אם אתה מקבל מדידות שונות והלייזר נשאר באותו מקום, הרצפה עלולה להיות לא אחידה. השתמשנו בבקבוקון צולב פילוס עצמי מבית DEKO Tools כדי לקבוע אם תת הרצפה של המטבח הייתה מפולסת (וגילינו שלא).

אתה מבין

אחד היתרונות של ריצוף הפח שהסרנו מהמטבח הזה הוא שהוא יושב בקלות על רצפות לא אחידות, מה שיכול להסתיר בעיות כמו חדר עם רצפה משופעת. השיפוץ האחרון שלנו כלל הרבה הריסות, כולל קריעת רצפת ויניל ישנה, הסרת ארונות מטבח והורדת הקיר כדי לשפץ אותו עם פתח רחב יותר. שיפוץ מטבחים, במיוחד יסודיים יותר, מצריכים עבודה שאולי לא תרצו לעשות בעצמכם, כמו התקנת חשמל, אינסטלציה או ארונות, פינוי רהיטים עכשוויים או הריסת קירות. מטבחים, עם כל המכשירים והמתקנים המודרניים, הם בדרך כלל האזורים המורכבים ביותר בבית, מה שהופך אותם למשימה לא פשוטה.

לשיפוצים מקצועיים משלמים הרבה כסף

כדי לשפץ מטבח, והם בדרך כלל מעסיקים צוות של קבלני משנה שיעשו זאת. ללא ספק הדרך הקלה והיקרה ביותר לשפץ מטבח היא לבצע מיקור חוץ של חלק ניכר מהתכנון, העיצוב וניהול העבודה לקבלן כללי. אם אתה שוכר קבלן כללי שיעשה עבודה גדולה שמרחיבה את שטח רצפת המטבח שלך, העלויות יכולות להגיע בקלות לשש ספרות. העסקת מעצב מטבחים וקבלן טוב תהפוך שיפוץ מטבח לפחות מלחיץ.

המטבח הקטן בביתנו בצפון מזרח הפניקס בשנות ה-80 היה מצויד במשטחים

נורות פלורסנט, משטחי אריחים ומכשירים מקוריים רבים, כולל מעבדי מזון. לא קל וזול להרוס את המטבח בן ה-35 שלנו, אבל זה שיפר את חיי היומיום שלנו. לבעלי בתים המחפשים עזרה נוספת בארונות מטבח, המעצבים המנוסים שלנו יכולים לעזור להם ליצור מטבחים יפים ופונקציונליים. ניתן להתקין ארונות קיר במטבח מבלי להזמין אנשי מקצוע ולחסוך כסף.

בין אם למטבח החלומות שלכם יש ריהוט בהתאמה אישית

מסורתי או מודרני, אתם יכולים להיות בטוחים שהום דיפו יתקין אותו בצורה נכונה ומשביעת רצון. החנות המקומית שלך ב-Cabint Doors Depot, אנו מציעים את כל הציוד לשיפוץ ארונות שתצטרך להשלמת פרויקט שיפוץ המטבח שלך. תבנית ההתקנה של הדלת והמגירה של Amerock בשלושה שלבים קלים מאפשרת לך למקם במדויק את חומרת הארון, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור התקנות מטבח וארונות.

עיצוב מטבחים – עיצוב מטבחים ישפיע גם על תצורת הארונות. אם בעל הבית משנה לחלוטין את החלל, יידרש עיצוב מחדש מלא של ארון המטבח.
על מנת לראות מידע אודות משפצים את המטבח? פלס לייזר חשמלי יעשה לכם חיים קלים ניתן לגשת לאתר deko-israel.co.il

בעל הבית צריך למדוד את הגובה

הרוחב והעומק כדי להבין אילו ארונות נמצאים כעת בשימוש ואם הגודל הזה יהיה הגודל המתאים לשיפוץ מטבח. עם זאת, נטילת מידות נכונות היא הדרך היחידה לוודא שהארונות מתאימים לחלל המטבח. הכרת הגודל המדויק של המטבח שלכם גם מקלה על תקציב השיפוצים.

מדידה מדויקת של ארונות מטבח היא קריטית מכיוון שאם הם לא נמדדים נכון, עלולות להתרחש כשלונות מסוימים בעת שיפוץ המטבח שלך. אם נעשתה שגיאה במהלך המדידה, ייתכן שיהיה צורך להחזיר את הלוקרים.

אני מתקין את רוב המטבחים בעצמי עם EZ-Level וקצת עזרה מכמה מוצרי FastCap

לעולם לא אחזור לדרך הישנה של עוזר להחזיק / להעיף את הארונות כדי שאוכל לסדר מחדש את המרווחים מאחור. של הארונות הראשיים עשרות פעמים כדי לשמור על דברים נכונים… בעזרת אנשי מקצוע מהימנים באזור שלך, קל להציב רהיטים חדשים במטבח שלך. סביר להניח שתחדשו את המטבח שלכם רק פעם אחת, כך שמאוד משתלם להתייעץ עם איש מקצוע לקבלת הפריסה הטובה והיעילה ביותר.

