מידוף מודולארי בקונטיינר הוא בעצם מוגדר כמערכות שמורכבות ממדפים אשר נפרדים האחד מהשני כאשר ניתן לעשות חיבור שלהם ביחד בשלל צורות, כמובן בהתאם לצרכים שלכם. זה פתרון אחסון רב תכליתי הניתן להתאמה אישית, אליו ניתן גם להוסיף מגוון אלמנטים כמו מוטות תלייה, מגירות ומדפים נוספים, ובנוסף לכך גם ניתן לשחק עם הגודל, כלומר, ביצוע שינוי של המידוף על ידי הקטנה או הגדלה.

בסוג מדפים זה ניתן להשתמש במחסני תעשייה וסיטונאות, בתים פרטיים ומחסנים פרטיים. אילו שימושים נוספים יש בסוג מידוף זה? איזה טיפים יש לשימוש בסוג מידוף זה? איך מתחזקים בצורה טובה את המדפים הללו? את כל התשובות תקבלו במאמר.

שימושים נוספים עם מידוף מודולארי בקונטיינר

יש אינספור שימושים נוספים איתם ניתן לבצע שימוש בסוג מידוף זה במגוון תחומים, כמו למשל אחסון של כלי עבודה למיניהם, אחסון של ציוד ספורט, אחסון מים ומזון, אחסון חירום (כמו למשל ערכות עזרה ראשונה) ועוד – אלו הן הדוגמאות הנפוצות ביותר.

מדפים אלו מאפשרים גישה נוחה יותר, דינאמית, מה שבעצם יאפשר לכם לנצל את השטח באופן מקסימלי ובכך להגביר את היעילות, משום שקיימת האפשרות להוסיף או לחילופין להדיר מדפים מודולריים בצורה פשוטה מאוד, כמובן בהתאם לצרכים שלכם, בהתאם לסוג המלאי שברשותכם ובהתאם לגדלים וכמויות.

טיפים למידוף המודולארי

מידוף מודולארי בקונטיינר צריך להיבחר לאחר מספר עמידה בכמה פרמטרים. בנוסף לכך שנציג אותם, נשתף אתכם בכמה טיפים חשובים שעליכם להכיר –

  • יש לבחור את המידוף והאביזרים הנלווים (אם תרצו) לאחר ביצוע מדידות מקיפות של שטח האחסון שלכם.

  • בהתאם לכך, שימו לב שהמידוף שתבחרו לא יהיה גדול מדי ולא יהיה קטן מדי ביחס לשטח שברשותכם.

  • המדפים הללו ניתנים להתקנה בכל פינה.

  • סדרו בצורה מאורגנת את הסחורה שלכם על המדפים, מומלץ למיין ולקטלג, להשתמש במדבקות או בשלטים, על מנת שיהיה לכם קל יותר בהמשך לאתר את הסחורה שלכם בפשטות.

איך מתחזקים מידוף מודולארי בקונטיינר?

רצוי להקפיד על תחזוקת המדפים הללו – אל דאגה, לא מדובר בתהליך מסובך במיוחד. בצעו זאת בצורה נכונה כדי להימנע בעתיד מכל מיני נזקים כאלו ואחרים למדפים. בנוסף, יש לנקות את המדפים על ידי שימוש במטלית לחה או מים וסבון ולאחר מכן לייבש היטב. לאלו שאוהבים את השימוש באקונומיקה, ניתן לחטא את המדפים על ידי ערבוב אקונומיקה עם מים ולאחר מכן לייבש טוב טוב את המדפים.

ביצוע תחזוקת המדפים הללו לפחות אחת לכמה חודשים תסייע לכם לשמור עליהם לטווח הארוך ובמצב מצוין, ואף להתחמק ממזיקים כאלו ואחרים, כמו למשל קורוזיה. זיכרו, תחזוקה טובה, נכונה ותדירה, תחסוך לכם בעתיד משאבים, זמן ועלויות מיותרות.

לסיכום

מדובר בסוג מידוף המאפשר פתרון עבור אחסון גמיש, חסכוני ויעיל עבור מבחר סוגי סחורה בכל מיני תחומים. בחירת המידוף המתאים ביותר עבורכם וגם ההתקנה המקצועית שלהם יבטיחו לכם שקט לאורך זמן ואחסון בטוח ואפקטיבי עם ניצול שטח מקסימלי.

על מנת לקבל מידע נוסף על בחירת מידוף זה, ועוד בתחום לוקרים מומלץ להתייעץ עם מומחים שיתאימו עבורכם את המידוף המתאים ביותר עבור העסק שלכם. בנוסף, יש לוודא שהמדפים אכן עומדים בתקני הבטיחות הנדרשים.