אחת הדרכים הטובות ביותר להתעדכן בחדשות האחרונות בעולם היא לבדוק כל הזמן באתרי החדשות המובילים. לרובנו אין זמן לקרוא את שער העיתון וול סטריט ג'ורנל מדי בוקר כדי לעמוד בקצב החדשות הכספיות. אם מבול החדשות שאתה מקבל מדי יום נראה יותר מדי, יש דרך קלה להקל מעט על עיכול כולו ולהתעדכן: סיכום יומי של כל החדשות המרכזיות בשווקים הפיננסיים. דבר אחד שאתה רוצה להזהיר ממנו, במיוחד אם אתה מושפע באופן אישי ממידע פיננסי, הוא שמקימים את כל מקורות החדשות שלך במקום אחד.

אם אתה עצבני משווקים

חשוב שתבין כיצד להגדיר אסטרטגיית השקעה שמרנית. תגלו גם האם המגמה הנוכחית בשוק המניות תורמת לרכישת מניות או לסביבה בה אתם רוצים לסחור ולמכור בהתגוננות. אם אתה עוקב אחר מניות, תרצה סיכום יומי של כל המידע החדש שעולה ברשת.

מי שכיום לא מחזיק במניות או קונה מניות בודדות

צריך לשקול להתחיל בקרן אינדקס רחבה. אם אתה צעיר מכדי להעריך סוג מסוים של מניות, ייתכן שיש תעשייה המהווה חלק גדול יחסית מהתיק שלך. הבן את העסק ודבק בו, גם אם הוא נמצא בענף אחר משלך. החלק המכיל חדשות השקעות ופיננסים נמצא באינטרנט אצל המתווך שבו כרגע יש לך את הכסף שלך.
למידע נוסף בנושא של למה כדאי להתעדכן בחדשות שוק ההון וחדשות שוק ההון מומלץ להעיף מבט ב- bigshotnews.net

למידע על כל קטגוריית נכסים

תמצאו רשימה של המניות המובילות בקטגוריה זו, כמו גם יחס מחיר-רווח. בנוסף לשימוש בנתונים אלה כגרף מניות, תוכלו למצוא גם את ההדרכה המומחית הדרושה לכם כדי למקסם את הרווחים שלכם ולמזער את ההפסדים שלכם. כמו רבים אחרים ברשימה זו, אנו מקבלים עצות השקעה, אסטרטגיות השקעה וייעוץ השקעות ממומחים בתעשייה. בין אם אתה משקיע מקצועי או סתם אדם ממוצע שדואג לבריאותך הכלכלית ולרווחתך, חשוב לעקוב אחר החדשות הכספיות. משקיעים פסיביים אולי לא עוקבים כל כך אחרי החדשות הכלכליות, אך כל אחד יכול להשקיע כסף אם הוא קשוב ומעודכן בשוק הנוכחי. חשוב יותר מאי פעם להתעדכן בחדשות חשובות, מכיוון שאנו מתמודדים עם חדשות עולמיות שמשפיעות בקלות על השקעותינו. כמובן, יש הרבה חדשות עסקיות ועסקיות שיעדכנו אותך במה שקורה בשווקים.

בשלב זה, שים לב לאלה שאומרים את האמת בעקביות, לא לאלה שעסוקים כל כך בהפצת הסיפור. הישאר מעודכן עם החדשות הפיננסיות האחרונות מוול סטריט ג'ורנל, הניו יורק טיימס וכלי תקשורת אחרים.

אם אתה מעדיף לשמוע ולקרוא חדשות על אירועים עכשוויים

אך יש לך עוד דרך ארוכה, טען את הסמארטפון שלך בחדשות עדכניות והאזין אליו כדי למצוא מגמות השקעה. כדי להבטיח שתקבל את החדשות החשובות ביותר, הירשם לניוזלטר היומי בחינם עם הדוא"ל והטיפים האחרונים להשקעה. בוודאי תראו כמה כותרות מהוול סטריט ג'ורנל, הניו יורק טיימס או מדיה אחרת, ולעתים תזדקקו לתובנות מעמיקות יותר.

האחד

הוא BenzingaPro, שירות העברת הודעות בבורסה המספק לסוחרים פלטפורמה בה הם יכולים להשתמש ומידע שעוזר להם להשקיע היטב. אתה מקבל את כל הבורסות הגדולות ותוכל ליצור רשימת צפייה משלך ולכלול השקעות למעקב אחר החדשות. פורמט זה יידע אותך במהירות על מגמות רחבות יותר בשוק ויאפשר לך להעמיק בסיפורים המעניינים אותך ביותר. למי שאולי לא אוהב או זקוק לסימניה, הנה כמה מהמקורות הטובים ביותר להשקעה בשוק המניות, מבית וול סטריט ג'ורנל ועד לניו יורק טיימס וכלי תקשורת אחרים.

פרסומים אלה נבדלים מהוול סטריט ג'ורנל בכך שהם מתמקדים יותר בחדשות פיננסיות

ולא רק בחדשות בשוק המניות. למרות שאולי מוטה לומר שעליך להשתמש בארנק המושקע עצמו – כדי להציב תכני מימון אישיים (לשון בלחי), האתר אינו מתמקד בחדשות מתמדות על השקעות; זה יותר אתר חדשות השקעות.

הישאר מעודכן במתרחש בכלכלה ובשוק המניות בכל שבוע

למד כיצד להשקיע בעצמך, עקוב אחר דוגמאות בזמן אמת וטיפים להשקעה שבוע אחר שבוע, והאזין למניות טובות ולהיווצרות שוק. יסודות. אמנם אולי תלמדו הרבה על השקעה, חיסכון והרווחת כסף, אך תרצו להוסיף גם כמה חדשות השקעות עדכניות. למידע נוסף על מצב השוק הנוכחי, אופן פעולתו וכיצד ניתן לקבל מידע נוסף באתר ארנק המושקע של וול סטריט ג'ורנל. אתה שומע ולומד את כל הדברים האחרונים אודות מניות, אגרות חוב ומוצרים פיננסיים אחרים, פוגש אורחים מעניינים בדרך ונשאר מעודכן – עד היום.