מטבח משופץ לחלוטין

הוא בהחלט פרויקט ששווה את הזמן, הכסף והמאמץ, ותוכלו להימנע מהצפת אם תבינו היטב את השלבים שנכנסים לתהליך לפני שמתחילים. שיפוץ מטבחים הוא אחד הפרויקטים היקרים, המורכבים והגוזלים ביותר שניתן להעלות על הדעת, ותרומתם של אנשי מקצוע מוסמכים לא רק שלא יסולא בפז, אלא נדרשת על פי חוק ברוב מדינות המדינה. אמנם שכירת איש מקצוע עשויה להיראות כדרך קלה לבצע את העבודה ביעילות, אך העלויות הנלוות יכולות להיות הרבה יותר ממה שאתה יכול להרשות לעצמך.
עבור מידע על פלס לייזר מומלץב ISHOPY ומשפצים את המטבח? פלס לייזר חשמלי יעשה לכם חיים קלים עליך להעיף מבט ב- ishopy.co.il

כלל אצבע טוב

הוא להוציא בין 5% ל-15% משווי הבית הכולל שלך על שיפוץ מטבח. לדוגמה, אם הבית שלך שווה $200,000, תקציב שיפוץ המטבח שלך יהיה 10% מהעלות הזו, או בערך $20,000. מתחילת שלב התכנון, התכוונן כדי למצוא דרכים להוזיל את העלות של פרויקט שיפוץ המטבח שלך.
עבור פרטים מורחבים אודות מוצרים לשיפוץ הבית ומשפצים את המטבח? פלס לייזר חשמלי יעשה לכם חיים קלים מומלץ לבקר ב- ishopy.co.il

יצירת כל פינה ופינה

כדי להתאים להרגלי הבישול שלך עשויה להיות לא השימוש הזול ביותר בדולרים שלך כאשר מישהו אחר עם הרגלים קולינריים ואורח חיים שונים חי במטבח שלך לפני שהמשכנתא נפרעת. אבל אם אתם נכדים ריק שמתכננים להקטין את גודל הבית לגודל קטן יותר בחמש השנים הקרובות, אולי עיצוב מחדש של המטבח בגובה פני השטח יהיה למעשה אופציה מעשית יותר. אבל מטבח חדש ונוצץ יהפוך את הבית שלך למגורים יותר ויוסיף ערך לנכס שלך, בדיוק כפי שכמה פרויקטי שיפוץ אחרים יכולים לעשות.

מטבח חדש ומעולה יהיה מרכז חיי המשפחה ויכול להיות מרכז מפגשים חברתיים

אם תבחרו בצוות העיצוב/בונים הנכון ותתכננו מראש, תוכלו ליהנות מהמטבח החדש שלכם לקראת החופש הגדול הבא שלכם. רק תחשבו שעם קצת זמן ומאמץ תוכלו לקבל את המטבח שתמיד חלמתם עליו.

ענה על השאלות האלה לגבי האופן שבו המשפחה שלך משתמשת במטבח

ולאחר מכן עיין בניתוח שלהלן כדי למצוא רעיונות עיצוביים. הנה סקירה של כמה מהבעיות הבלתי צפויות שנתקלנו בהן במהלך שיפוץ המטבח האחרון שלנו, כך שאולי לא תתעוור אם תנסה את אותו הדבר. אמנם זה תלוי כמובן בגודל ובסוג שיפוץ המטבח, אבל אני יכול לומר בביטחון ששיפוץ מטבח ממוצע לוקח ארבעה עד שישה שבועות, לא כולל שלבי התכנון והעיצוב.

החדשות הטובות הן ש-99% מהלקוחות שלנו לא צריכים לעבור דירה במהלך שיפוץ המטבח

כשחושבים על העיתוי של שיפוץ המטבח, אני תמיד מציע ללקוחות להקצות זמן ככל הנדרש בשלב התכנון והעיצוב. אתה, הלקוח, אמור להיות מרוצה לחלוטין ממה שאתה מקבל במטבח החדש שלך.

מדריך שלב אחר שלב זה יבטיח שבעלי בתים יספקו את המידות הנכונות עבור ארונות המטבח החדשים שלהם

גם אם מעולם לא מדדו אותם קודם לכן. שימו לב שזהו פרויקט מאוד מתקדם אך ניסיוני. אנחנו לא רק מוכרים לכם ארונות, אנחנו גם מספקים לכם כלים להתקנת ארונות מטבח כדי לבצע את העבודה ולבצע אותה כמו שצריך. כמו כן, הקפד לקרוא את מדריך הקונים שלנו כדי לעזור לך להבין את התכונות העיקריות שיש לקחת בחשבון בעת רכישת פלס לייזר.

 
עבור עוד מידע בנושא של פלס לייזר DEKO ומשפצים את המטבח? פלס לייזר חשמלי יעשה לכם חיים קלים ניתן לגשת לאתר deko-israel.co.il