בדרך כלל כשמדברים על עלות, זה כולל תכנון, רכישת ציוד וחומרים, הכנת האתר, מיגון, בנייה וניקוי. עלויות העמסה והובלה של חומרים ישנים, פסולת התקנה ופסולת נלווית. כמות זו כוללת פסולת אופיינית, יישון, תיקוני חומרים ואספקה מקומית.

המחירים הסטנדרטיים נעים בין 13 $ ל -16 $ למ"ר

תלוי באורך הגג ובגודל. המחירים עשויים לעלות בגלל גורמים אחרים כגון גודל, חומרים ועיצוב כולל של פרגולה סולארית בסיסית וכן עלות הלוחות. העלות הממוצעת של התקנת כיסויי פטיו לטיח 4 יכולה לנוע בין 20 $ ל 45 $ למטר מרובע.

לטיח יש משטח חיצוני עמיד, אבל זה לא משהו שכדאי לבנות עבורו כיסוי רצפה של טיח 4 מרפסת. אם כבר יש לכם כיסוי מחומר אחר, כמו עץ, תוכלו למרוח עליו גם טיח.

העלות הממוצעת של התקנת כיסוי לפטיו ויניל היא 5 עד 13 דולר למטר מרובע. העלות הממוצעת של סיפון אלומיניום או כיסוי גג היא 20 עד 70 דולר למטר מרובע של משקל מותקן.

רישומים של כיסוי פטיו מעץ טיפוסי נעים בין 800 $ ל -2,500 $ בטווח מחירים. עלות כיסוי למרפסת רשת נעה בין 5 ל -38 דולר למטר מותקן. עלויות כיסוי פטיו סיבים אופטיים יכולות לנוע בין 12 $ ל 39 $ למטר מרובע.

השתמש במחשבון המרפסת והגג שלנו כדי להעריך כמה יעלה לך גג טרסה מבודד. לאחר שתסיים את התהליך הפשוט בשלושת השלבים, המחשבון ישלח לך הערכה בדואר אלקטרוני.

העלות הממוצעת למטר מרובע של חופת הפטיו לפרגולה

היא 35.15 דולר. כיסויי פטיו מאלומיניום נעים בין 2,200 דולר לסורג עד 50.20 דולר לכיסוי פטיו אלומיניום מבודד. בעמוד זה תוכלו למצוא סיכום מה לעשות כשאתם בשוק למרפסת חדשה ואיך להתכונן בהתאם לתנודות החומרים והמחירים.

העלות הממוצעת של פרגולה רגילה 30-60 מ"ר

מרופדת 20-55 מ"ר, 60-65 מ"ר חכמה ופרגולה נשלפת מסתכמת בכ- $ 900 עד $ 3000 ומעלה (פרגולות גג נשלפות מגיעות בגדלים רבים). פרגולות Louvere עולות בין 20 $ ל 55 $ למ"ר עבור מערכת אוטומטית בממוצע. פרגולות חכמות, שהותקנו פעם אחת, עלו בין 60 ל -65 דולר למטר מרובע.

יש גם ביתן, גג המכסה את השטח החיצוני ומאפשר ליהנות מהטבע בכל מזג אוויר. בואו נסתכל כיצד היא מתאימה ידנית או אפשרות ממונעת בין אם אתם נוהגים בה גם כן.

לוחות גג מבודדים הם אופציה פופולרית עבור בעלי בתים ברחבי הארץ מכיוון שהם דרך פרקטית וחסכונית לשמור על קרירות ביתית בקיץ וחם בחודשי החורף

ארתורים הם אזורים חיצוניים מקורים המאפשרים לכם ליהנות מהטבע בכל מזג האוויר כאשר אתם בונים גינה, טרסה, בריכה בחצר האחורית או ג'קוזי חיצוני. לוחות גג מבודדים הם אפשרויות פופולריות שכן הם ממזערים עיבוי ומפחיתים את הסיכון לעובש ולחות בביתכם.

במובן זה

תוכלו להיות בטוחים שלא משנה מה העלות של חופת טרסה מבודדת, תוכלו לקבל תגמול במובנים רבים על ידי הוספת גג מבודד למרפסת שלכם. שאלה שבעלי בתים עצמם יכולים לשאול את עצמם היא האם לוחות הגג המבודדים שווים את ההשקעה. ההתקנה תעלה לכם כסף, אך החיסכון בעלויות יעלה משמעותית מעלויות ההתקנה הראשוניות בטווח הארוך.

זו טעות של טירונים לצלול לחנויות חומרה מבלי להבין את העלות האמיתית של הפרויקט. כיסוי פטיו מפוליקרבונט עולה 38 דולר לשני מטרים ו -68 דולר לשלושה מטרים.

עבור מידע אודות מה העלות של פרגולה מפנל מבודד ופרגולה מפנל מבודד עליך להעיף מבט ב- urlshortner.org