט עם ביצועים גבוהים (WPC). העץ מוערך בזכות המראה היפה והטבעי שלו, וזו הסיבה שבונים ובעלי בתים רבים רואים בעץ כאופציה מוצקה.

למרות שסוגי עץ שונים הם בעלי חוזק שונה

מדובר בחומר שדורש תחזוקה עונתית. אחד היתרונות העיקריים של שימוש כדי להגן על העץ שלך מפני עיוות, סדקים וסדקים הוא שבניגוד למוצרים אחרים, ניתן ליישם אותו על ציפוי העץ החדש שלך ללא צורך להשתמש במעטפת עץ חדשה ולהמתין שנה עד לעץ שלך. למזג האוויר. הוא מסיר עץ נטול ממסים שניתן להשתמש בו כדי להסיר כל שמנים ישנים שהוחלו על הציפוי שלך, כולל שמן טיק.

שמני עץ הספגה לא רק נראים טוב ומשפרים את הצבע הטבעי של חיפוי העץ, אלא גם עוזרים להגן עליו מפני לחות וקרני UV. שמנים חודרים אלו מגיעים בשקוף או בגוון ונועדו לשפר את המראה הטבעי של ציפוי עץ, לא לכסות אותם.

אם ציפוי העץ שלך מוכתם, תצטרך מסיר כתמים. כחלופה לפרופילי PVC, ניתן להשיג גם חיפוי מהגוני סיפו לא מטופל. המודולים, הנקראים < >, הם בדרך כלל סינתטיים (למעט ה-Rolling Deck, עשוי עץ), עם חיפוי עץ או מרוכב.

ציפוי חיצוני של מספק את המראה המציאותי ביותר של עץ ללא הכתמה נוספת או לכה

ריצוף עמיד לאורך זמן ללא תחזוקת עץ יקרה וקבועה או חיקוי למראה של ריצוף ויניל אחר. הדק המרוכב מעץ ופלסטיק תוצרת בית שלנו שומר על מראה יפה שהוכיח את ערכו באירופה, צפון אמריקה, אוסטרליה ויפן במשך למעלה מעשור. עם צבעים טבעיים וגימור מבריק מט מתוחכם, אוסף אריחי קיר אלגנטי זה מספק מראה עץ אותנטי.

כיסויים חדשניים ושיקיים שנותנים לבריכה ולאזור הבריאות שלך מגע ייחודי

בניית בריכה על פני הקרקע מעץ מציעה אפשרויות רבות להתאמה אישית של המראה, החל מסוג העץ שתבחרו, צבע או צבע בהתאמה, ועד לדגם בו תבחרו להניח את הקרשים. חומר הריצוף שתבחרו עבורכם מעל הקרקע או בריכת מרתף תשפיע לאורך זמן על מראה הגינה ועל עלויות התחזוקה.

בין אם אתה רוצה את הדק שלך מעל או מתחת לבריכה שלך

הדק הטוב ביותר יכיל עץ מרוכב מעולה כדי לתת לך מראה ביתי נפלא. ישנם יתרונות רבים נוספים לדק מעץ מורכב מסביב לבריכה. לאחר מכן, כדאי לשקול לריצוף עץ מרוכב מסביב לבריכה כדי לשמור עליה קרירה יותר.

אם אתה מישהו שמחפש לבנות בריכה מרוכבת, כדאי שיהיה לך ברור לגבי החומרים המרוכבים החדשים, שיבטיחו שהם מספקים את רוב המאפיינים של עץ אמיתי.

בניגוד לריצוף עץ מסורתי

השימוש בפרקט למינציה סביב בריכת השחייה יספק בסופו של דבר משטח נקי וחלק למספר שנים בעלות תחזוקה נמוכה למדי. הסוגים הנפוצים של חומרי חיפוי חוץ כוללים חיפוי מרוכב. קטגוריה זו כוללת גם מוצרי פולימר מכוסים: עץ מסורתי, אלומיניום, ויניל, לבנים וגבס. ניתן להשתמש בחיפוי מרוכב לאותם פתרונות מבניים מתקדמים כמו חיפוי עץ, אך עם עמידות גבוהה יותר ועלויות תחזוקה נמוכות יותר.

כיום

ציפוי עץ וויניל הם שני חומרי הציפוי הנפוצים ביותר. גם אם חומרים חדשים כמו ויניל נכנסים לשוק, העץ הוא עדיין חומר החיפוי העיקרי מכיוון שהוא זמין בקלות. החיפוי שימש כבר מאות שנים, ואבן, לבנים ועץ שימשו כחומרי בניין עוד מימי קדם.

כיום

אפילו אנשים עם בריכות תת-קרקעיות מעדיפים רצפות עץ על פני קצוות בטון. החיפוי מסביב ולאורך דפנות הבריכה מעל הקרקע מעניק לה עיצוב אלגנטי למדי שיתאים לכל הנכס שלכם. בריכות עץ יכולות להיות יפות במיוחד כשהן מוקפות ברצפות עץ. דק העץ משמש כסולם, ישיבה ודרך מצוינת להתנייד בבריכה.

קירות התמך עטופים בציפוי משני צידי הבריכה

אך הם יכולים להיות עשויים גם מאבן, לבנים או כמעט מכל משטח. בריכת שחייה זו היא דוגמה טובה לאופן שבו ניתן לעטוף בריכת שחייה על הקרקע באבנים ובעץ כדי ליצור בריכת שחייה שמתמזגת עם הסביבה ובאמת מוסיפה ערך לנכס. סוג זה של בריכת שחייה מספק מראה משולב ייחודי לבריכת שחיה מעל הקרקע זו, תוך מתן מקדם בטיחות קטן לילדים וחיות מחמד. כאשר הבריכה אינה בשימוש, כיסוי הבריכה מונע טביעה בשוגג ומונע כניסת פסולת.

שכבת הגנה נוספת זו שימושית במיוחד עבור הורים עם ילדים קטנים שעלולים להסתובב בבריכה

יתרון נוסף של הבריכה מעל הקרקע עם מרפסת חיצונית הוא שניתן להשתמש בכיסוי מגן לבריכה בחורף, בחגים, או בכל עת שתרצו להגן על הבריכה שלכם. בריכת עץ מסוג זה כוללת אבטחה מובנית לכל אורך השנה עם שערים ננעלים בסיפון העליון הצמוד לבית. במת הבריכה נמצאת בגובה הקרקע וקירות הבריכה והמעקות העליונים מצופים בעץ עם קרשים רחבים מאוד.

חצרות פטיו מעל הקרקע וגינון בריכה שונים מהסיפון בכך שהם בגובה פני הקרקע וכל קירות הבריכה חשופים

הטעמים שונים, וכך גם האזור שבו בונים בריכה או פטיו. עם זאת, לא משנה מה ההעדפות והמצבים האישיים שלך, הנה 5 מאפיינים שכדאי לחפש בכל חומר שבו אתה משתמש לבריכה שלך.