המושג "פריצת בתים" אמנם אינו חדש, אך הוא הפך להיות דרך פופולרית לרכוש נדל"ן, לבנות כמות עצומה של הון עצמי ולמעשה לשלם שכר דירה – בחינם. בעוד שבניית הלוואה לא בהכרח מגדילה את ההון העצמי שלך, בניית תיק אשראי מעניקה לך את היכולת ללוות יותר. שימוש בהון עצמי הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לבנות את תיק הנכסים שלך מבלי להרגיש את הלחץ. דיירים ובעלי בתים כאחד יכולים להפוך למשקיעי נכסים ולהתחיל לבנות הון בבתיהם, ולמרות שזה לא רעיון חדש, זו הפכה להיות הדרך הנפוצה ביותר לרכוש נכס ולבנות כמויות אדירות של הון בשנים האחרונות.

 

הקטנת הוצאות שוטפות עבור רכישת נדלן

בעלי בתים יכולים לבנות הון עצמי על ידי הגדלת ערך הנכס שלהם והקטנת הסכום שהם חייבים לנכס. הם יכולים לקבל הלוואות של עד 10% משווי הנכס שלהם וכן הון עצמי בבתיהם.

מימון מחדש של מזומנים הוא אפשרות אם יש לך משכנתא על נכס שכור ובנית הון משמעותי. מימון מחדש של מזומן הוא תהליך השימוש בהון העצמי בביתכם הקיים והמרתו למזומן.

הון עצמי הוא ההפרש בין שווי הנכס שבבעלותך לבין הסכום שאתה חייב בהלוואה שלך. דרך נוספת לנסח זאת היא כי הון עצמי חייב להיות החלק הכספי שעליך להיות בבית שבבעלותך. לא רק עלות הבעלות על הנכס שלך.

אם יש לך הון רב בבית הנוכחי שלך, אבל אין לך כסף להפקיד פיקדון, או אם אין לך כזה, אתה יכול לקחת משכנתא שנייה למימון המקדמה . ייתכן שתוכל להשתמש בחלק מההון שלך לרכישת הלוואת דירה עבור המקדמות שלך בבית השני שלך.

הלוואת דירה תאפשר לך לקחת הלוואה כנגד הערך המוגבר של הבית שלך לפני המכירה, ואם אתה זקוק לתיקונים בבית, אומר ג'רן, זה עשוי להיות בסדר.

 

הגדלת הון עצמי עבור רכישת דירה

דרך נוספת לגישה פוטנציאלית להגדלת ההון בביתך היא למכור את בית המגורים הראשי שלך ולקנות בית קטן ופחות יקר. אם אתה מוכר את הבית ומממן מחדש או לוקח משכנתא שנייה, אתה יכול להשתמש בהון מהבית כמקדמה על בית חדש, על פי איגוד המתווכים הלאומי. כמו כן ניתן ללמוד אונליין בישראל אצל מומחים איך עושים זאת.

 

קבלת הלוואה עבורה רכישת דירה

אם אתה מוצא מלווה שמוכן לתת לך את הלוואה עבור דירה, תתכונן להיערכות כישורים מחמירים בהרבה מהמתחייב להלוואת דירה. חלק מהמלווים דורשים מבעלי שכירות לקבל HELOC שאושר על ידי המלווה כחלק מתהליך הגשת הבקשה שלהם, על פי איגוד המתווכים הלאומי. אם המלווה שלך לא מוצא מלווים מוכנים או מסוגלים להציע לך הלוואות דירה והון עצמי עבור נכסים להשכרה, אתה עלול להפסיד אם אתה לא זכאי להלוואה, "על פי דו"ח שפורסם לאחרונה של התאגיד הפדרלי לביטוח פיקדונות. גם אם אתה הבעלים של ביתך באופן חופשי, אתה עדיין לא יכול להיות זכאי להלוואות הון, על פי דו"ח שפורסם לאחרונה על ידי תאגיד ביטוח הפיקדון הפדראלי.

 

איך להגדיל את הכנסה בשביל לרכוש דירה?

אינך יכול לחזור אחורה בזמן ולשנות את כמות הכנסתך, אך תוכל לקבל הלוואת דירה לאחר ששילמת את ביתך ויזדקק לגישה לכספים, בתנאי שתעמוד בדרישות זכאות אחרות. אם אין לך מספיק הון עצמי כדי לזכות בהלוואת דירה, עדיין תוכל לבנות הון עצמי. על ידי ביצוע תשלומי הון נוספים על המשכנתא שלך. תשלום נוסף על המשכנתא הוא אחת הדרכים הקלות ביותר להגדיל את ההון העצמי הביתי, על פי התאגיד הפדרלי לביטוח פיקדונות. לאחר שלמדת כיצד לבנות את ההון שלך מהר יותר באמצעות רכישת נכס, אתה צריך לשקול זאת. איך זה משפיע על ההון העצמי, והאם אתה יכול לבנות את ההון הזה גם אם אין לך כסף לבצע את תשלומי הקרן הנוספים על המשכנתא שלך?

אם יש לך מספיק הון עצמי לכיסוי רכישת הדירה שלך, עליך לשקול אם זה הגיוני כלכלי. אבל אם אין לך מספיק הון עצמי לתשלום הלוואת הבית שלך, כדאי לשקול לשלם משכנתא על בית חדש במקום על בית.

 

לימודי נדלן באמצעות מוצרי מידע

אם אינך מוכן לעזוב את ביתך הדרך היחידה לגשת להון בו היא לקחת משכנתא שבדרך כלל נועדה לכסות את שווי הבית. אם אינך יכול להתעדכן ולהחזיר את הכסף שלווית, השימוש בהון עצמי ממגוריך הראשית עלול להיות מסוכן, מכיוון שהמלווים יכולים לעקל ולהשתלט על בית אם ברירת המחדל של התשלומים שלך. כמו כן, מסוכן לשלם את העלויות השוטפות של "הלוואת הבית" שלך, מכיוון שאתה עלול לאבד אותה אם ביתך ישולם ותשלומי המשכנתא שלך נמוכים מאוד. במקרים מסוימים, זה עשוי להיות שימושי לשכור את הבית תוך תשלום עבור טיפול במקום למכור אותו, במיוחד אם הבית שולם וסכום המשכנתא נמוך מאוד. לכן עליך ללמוד אצל מומחים כראוי לפני כניסה לעולם הנדלן. הדרך המומלצת ביותר היא בעזרת מוצרי מידע אונליין.